Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ihastui Teneriffan lomalla hotellin ravintolan tarjoilijaan!

Vierailija
02.04.2019 |

Yrittää nyt netistä selvittää nimeä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniko ja oliko peppuseksiä? Entäs mällinheitto, mihin?

Vierailija
22/54 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manner-Espanjassa on kiinnittänyt huomiota, että asiakaspalvelutyötä tekevät naiset nuorista keski-ikäisiin ovat varsin vakavia ja tuntuvat suorastaan välttävän ylimääräistä hymyilyä, ettei käytöstä vaan tulkita lirkutteluksi. Minä ja puolisoni ollaan todettu, että tuo asiallisen ystävällinen palveluasenne on miellyttävä - asiointi hoituu ok-ilmapiirissä, ja samalla henki on selvä: Cut the crap (tuolle sanonnalle on varmaan espanjankielinen vastine, mikähän lienee).

Muutama todella tylykin naishenkilö muistuu tosin mieleen, mm. tonnin seteli -tuijotus Barcelonan lentokentän autovuokraamossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestä tilanne: sovi jonkun tuntemasi miehen kanssa että hän "ihastuu" sinuun ja käyttäytyy samalla tavalla kuin toi sun miehesi, miehesi silmiesi edessä, "ihastunut" mies tuo sinulle ison kimpun ruusuja, suklaalevyn ja flirttailee sulle. Katso miten miehesi reagoi....

Tai helpompaa, "ihastu" itse johonkuhun toiseen mieheen hyvin näkyvästi.

Mahtava idea! Entä niin että ap ihastuu ihan oikeasti?!!!!!!!! Hähää siitäs mies saa!

Vierailija
24/54 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Espanjassa ja yleensäkin Välimeren maissa tarjoilijat ole suurimmaksi osaksi miehiä? Sukupuoltahan tässä ei taidettu mainita.

Vierailija
25/54 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffan pohjoispuolella Puerto de la Cruz on kaikkea muuta kuin wt-kohde.

Vierailija
26/54 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni espanjalaisneito ihastuu vaaleisiin suomalaismiehiin.

Vierailija
27/54 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minun ex aikoinaan ihastui palavasti matkaoppaaseen , kun olimme jossain turistikohteessa. Koko viikon hänellä oli oppaalle kahdenkeskistä asiaa ja ruusupuskankin vei. Ärsytti silloin. Miehet on niin typeriä.

Olen todella pahoillani, että sain miehesi ihastumaan matkaoppaaseen. Yritän välttää jatkossa.

-Mies

Uhriudu vähän enemmän

Vierailija
28/54 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestä tilanne: sovi jonkun tuntemasi miehen kanssa että hän "ihastuu" sinuun ja käyttäytyy samalla tavalla kuin toi sun miehesi, miehesi silmiesi edessä, "ihastunut" mies tuo sinulle ison kimpun ruusuja, suklaalevyn ja flirttailee sulle. Katso miten miehesi reagoi....

Tai jos ikää on jo päälle 15vee niin nostaa kytkintä.

Vierailija
29/54 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teneriffa... kaikkien wt-matkakohteiden äiti.

Dubai still stands unchallenged.

Vierailija
30/54 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minun ex aikoinaan ihastui palavasti matkaoppaaseen , kun olimme jossain turistikohteessa. Koko viikon hänellä oli oppaalle kahdenkeskistä asiaa ja ruusupuskankin vei. Ärsytti silloin. Miehet on niin typeriä.

Olen todella pahoillani, että sain miehesi ihastumaan matkaoppaaseen. Yritän välttää jatkossa.

-Mies

Uhriudu vähän enemmän

No kukas sun muroihin kusi? Minusta tuo oli ihan hauska kommentti.

Vierailija
31/54 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on sellasia. Mun mies ihastui sairaanhoitajaan, joka hoiti sen haavaa. Otti selvää puhelinnumerosta ja laitteli viestejä... kyllä oli pettynyt, kun vaihtoivat vakihoitajaa. Itsestäänselvästi. 

Vierailija
32/54 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manner-Espanjassa on kiinnittänyt huomiota, että asiakaspalvelutyötä tekevät naiset nuorista keski-ikäisiin ovat varsin vakavia ja tuntuvat suorastaan välttävän ylimääräistä hymyilyä, ettei käytöstä vaan tulkita lirkutteluksi. Minä ja puolisoni ollaan todettu, että tuo asiallisen ystävällinen palveluasenne on miellyttävä - asiointi hoituu ok-ilmapiirissä, ja samalla henki on selvä: Cut the crap (tuolle sanonnalle on varmaan espanjankielinen vastine, mikähän lienee).

Muutama todella tylykin naishenkilö muistuu tosin mieleen, mm. tonnin seteli -tuijotus Barcelonan lentokentän autovuokraamossa...

Kohta sulle tullaan itkemään minen epäsosialliset suomalaiset ei osaa small talkkia ja miten mahdollisimman hymytön ja sanaton asiakaspalvelu maailmalla on plussaa. Tietysti suomessa jos Prisman kassa käyttäytyy noin siitä itketään negatiiviseen sävyyn. Mikse suomessa asiakaspalvelijat osaa edes hymyillä?!

Vierailija
33/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan lomalla kohtaa ihastuksia.

Vierailija
34/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tarjoilijat ovat tummahiuksisia, hyväkroppaisia ja komeita. 

Onneksi pian on Pride.

Vierailija
35/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teneriffa... kaikkien wt-matkakohteiden äiti.

Voi, voi sinua raukkaa. Saitko oikein omaa rahaa ja käväsit omin toimin thaikuissa ja nyt ylväänä dissataan? Onhan se toki iso juttu kun pääsee matkaan ilman äitiä ja iskää ja kauaskin on jo lupa mennä.

Aika paljon on tullut täällä matkailtua siellä täällä, pitkiäkin aikoja tullut oltua. Europan kohteissa, kaupungeissa ja rannalla. Afrikassa ja moni kauko-idän maa on myös koluttu.

Juurikin nyt talvella kävimme tuolla Teneriffalla ja puolison kanssa totesimme sen kivaksi paikaksi.

Siisti hotelli all inclusive, rauhallinen ranta, lapsille kunnon vesipuisto ja meille aikuisille surffia. Oli erittäin helppoa ja rentouttavaa käydä ottamassa valoa ja lämpöä ennen joulun puuhia. Ei ollut nyt tarvetta muulle kun rentoutumiselle ja kanaria soveltui relailuun paremmin kuin hyvin tähän.

WT:tä on täällä pilkata mainstream lomakohdetta jos nyt on itse jossain muualla joskus käynyt.

Voipi olla, että tämä perhe matkailee Teneriffalle vielä uudestaankin, ei mitään pahaa sanottavaa ;)

Menipä wt:llä tunteisiin ja vielä all inclusive. Juu, siellä juodaan liikaa, kuolataan tarjoilijoita ja ei kestetä pienintäkään ironiaa.

Vierailija
36/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Uhriudu vähän enemmän

No kukas sun muroihin kusi? Minusta tuo oli ihan hauska kommentti.

Niin oli, mutta palstafeministillä on heinäseiväs persiissä.

Vierailija
37/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ikää on jo päälle 15vee niin nostaa kytkintä.

Oho. Siis tollainen suora ratkaisu ilman draamaa ja pelailuja?

Vierailija
38/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata seisoa tosirakkauden tiellä, byue bye ja kaikkea hyvää.

Vierailija
39/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinäkin ihastut jonain päivänä. Ihastuminen voi olla myös sitä, että hän on hyvä asiakaspalvelija eli ei välttämättä koe häntä seksin harrastamismielessä ihastuttavana.

Vierailija
40/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaopas ihastui mun mieheen. Koko ajan jotain asiaa ja lirkutusta ja tarjottua opastusta tiesmillaisiin retkikohteisiin. Lopulta kävin sanomassa tiukasti ja suoraa että nyt tilanne on se, että ellei anna lomarauhaa maksaville asiakkaille, niin ensin potkaisen takapuoleen mojovasti ja sen jälkeen teen valituksen jatkuvasta häirinnästä hotellin johdolle.

Loma oli sen jälkeen erittäin onnistunut.