Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytän kuvissa todella paljon paremmalta kuin luonnossa

Vierailija
02.04.2019 |

Tämän takia en halua, että minusta otetaan kuvia, ja tästä tullut mulle tosi paha ongelma.
En voi lähettää kuvia Tinderiin taikka muihinkaan diettipalveluihin, koska näytän todella hyvältä kuvissa, mutta totuus on toinen luonnossa.
Viime kesänä kaverini mies sanoi, etten vastaa yhtikästä mitään facebookin profiilini kanssa. Ethän sinä ole edes sama henkilö sanoi hän. Tiedän, mutta minkä voin sille?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttävät aika erilaisilta kuvissa ja livenä.

Jonkin verran siihen kuvan realistisuuteen voi vaikuttaa. Kuvaa ei kannata ottaa liian läheltä eikä mistään erikoisesta kuvakulmasta, koska se vääristää mittasuhteita. Ja tietysti kuvanmuokkaus vääristää.

Minä en osaa ottaa itsestäni realistisia kuvia, koska en hahmota ulkonäköäni. Näytän eri kuvissa ja eri hetkinä ainakin omasta mielestäni aivan eri henkilöltä. Ihmettelen jopa sitä, miten henkkareita näyttäessä minut uskotaan samaksi henkilöksi joka kuvassa on.

Vierailija
2/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan sama. Eipä siinä muu auta kuin varoittaa miehiä et oon oikeasti ruma 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen oikeastaan itse tiedä minkänäköinen on oikeasti. Tai muiden ihmisten silmissä. Joku selfie ei kerro mitään tai peilikuva.

Ehkä paras keino on kuvata itsestään video. Siinä näkee itsensä tavallaan kokonaisena ja "irrotettuna omasta kehostaan" . Itsekin yllätyn monta kertaa miten rumalta näytän videoissa, verrattuna selfieihin tai peilikuvaan. 

Vierailija
4/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on valokuvauksellisia eikä siinä ole mitään pahaa. Jonkun toisen kaikki kuvat näyttää kamalilta, mutta on livenä paremman näköinen.

Vierailija
5/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastoin. Oon todella paljon paremman näköinen luonnossa kuin kuvissa. Onneksi en joutunut elämään koskaan Tinder-aikakautta, koska vaikea olisi ollut päästä treffeille sellaisten miesten kanssa, jotka koen seksuaalisesti puoleensavetäviksi. 

Vierailija
6/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttämään luontofiltteriä,se tekee luonnollistakin kuvista epäluonnollisia.

Vierailija
7/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just toisinpäin. Oon ihan nätti luonnossa, mutta kuvissa oon ihan ihme molopää.

Vierailija
8/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oma itsesi etkä muiden mielipiteiden tuotos.

Vierailija
9/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala käyttämään luontofiltteriä,se tekee luonnollistakin kuvista epäluonnollisia.

Mikä luonnonfiltteri?  En käytä tällä hetkellä mitään filtteriä 

Vierailija
10/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just toisinpäin. Oon ihan nätti luonnossa, mutta kuvissa oon ihan ihme molopää.

Samma här! Sen takia välttelen kuviin joutumista. Jättäydyn pois ryhmäkuvistakin ettei hölmö naamani pilaisi otosta.

Kuitenkin minua sanotaan söpöksi ja hyvin olen aina seuraa saanut.

Että ehkä helpompi näinpäin.

Vierailija
11/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan sama. Eipä siinä muu auta kuin varoittaa miehiä et oon oikeasti ruma 😅

MIten teet sen käytännössä?

Vierailija
12/12 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yritän selittää nyt yhdelle tyypille, että olen paljon rumempi mitä siinä profiilikuvassa, jossa hikipäissäni kiipeän vuoren rinnettä ylös. 

Minun pitäisi näyttää tosi huonolta tuossa kuvassa, mutta näytä kuitenkin älyttömän seksikkäältä kaikesta huolimatta, mutta totuus on  ihan toinen. Todellisuudessa näytän ihan kamalalta.