Palstailulaitteesi?
Kommentit (20)
Käytän sekä läppäriä (yli 13 tuumaa) että kännykkää.
Olen tänään palstaillut koneella, mutta menin kännykän kanssa vessaan (ehen olen addiktoitunut palstaan tai mitään...) ja huomasin tämän kyselyn. Eli nyt vastasin puhelin.
Pöytäkone ja puhelin, käyttö menee aika tasan.
Käytän sekä läppäriä (yli 13 tuumaa) että kännykkää.
Olen tänään palstaillut koneella, mutta menin kännykän kanssa vessaan (ehen olen addiktoitunut palstaan tai mitään...) ja huomasin tämän kyselyn. Eli nyt vastasin puhelin.
Mulla läppärissä pyörii tv sarjat, tabletilla seuraan tätä ja kännykällä pelaan....kaikki samaan aikaan.
Nokia C2-05 kännykkä. Uskokaa tai älkää, mutta toimii - hieman tahmeasti tosin.
Vierailija kirjoitti:
Harva varmaan enää pyörii pöytäkoneella tai edes läppärillä netissä.
Ap
Taidat elää samassa teinikuplassa kummityttöni kanssa, jonka mielestä sarjoja on mukavampaa katsoa 4" kännykästä kuin 40" telkkarista.
Ei tulisi mieleenkään alkaa kännykällä tökkimään näitä viestejä. Kunnon näppäimistö on aika ylivoimainen!
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTaidat elää samassa teinikuplassa kummityttöni kanssa, jonka mielestä sarjoja on mukavampaa katsoa 4" kännykästä kuin 40" telkkarista.
Olen 37
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTaidat elää samassa teinikuplassa kummityttöni kanssa, jonka mielestä sarjoja on mukavampaa katsoa 4" kännykästä kuin 40" telkkarista.
Olen 37
Ap
Moni teinien vanhempi elää. 😂
Tabletilla mihin siirsin sim-kortin vanhasta paskasta puhelimestani. En juurikaan puhu puhelimessa jotenka tämä järjestely toimii oikein hyvin, harvat soitot pystyy hoitamaan tabletillakin. Läppäri löytyy myös mutta se on päiväkäytössä enkä siis palstaile sillä.
Kännykkäni on kyllä kohtuulisen kokoinen, mutta resoluutio on sen verranmpieni, että näytölle mahtuu sisältöä aika huonosti.
Joten enimmäkseen tabletti 10" (Android). Jonkin verran myös läppäri yli 13" (Windows). SIllä on mukavampi kirjoittaa ja lihavointi/kursivointi tulee helpommin.
Kun törmäsin tähän samaan kyselyyn koneella ollessa uudestaan, laitoin vastauksen myös läppärikohtaan. - 2
Iso läppäri. En käytä puhelinta mihinkään selailuun tai vastaavaan, koneella ne hoituu paremmin. Samoin kuin kirjoittaminen on paljon mukavampaa oikealla näppäimistöllä.
Isolla pöytäkoneella näkee koko tarjonnan helpommin ja on mukavampi kirjoittaa. Ehdottomasti iso pöytäkone, vaikka läppäri ja kännykkä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Isolla pöytäkoneella näkee koko tarjonnan helpommin ja on mukavampi kirjoittaa. Ehdottomasti iso pöytäkone, vaikka läppäri ja kännykkä löytyy.
Mitä se pöytäkoneen koko mahtaa siihen näkemisen helppouteen vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan sukkelaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi tosi pieni sitä pitäisi mikroskoopilla tihrustaa.
Kännykkä ja läppäri, käyttö jakautuu aika tasan puoliksi. Ehkä vähän useammin koneella. Mitään tuossa olisi, varmaan yli 13" jos se on oleellista.
Ap