Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies saa itkemään niin

Vierailija
02.04.2019 |

Onko parempi vaan erota?
Ollaan seurusteltu nyt puol vuotta, kahdestaan kun ollaan on mies tosi mukava ja hauska. Mutta kun ollaan seurassa (meillä yhteinen kaveripiiri) mies yhtäkkiä heittääkin tosi ilkeää ja epäasiallista läppää (jonkun pitäs tappaa ittensä, siivoojat on ala-arvosia, opettajat on tyhmiä ja saa liian kovaa palkkaa) ja siis ihan oikeesti mä pahotan noista mieleni. Ei ikinä mun seurassa juttele tollasia ja muutenkin vaikuttaa ihan normaalilta, mutta seurassa ne sen jutut hävettää ja todellakin pahotan mieleni. Ja siis vaikka nuo ilkeydet ei suoraan muhun kohdistu, ne voi jotenkin välillisesti liittyä muhun (esim haukkuu kaupan kassoja, jollasena mun sisko työskentelee..)

Musta on jotenkin tosi vaikeaa jättää hänet, koska kuitenkin yhdessä on niin hauskaa, mutta kai sitä pitäs että järjellä ajatella että jos toisen puheet saa sut oikeesti itkemään niin ei kai sitä ole järkevää yhdessä olla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*siis ei ikinä mun seurassa puhu tuommoisia, jos ollaan vain kahdestaan

Vierailija
2/3 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itsekkin vähän saman tyyppisen kanssa. Kyllä siihen on jo tylsistynyt 2 vuoden aikana että jätänkin kohta oikeasti (monta kertaa yritetty mutta palasin joka kerta). Ootko edes maininnut hänelle että et arvosta hänen alentavaa puhettaan ja että et enää tunne häntä kohtaan samoin kuin joskus sen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut suhtautuvat noihin miehen puheisiin?

Kuulostaa kyllä todella ärsyttävältä juntilta. Sanoisin, että sianjättöaika lähestyy.