Riidan tullen Tiina paukautti, ettet ole lapsen isä.
vaan 12 vuotta sitten tapahtunut pikku baari sekoilu aiheutti raskauden.
Lopulta sitten kaivettiin tämä baarituttu esiin ja makselemaan elareita.
Widdu mitä touhua.
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/06ee066f-f788-4e15-86a3-900c…
Kommentit (56)
"En silloin tiennyt kumman se on. Eihän sitä silloin 18–19-vuotiaana miettinyt, kenen kanssa on ollut."
Ööh? Aika leväperäinen asenne, ja ilmeisesti ehkäisystäkään ei ole huolehdittu (jos ei esim. kortsu puhjennut tms.) Vai onko jotenkin omituista että muistaa kaikki seksikumppaninsa?
Vaikuttaa siltä että isä ei ole liiton aikanakaan ollut lapsesta kovin kiinnostunut eli se lapsen biologisen isän paljastuminen ei siis asiaan vaikuta, vaan on ollut tilanne jo valmiiksi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se totuus lopulta tulee selville. Tällä "Tiinalla" oli käsissään aikamoinen ase, jota myös käytti.
Ei tule totuus aina selville.
Ja onhan se järkyttävää, jos selviää 12 vuoden päästä.Väestötieteilijöiden mukaan on kiusallisen yleistä, että syntyy lapsia joiden isä ei ole biologinenisä. Tarkkoja lukuja ei pystytä määrittämään, kun isyyttä ei selvitetetä mitenkään systemaattisesti.
Laitatko jonkin lähteen, jotta voidaan tsekata, mihin tämä näkemys perustuu, kun kerran tutkimuksia asiasta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo aikoja sitten päättänyt, että jos jonkun naisen kanssa lapsia tulen saamaan, niin jokaisesta jälkeläisestä tulen salaa dna-testin tekemään, nää tämmöset jutut vaan niin helvetin sairaita lukea..
Miksi salaa? Meillä on miehen kanssa sovittu, että näin tehdään, kun lapsia tulee. Reilua molemmille, kun on jo hyvissä ajoin yhdessä sovittu. Jos asiasta ei pysty keskenään yhteisesti keskustelemaan, no, onko se sen arvoista?
Avioehto aiheutti jo sellaisen sodan, ettei edes menty naimsiin. Voin vaan kuvitella millainen soppa tästä syntyisi.
Miksi olet yhdessä ihmisen kanssa, joka ei jaa arvomaailmaasi? Itse en ainakaan olisi. Esim. jos lapseni isä haluaisi isyystestin, eihän sille olisi muuta syytä kuin epäluottamus minua kohtaan. Meillä on keskinäinen luottamus, joten hänellä ei ole tarvetta vinkua. Miksi edes olisin ihmisen kanssa, joka ei luota minuun? Ymmärrän vaatimuksen isyystestistä, jos ei luota. Jos vaikka ei edes olla yhdessä, toinen on pettänyt tai ei tunneta vielä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kolmeen sivuun on mahtunut jo vaikka miten monta valehtelevan h0r0perse@mmän puolustelua. Miten teitä naiset ikinä viitsii tosissaan ottaa kun ette edes omia virheitänne voi myöntää!
Lapsi ei koskaan ole virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo aikoja sitten päättänyt, että jos jonkun naisen kanssa lapsia tulen saamaan, niin jokaisesta jälkeläisestä tulen salaa dna-testin tekemään, nää tämmöset jutut vaan niin helvetin sairaita lukea..
Miksi salaa? Meillä on miehen kanssa sovittu, että näin tehdään, kun lapsia tulee. Reilua molemmille, kun on jo hyvissä ajoin yhdessä sovittu. Jos asiasta ei pysty keskenään yhteisesti keskustelemaan, no, onko se sen arvoista?
Avioehto aiheutti jo sellaisen sodan, ettei edes menty naimsiin. Voin vaan kuvitella millainen soppa tästä syntyisi.
Miksi olet yhdessä ihmisen kanssa, joka ei jaa arvomaailmaasi? Itse en ainakaan olisi. Esim. jos lapseni isä haluaisi isyystestin, eihän sille olisi muuta syytä kuin epäluottamus minua kohtaan. Meillä on keskinäinen luottamus, joten hänellä ei ole tarvetta vinkua. Miksi edes olisin ihmisen kanssa, joka ei luota minuun? Ymmärrän vaatimuksen isyystestistä, jos ei luota. Jos vaikka ei edes olla yhdessä, toinen on pettänyt tai ei tunneta vielä hyvin.
Sinun mielestäsi miehillä ei siis ole oikeutta tietää on lapsi oma vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo oli vähän epäselvää kun sanoin vain ettei menty edes naimsiin...erottiin siis kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo oli vähän epäselvää kun sanoin vain ettei menty edes naimsiin...erottiin siis kokonaan.
No mitä menetettävää silloin edes on? Ilmeisesti et luota häneen, jos avioehtoakin vaadit. Miksi sinun enää tarvitsisi esittää, että välillänne on luottamusta?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies oikeasti rakastaa lastaan hän rakastaa myös lapsensa äitiä eikä eroa tästä.
Olisi ollut reilua aikoinaan kertoa miehelle totuus ja mies saa päättää pitääkö lasta omanaan vai ei...
Mitähän naiset tuumaisi jos jotenkin olisi mahdollista että miehen vieraissa juoksemisen takia olisit hoivannut ja rakastanut lasta 12vuotta ja saisit sitten kuulka että nänä by the eay ei tää ees oo sun..
Ja uskomatonta tuokin että eihän sitä silloin 18-19vuotiaana tiedä kenen kaikkien kanssa on tullut maattua, huhhuh, kertoo jotain tuon muikin moraalista ja vielä varattu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska noin 98% mammoista suuttuu verisesti ja uhkaa erolla jos mies edes kehtaa vihjaista jotain isyystesteistä. Onhan se nähty tälläkin palstalla lukemattomat kerrat.
Mutta koska laki on mitä on, niin itsekin toimisin samalla tavalla. Eli ennen kahden vuoden ikää selvittäisin olenko lasten isä vai en.
Eikö olisi vain kaiken kannalta helpompaa ja parempi tehdä lapsia vasta sellaisen naisen kanssa ja sellaisessa suhteessa jossa ei tarvitse ollenkaan epäillä onko isä vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska noin 98% mammoista suuttuu verisesti ja uhkaa erolla jos mies edes kehtaa vihjaista jotain isyystesteistä. Onhan se nähty tälläkin palstalla lukemattomat kerrat.
Mutta koska laki on mitä on, niin itsekin toimisin samalla tavalla. Eli ennen kahden vuoden ikää selvittäisin olenko lasten isä vai en.
Eikö olisi vain kaiken kannalta helpompaa ja parempi tehdä lapsia vasta sellaisen naisen kanssa ja sellaisessa suhteessa jossa ei tarvitse ollenkaan epäillä onko isä vai ei?
Nykypäivän naisissa ei ole tuollaisia enää olemassa.
Suosittelen miehille vain rahahuorien käyttämistä, näin saa elää rauhassa eikä tarvitse tapella kenen läpeensä kieron ja epärehellisen āmmān kanssa.
Kirsikkana kakun päälle, saa vielä itse pitää omat rahansa.
Isyystesti pitäisi automaattisesti tehdä kaikille syntyville lapsille. Isä maksaa tämän testin ja kun niitä tehdään paljon niin hintakaan ei ole korkea. Ei tarvitsisi kenenkään enää takuta näitten asioiden kanssa 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei se Tiina narsisti ole. Tavallaan ymmärrän häntä. Päätyi elämään valheessa lapsensa takia. Uskon hänen ajatelleen vain lapsensa parasta. Se ei ole narsismia.
Selittäisitkö nyt vielä vähän tarkemmin miten niin lapsen parasta ajatteli? Tiinahan pimitti lapseltaan tiedon tämän biologisesta isästä, pahimmassa mahdollisessa iässä lapselle toi sitten totuuden julki ainoastaan siksi kun halusi satuttaa kumppaniaan riidan aikana.
Ei tää ole kyllä ajatellut sitä lastaan tipan tippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vika on miehissäkin, jotka panevat baarimuijia ilman kumia. Sitä saa mitä tilaa.
Siis nainen jättää kertomatta kuka on biologinen isä, valehtelee asiasta vuosikaudet niin lapselle kuin miehellekin, jota kaikki pitävät lapsen biolog. isänä.
Miten ihmeessä saat tämän tilanteen kääntymään sen miehenkin viaksi joka kumitta veteli? Eihän hän ole tiennyt koko tilanteesta!
"– En silloin tiennyt kumman se on. Eihän sitä silloin 18–19-vuotiaana miettinyt, kenen kanssa on ollut."
Siis miten joku voi olla noin l-rtto??
"Miehen suvulle lasta esiteltäessä Tiinaa nauratti. Suku näki lapsessa muun muassa tämän niin sanotun ukin piirteitä."
juu, varmaan nauratti oikein kunnolla. Hahahahaaaa. Tää nainen kyllä päästelee kunnon helmiä suustaan.
"– Lapsen kummin vanhemmatkin olivat minua vastaan. Tuli olo että olin kusettanut koko maailmaa."
Jaa, miksiköhän??? Ei v-ttu....
En kyllä yhtään ihmettele että mies lähti toisen naisen matkaan. Sitä vaan ihmettelen miten jaksaa tuollaista naista monta vuotta.
Ja mikä ihmeen idioottti täällä kirjoittelee että miesten syy.. ei hyvää päivää!!
Jätti :(
Munaton lurjus.