Isä kuristi 3 vuotiasta lastaan ja uhkasi perhe sur malla Iltalehti
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb2eebe9-39b4-4dd0-b690-e0e196a9aa38
Hyi helvetti, joutais linnaan tuokin äijä. 60 päivää ehdollista nuin vakavista rikoksista, ei vain voi ymmärtää nuita tuomioita Suomessa.
Kommentit (46)
Miten tuo liittyi asiaan mitenkään? Tässä oli suomalainen isä kyseessä, selviää uutisista sekä kommenteista.
Mikä hemmetti nykypäivänä ihmisiä vaivaa????????
Keskustelua ei sensuroida joten täytyy olla kantis kyseessä.
Näitä hulluja on. Viime vuosina tälläiset tilanteet ovat vain lisääntyneet tai sitten niistä uutisoidaan vain enemmän. Jatkuvasti uutisia vastaavista tilanteista jotka päätyvät jopa m ur haan. 60 päivää ehdollista ei helvetti.. vankila tuomio olisi ollut oikea.
Ja uutinen maaliskuulta. Et sitte mitään uudempaa löytäny.
Isäni ja isoisäni hakkasivat vaimojaan ja lapsiaan. Isoisä potki mummilta luita poikki, veti hiuksista pitkin lattiaa. Isäni läpsi äitiä aina ohimennessään. Petti muiden naisten kanssa. Me lapset saatii selkään remmillä ihan varmuuden vuoksi. Molemmat kantasuomalaisia. Sukututkimus tehty 1500 luvulle asti.
Vierailija kirjoitti:
Koira paljastaa, että kantasuomalainen kyseessä.
Ja luterilainenko?
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen taas irakilainen.
Irakilaisella on koira ja isoäiti Suomessa?
Voi lapsiparka :( Nukkui leikkiaseiden kanssa voidakseen puolustaa itseään.
Varsinainen raukkis tuo mies, kun kuris.taa 3-vuotiasta.
Niin on, raukkamainen luuseri. Niinkuin kaikki jotka satuttavat lapsia
Suurin osa pelkkää Iltalehden legendaa. Vanha asia ja uutisoidaan vasta nyt.
Kun on uutisköyhä päivä keskellä talvea, vedetään joku traaginen tarina ja vielä toimittajan lisää värittämä, jotta saadaan lukijoita lehdelle.
Minun molemmat vanhempani uhkaili lapsena ollessani perhesurmalla useamman kerran. Kaiken muun lisäksi. Mutta nyt kun olen aikuinen ja hermoraunio, sanoo kaikki täälläkin että "kaikki vanhemmat yrittää parhaansa", "kyllä aikuisen pitää jo unohtaa ja mennä eteenpäin", "turha syyttää vanhempia" jne jne. Eli turha sympatiseerata tuotakaan pikkupoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa pelkkää Iltalehden legendaa. Vanha asia ja uutisoidaan vasta nyt.
Kun on uutisköyhä päivä keskellä talvea, vedetään joku traaginen tarina ja vielä toimittajan lisää värittämä, jotta saadaan lukijoita lehdelle.
Mitä väritettävää sinä tässä näit? Eiköhän toimittaja ole saanut käsiinsä tuomion jonka tuomari on langettanut. Ja nämä tuomiot on kenen tahansa saatavilla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun molemmat vanhempani uhkaili lapsena ollessani perhesurmalla useamman kerran. Kaiken muun lisäksi. Mutta nyt kun olen aikuinen ja hermoraunio, sanoo kaikki täälläkin että "kaikki vanhemmat yrittää parhaansa", "kyllä aikuisen pitää jo unohtaa ja mennä eteenpäin", "turha syyttää vanhempia" jne jne. Eli turha sympatiseerata tuotakaan pikkupoikaa.
Luulisi, että sinulla on sympatiat kohdillaan jos olet itsekin kärsinyt lapsuudessasi väkivallasta. Itse ainakin lähetän kaikki sympatiat sinulle siitä mitä olet joutunut kokemaan. Kenenkään ei pitäisi kokea sellaista. Vanhempiesi takia sinä kärsit edelleen ja olen pahoillani siitä. Sinun vanhempasi ansaitsisivat suuren tuomion siitä mitä ovat sinulle tehneet, toivottavasti et ole antanut heille anteeksi ja ole heidän seurassa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Silloin valehtelet vain itsellesi ja jatkat kärsimystäsi etkä kunnioita itseäsi. Älä muutu kylmäksi ja vähättele pienen pojan kokemuksia siksi, että sinullekkin on tehty niin. Luulisi sinunkin aikuisena ihmisenä ymmärtävän kuinka pelottava kokemus tuo on ollut 3 -vuotiaalle lapselle. Isän kuuluisi olla lapselle sankari joka huolehtii aina, tässä tapauksessa isä on ollut suuri hirviö joka yrittää tappaa. Uutisessa luki, että isä on tappanut myös perheen lemmikkikoiran ja tarkoituksena oli tappaa koko perhe. Tilanteesta on jäänyt varmasti valtavat traumat.
Kumma jos ihmiset eivät ymmärrä mikä siellä oulussa vaivaa. Mistähän kaitta se uusi populaatio on tähän maahan astunut..