Elämämkoulu. Mitä tämä koulu pitää sisällään?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Känni vähintään kerran viikossa ja ainakin kerran on pitänyt sammua ulkoilmaan. Mitä pahempia krapuloita, sen enemmän opintopisteitä.
Kunnon elämänkoululainen on ollut vähintään muutamassa nyrkkitappelussa, sekä miehet että naiset. Jossain päin kehoa on oltava tatuointi tai pari, muuten suoritus hylätään. Parhaan arvosanan saa, jos leima on ei-ammattilaisen tekemä.
Roskaviihde ja 90-luvun powermetalli ja eurodance ovat pakolliset kurssit. Samoin auton ajaminen alkoholin vaikutuksen alaisena ja kokemus 150 km/h vauhdista.
Kouluruokailu kattaa einekset, perunat, ruisleivän ja leikkeleen. Kasviksista ja teestä miinuspisteitä, laihasta kahvista pluspisteitä.
Naiset saa tutkinnon nopeammin suoritettua jos tekevät lapsen alle 21-vuotiaina. Miehet joutumalla vankilaan.
Valinnaisia kursseja ovat myös
- Miten otat hatkat koulukodista? (liikunta)
- Tehokkaimmat tarinat sossussa (äidinkieli)
- Kuinka monta vuokraa voi jättää maksamatta ennen häätöä? (matematiikka)
- Hyväntekeväisyysjärjestöjen tehokas käyttö (yhteiskuntaoppi)
- Pikavippien abc (kotitalous)
unohit kiärrätyksen PERUS kurssin. et toi noi, et mitä tehää viro tölkeille? ku ei niist saa panttiika.
no kato tot noi, ni ne lyyää ottaa kolikoks ja heitetää pikkusille saksien kaa tot noi. leikkaa amerikan lipu tähen siit tölkist saksil kato.
siit saa hyvä heitto tähen. sillä sitte rappukäytävää heittää muitte puu ovii kato.
et toi noi
kovia masitereita on tullu vastaa usein mut sisu niilt puuttuu ja lihas voima.
ku painilla saa väsytettyy ja niitte lyönnit on sellasii heijareit ni ei sellasil oikei elämäs pärjää.
siks mä aina illan tulle otan niitte naiset kainaloo ja jätetää valo merkki yksinäiselle maisterille.
Kenelle elämäm koulu laisten äänet menevät? Jos siis äänestäisivät. Per suille!!1 koska ma_tut ja viher h+mo su#akit ulos suamem maasta!!!!
pikavippejä, v-sanoja, äänekästä puhetta, uhoa, naruolkaintoppeja, pyllyvakoja, eksiä, nyksiä, nyksän eksiä, eksän nyksiä, nyksän eksän nyksiä, eksän nyksän eksiä, luottotiedottomuutta, pillurallia, autonpalvontaa, viuhkoja seinällä.
Muistutan ketjussa, etteivät kaikki kouluttamattomat suinkaan ole "elämäm koululaisia". Ihmisen ei tarvitse olla huonotapainen holtiton luottotiedoton moukka, joka suoltaa vauvoja viiden eri kumppanin kanssa, vaikkei olisi käynyt kuin peruskoulun.
Esim minä en ole kouluttautunut, en silti ole "elämäm koululainen", vaikka olen paljon pahaa elämässä kokenut. Vaikka itse sanonkin, olen hyvätapainen ja hoidan asiani säntillisesti, yhtään laskua en ole koskaan jättänyt maksamatta ajallaan, tapaamisiin menen sovitusti tai ilmoitan ajoissa jos en pääse ja vaihdan ajan, lapsia on vain yksi jne. Se että elämäni ei ole mennyt kaavan mukaan, ja olen kärsinyt mt-ongelmista joiden vuoksi en ole koskaan voinut kouluttautua, että olen ollut mm.mielisairaalassa nuorempana, kärsinyt alkoholismista jne, on minulle antanut sellasia kokemuksia, joita ei tietenkään missään kouluissa opita. En silti ole sellainen, miksi elämänkoululainen mielletään.
Ja pisteenä iin päälle, en myöskään ole koskaan kirjottanut facen profiiliin "elämänkoulu". Heh. Joten antakaa armoa.
Kiroilua, uhoamista, tekonaurua, pummaamista, pikavippejä, vuokrarästejä, roiskeläppiä, energiajuomia, spermaläikkä-farkkuja, maastohousuja, narutoppeja, feikkicrocseja, kananpersetukkia, sivusiilejä, tatuointeja, suomenleijonakoruja.
-On otettu hatkat koulukodista
- On oltu tappelussa¨-
- On oltu laivaputkassa
- On hankittu porttikielto baariin
- On sössitty luottotiedot
- On saatu lapsi alaikäisenä.
En tiedä, mutta elömänkoululaiset tietää (kaikki) asiat mielestään paremmin kuin kukaan, joka esim.opiskellut jotain.
Wwf uusien ravintosuositusten fb kommenttiosioissa 80% ihmisistä, jotka vastasivat näin, oli elämänkoulu omassa profiilissa:
No nyt ainakin tuplaan lihansyönnin!!! Ennen söin 8 kananmunaa viikossa nyt syön 16!!! Täytyypä juoda tälle päivälle vielä yksi maitolitra!! Minulle ei kukaan sano miten syön tai elän!!!
Jos pelkkä uutinen fb virrassa saa tällaisen auktoriteettivasteen päälle voi melkein jo sanoa että elämänkoulussa ollaan n yläastevaiheessa.
Koska elämämkoulu on yhdyssana, niin elämämkoululaiset toki kirjoittavat sen muotoon elämäm koulu.
Vierailija kirjoitti:
Huudetaan rööki suussa, miten "pa""sa on uitu mut aina noustu pintaan" ja että "kermaperseiden on turha mussuttaa, ne ei tiiä elämästä mitään". Vaihdetaan tiuhaan kumppania, työpaikkaa ja asuntoa, maksuhäiriö merkintä hommattu jo nuorena ja kaikki laskut kierrätetään ulosoton kautta. Kuunnellaan Petri Nygårtia ja Klamydiaa , mussutetaan roiskeläppiä ja ryystetään olutta ja energiajuomaa.
Ei ehta elämänkoululainen mitään työpaikkaa vaihda. Ei niillä ole tapana töissä käydä.
Sisältää myös kissoja ja koiria joita ei oo varaa kunnolla ylläpitää, teiniraskauksia, yhteiskunnan syyttämistä omista valinnoista tai niiden tekemättä jättämisestä sekä valtavan määrän jätettä kun halvalla ostetaan tavaraa ja hylätään se melkein heti. Esim. lapsille krääsää ja alesta keinokuidusta tehtyjä vaatteita ja jalkaan huonosti istuvia kenkiä
Valinnaisia kursseja ovat myös
- Miten otat hatkat koulukodista? (liikunta)
- Tehokkaimmat tarinat sossussa (äidinkieli)
- Kuinka monta vuokraa voi jättää maksamatta ennen häätöä? (matematiikka)
- Hyväntekeväisyysjärjestöjen tehokas käyttö (yhteiskuntaoppi)
- Pikavippien abc (kotitalous)