Mä haluaisin yhden 100€ maksavan jutun, ei varaa.
harmittaa olla köyhä. Juttu liittyy asusteisiin.
Kommentit (17)
Tuu meille viikoksi joka päivä siivoomaan pariksi tunniksi. Vantaalla.
Etkö saisi säästetty pikku hiljaa, laitat sivuun vaikka 10 euroa kuukaudessa?
No laita säästöön 20€ 5kk ajan, niin saat sen ostettua. Tai kyttää alennusmyyntejä. Tai pistä facebookkiin+toriin "ostetaan" ilmoitus, joku on voinut tehdä hutioston ja haluaakin sinua ihastuttavasta asiasta eroon pilkkahinnalla. Tai myy jotain sellaisia juttuja, jotka eivät sinua enään kotona miellytä.
Jos mä saan hankkia sulle muitakin asusteita oman makuni mukaan ni voin sponsoroida.
t. setämies
Mä yritän just säästää 3000 euroa. Melko vaikeaa on kun ei palkasta oikein mitenkään jää 300 eur enempää. Tuokin ihan maksimi jota hädin tuskin saa kasaan kuukaudessa. Kaikki menot on nyt tauolla ja yritän pistää sivuun mistä ikinä keksinkin.
Jos on ulkonäköä ja ikää niin eiköhän tuo onnistu....tai kerro sitten täällä mitä haluat. Eiköhän joku "setämies" sponssaa sen sulle.
Maailman vanhimman ammatin harjoittajat tienaavat tuon puolessa tunnissa. Kannattaisiko kokeilla?
Minäkin haluaisin aika montakin satasen juttua (mm lääkäri- ja kampaamokäynnin, pari fysioterapiakäyntiä, astmalääkettä), mutta ei mullakaan ole varaa! Kellään ei voi olla tarve johonkin asustejuttuun, jos ei ole varaa.
Rahaa saa kätevästi töitä tekemällä. Kannattaa kokeilla.
Kuinka "kiire" asialla on? Ehtisitkö ja pystyisitkö muutamana kuuna pistämään sivuun jokusen kympin sitä varten?
Kanita vihkisormus jos sulla on sellainen.
Kannattaa säästää, jos se juttu on itselle tärkeä. Jos ei enää myöhemmin haluakaan sitä, niin onpahan rahaa johonkin muuhun.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vippi vippi vippi vippi pika vippi piste fi 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos 2h siivoustyöstä maksat mulle 100€ niin ei muuta kun osoitetta tulemaan ja mä olen tikkana siellä!
T.ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 2h siivoustyöstä maksat mulle 100€ niin ei muuta kun osoitetta tulemaan ja mä olen tikkana siellä!
T.ei-ap
"Viikoksi joka päivä", eli joko 5 tai 7 päivänä 2h, yht. siis 10-14h. 100€ palkalla tuo tekisi 7,15-10€/tunti.
Etkö saa keneltäkään lainattua rahaa?