Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teitä on syytetty

Vierailija
02.04.2019 |

Tuli mieleen tuosta "Oudoin asia mistä teille on suututtu" ketjusta et tälläinen ketku voisi olla hyvä myös. Aloitan itse:

Tää tapahtui pari viikkoa sitten käydessäni ruokaostoksilla lähikaupassa. Olin aikeissa tehdä pitsaa perheelle ja juustoja katsoessani huomasin että iso kimpale arkijuustoa oli laputettu -50% tarralla. Otin sit sen kärryyn ja ostin muita aineita. Kun menin kassalle, niin myyjä alkoi huutaa mulle "Täähän ei mee vanhaksi pitkään aikaan. Toukokuussa" ja kattoi mua syyttävästi ja tohon sit totesin et se oli siellä osastolla laputettuna. Alkoi haukkua mua ja sanoi että valehtelen ja et oon muka itse laputtanut sen :D oli kauhee jono takana ja nolotti vähän kun yks huutaa, haukkuu ja syyttelee. Kutsui sitten myymäläpäällikön paikalle ja nää molemmat katteli sitä juustoa ja sitten pällistelivät mua. Alkoi vähän vituttamaan kun oli kiire jo hakea lapsia hoidosta. Kyllä sit uskoivat ja vihdoin pääsin sieltä pois, mutta oli kyllä inhottavaa & vähän huvittavaa kun ne luuli että oon varastanu noita tarroja ja sit laputtelen huvikseni et saan halvemmalla :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tuossa tilanteessa jättäisin ostamatta mitään ja lähtisin tai vaatisin saavani ostaa tarjoushinnalla.

Vierailija
2/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautarauhan rikkomisesta. Hautasin isän sukuhautaan toiveensa mukaan. Nurmikko meni pilalle. Olisi pitänyt kuulemma tuhkata. Ikävä tilanne siinä surun keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opettajilla näitä riittää. Haluan jotain pahaa oppilaalle, kostan oppilaalle jotain vanhempien tekoja, olen muka ivaten nauranut oppilaalle, herjannut oppilaita mielisairaiksi jne. Mitään näistä en todellakaan ole tehnyt. Oppilaat yleensä eivät syytä, vaan vanhemmat. Näinä somen aikoina on vähän turvaton olo, kun kuka tahansa voi levittää mitä tahansa juttua. Jotkut ihmiset ovat aika sekaisin. Ja toiset mielellään uskovat kaiken lukemansa ja kuulemansa.

Vierailija
4/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin vanhemmille lapsensa mielenterveysongelmista. Kuvailin oireita ja toistin minulle kerrottua. Tuloksena minua syytettiin häiriintyneeksi ja hankalaksi ihmiseksi. Vähänkös defenssit löivät yli.

Vierailija
5/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että oisko tuolla kaupalla joku joka kiusallaan käy laputtamassa tuotteita eivätkä ole sitä saaneet vielä selville, että kuka se on? Mutta todella inhottava tilanne todellakin, varmaan itsellä alkais jo tulla hätä, kun syyttömänä syyteltäis jonon tuijottaessa takana.

Vierailija
6/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaat syyttelevät milloin mistäkin. Aamulla eräs oli aivan varma että olen varastanut häneltä äitienpäiväkortin.

Vierailija
7/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No opettajilla näitä riittää. Haluan jotain pahaa oppilaalle, kostan oppilaalle jotain vanhempien tekoja, olen muka ivaten nauranut oppilaalle, herjannut oppilaita mielisairaiksi jne. Mitään näistä en todellakaan ole tehnyt. Oppilaat yleensä eivät syytä, vaan vanhemmat. Näinä somen aikoina on vähän turvaton olo, kun kuka tahansa voi levittää mitä tahansa juttua. Jotkut ihmiset ovat aika sekaisin. Ja toiset mielellään uskovat kaiken lukemansa ja kuulemansa.

Ai se on tämmöistä nykyään. En arvannut noin pahaksi päässeen.

Juu, ikävä asia tuo julkinen ammatti, kun nettielämä levittää kaiken negan + moninkertaistaa väärinkäsitykset.

Ei huvittaisi tuolla alalla enää olla, enkä olekaan.

Vierailija
8/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni syytti minua kuolleen isäni työkalujen varastamisesta. Kaikkein parasta asiassa oli se, että sisko jäi eräälle toiselle perikunnan edustajalle kiinni piilottamasta varastetuiksi väitettyjä työkaluja isävainaan autotalliin - kaiken lisäksi siskollani oli perikunnalta kadonneet tallin, johon hänellä ei ole käyttöoikeutta - avaimet...

Vierailija
9/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloittanut eräässä firmassa työt ja minua syytettini, että olin varastanut kaasupulloja. Ja kaksi työntekijää tiesi varmasti, että minä olin sen tehnyt, kun pomo ihmetteli mihin kaasua katoaa. Olin siellä puhuttelussa sitten pomon huoneessa ja hän kyseli. Ei syyttänyt vaan kyseli.. Esitin kysymyksen, minkälaisella aikavälillä nämä kaasut on sitten katoillu tasaseen tahtiin, kun nyt huomasit ja minä olen tässä syytetyn penkillä. Hän sanoi aikavälin.. Minä vastasin etten ole ollut tämän firman palveluksessa edes silloin, joten mitäs jos kyselisit näiltä kahdelta herralta, jotka on nyt täysin varmoja että minä olen syyllinen. Arvatkaa ketkä oli sit syyllisiä, kun pomo kutsu heidät huoneeseen ja arvatkaa oliko ne kaksi enää sen istunnon jälkeen töissä siinä firmassa. NE kaksi ei ollut kovin arvostetussa roolissa sen jälkeen kenenkään silmissä, kun yrittivät pistää minun piikkiini pokkana. Kun ne keräili kamojaan ja tyhjenteli kaappejaan pukkarissa, niin muut duunarit kävi sanomassa suoraan asioita niille.. Oli vähän punasta naamaa siellä.

Vierailija
10/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua syytettiin siitä että pihistän töistä sokeripaloja ym mitä en todellakaan tehnyt. Olin laittamassa sokeripalaa kahviini kun työkaveri tuli siihen ja katsoi minua nenänvarttaan pitkin. Sanoi että sai mut kiinni rikoksesta ja että mulla ei ole häpyä eikä omaatuntoa kun pienestä yrityksestä kehtaan varastaa sokeripaloja ja teetä :D Mua alkoi naurattamaan niin että purskautin kahvit suustani, suoraan hänen rinnuksilleen.

Vierailija
11/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua syytettiin siitä että pihistän töistä sokeripaloja ym mitä en todellakaan tehnyt. Olin laittamassa sokeripalaa kahviini kun työkaveri tuli siihen ja katsoi minua nenänvarttaan pitkin. Sanoi että sai mut kiinni rikoksesta ja että mulla ei ole häpyä eikä omaatuntoa kun pienestä yrityksestä kehtaan varastaa sokeripaloja ja teetä :D Mua alkoi naurattamaan niin että purskautin kahvit suustani, suoraan hänen rinnuksilleen.

Apua! :D Siis mä purskahdin nauramaan ääneen kun luin ton lopun! Ihan oikein syyttelijälle. 

Vierailija
12/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementoitunut seinänaapuri syytti minua kaikennäköisten tavaroiden laittamisesta hänen keittiön vetolaatikkoihinsa. Sinne kuulemma ilmestyi minun toimestani vaikka mitä. Hän tosissaan kuvitteli, että työntäessään laatikon kiinni, se jotenkin ihmeellisesti tuli seinän läpi minun asuntoni puolelle.

Vierailija
13/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapaus alkoi jostain syystä väittämään ja väittää edelleen ja on ottanut muutkin siihen mukaan väittämään että mulla olis muka koulussa (?) tullut housuun ja mulle ei todellakaan tapahtunut ja en ymmärrä ollenkaan tätä ihan käsittämätöntä

Vierailija
14/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja minäkin ja monenlaisia syytöksiä löytyy, kun oppilaan jutut "vähän" värittyvät kotona.

Ehkä kummallisin oli eskarin puolella, kun eräs äiti syytti minua siitä, etten tervehtinyt hänen miesystäväänsä "riittävän lämpimästi". Kättelin miehen asiallisesti ja esittelin itseni, en muista hymyilinkö. Sitä ennen oli jo ollut monenlaista skismaa ja tämäkin syytös esitettiin välittömästi sähköpostilla esimiehelleni ja vietiin myös eteenpäin vielä ylemmälle taholle valituksen muodossa. Tämä tervehtimisepisodi todisti äidin mielestä, että olin kylmä ihminen ja soveltumaton opettamaan hänen lastaan. Jännä juttu, että lapsi kyllä piti minusta...

Vierailija
15/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syytti et oisin nakannu sen lähes kaikki bokserit roskii koska ei löytäny muutamat. Olin sinä päivänä sanonu et nakkasin yhet pois jossa oli iso reikä.

Lopulta bokserit löyty häne äitinsä luota jossa yövymme paljon jote myös likapyykkiä jää sinne

Vierailija
16/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tapaus alkoi jostain syystä väittämään ja väittää edelleen ja on ottanut muutkin siihen mukaan väittämään että mulla olis muka koulussa (?) tullut housuun ja mulle ei todellakaan tapahtunut ja en ymmärrä ollenkaan tätä ihan käsittämätöntä

Minulle väitti ala-asteella eräs luokkatoverini, että olin hänen luonaan kakkinut housuihini. En todellakaan ollut näin tehnyt. No, tuollaista kiusaamistahan on, mutta tämä tuntui olevan aivan aidosti hyvin tuohtunut ja uskovansa että olin noin tehnyt. Olen vieläkin sitä mieltä, että hän uskoi itse väitteeseensä, tai sitten hän oli hyvin taitava manipuloimaan toista. Minulle tuo aiheutti silloin epäilyn omasta järjestäni, niin vakuuttava hän oli. Tuollainenhan oli lapselle aivan hirveän häpeällinen juttu, aikuisena olisin kysynyt tuollaisessa tilanteessa, että mistä ihmeestä hän on moista saanut päähänsä.

Vierailija
17/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, niin tuttua... Erään oppilaan vanhemmat syyttivät, että minä olen aiheuttanut kaikki heidän lapsensa ongelmat. Kyseinen lapsi ei tehnyt läksyjään, lintsasi puolet oppitunneista ja joutui aina hankaluuksiin muiden kanssa (tappelut, varastamiset, paikkojen sotkemiset ja rikkomiset, ym.) Kun hän tuli oppitunnille, oli se yhtä pelleilyä ja koko luokan (pienluokka, 8 oppilasta) opiskelu kärsi tästä. Tällä lapsella oli ihan samat ongelmat myös edellisen opettajan kanssa, joten aika mielenkiintoinen oli vanhempien johtopäätös, että minä olen nämä ongelmat aiheuttanut.

Vierailija
18/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen rakennusalalla korjausrakentamisen parissa ja aika ajoin huomaa, ettei alalla ole mitenkään hyvä tai luotettava maine. Ihmiset, eli asiakkaat, ovat todella epäluuloisia ja epäilevät ja syyttelevät ärsyttävyyteen asti meitä milloin mistäkin. Varsinkin asbesti kuumentaa tunteita, olen saanut kuulla syytöksiä, että asbesti on vain rakentajien omaa keksintöä ja mielikuvitusta, jotta saataisiin rahastettua ihmisiä kalliilla asbestipuruilla.

Viimeksi eilen kyseltiin, että mitäs salaista ja rikollista me työmaalla oikein tehdään, kun ei päästetä ihmisiä työmaa-alueelle vapaasti kulkemaan.

Ylipäätään koko rakennusala on kuulemma yhtä rahastusta ja remonttien hinnoissa hurjat katteet ja hinnat täyttä kusetusta. Usein näitä syytöksiä esittävät varsinkin tee se itse-miehet, jotka kyselevät tarjouksia vain huvikseen ja sitten kauhistelevat hintoja kun mikään ei saisi maksaa mitään ja eivät ajattele, että kyllähän se työ vaan maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä