Mitä mulle tapahtuu, vai onko normaalia, että taidot ruostuu hetkessä??
Mä olin lapsena tosi hyvä leipomaan ja kokkaamaan, sitä kesti tuonne 20v asti. Se harrastus sitten jäi. Tuli maalaaminen ja piirtäminen tilalle, siinäkin olin tosi hyvä. Sekin sitten vaihtui kirjoittamiseen, siinäkin sain kehuja.
Nyt ei ole mitään harrastusta.
Nyt olen koittanut maalata, piirtää, kokkailla, leipoa ja kirjoittamisen näette tässä.
Enää en osaa.
Ruoat menee pilalle vaikka seuraan pilkun tarkkaan ohjetta, ennen vanhaan pystyin vain tunteella tekemään ja koskaan ei epäonnistunut.
Sama maalauksessa ja piirtämisessä..
Nykyään mikään ei onnistu, tää teksti olis enemmän sekava jos en korjaisi kirjoitusvirheitä...
Mutta siis, onko normaalia unohtaa taitonsa parissa vuodessa tai allekkin? Nyt olen 26v
Hei oikeasti, osa mainitsikin jo raudanpuutteen ketjussa. Tutustukaa aiheeseen "raudanpuute" sekä "raudanpuute ilman anemiaa". Googlesta löytyy mm. Ilona Ritolan tekstejä. Mun elämäni oli juuri tuota. Yli 30 vuotta sumua ja olo kuin vanhuksella. Nyt lähemmäs nelikymppisenä olen vihdoin läsnä ja elämäni on ELÄMÄÄ, kun sain ferritiinin lähelle sataa. On nimittäin ollut alle viisi koko ikäni :(