Aikuinen lapsi suuttui käytännössä turhasta
Olin siis heillä kylässä ja päätin asettua kunnolla taloksi. Lapseni oli huoneessaan ja koputin ovea. Tämä vastaa koputukseen, että minun pitää odottaa hetki. Sen ajattelematta avasin oven ja hän olikin vaihtamassa vaatteita. Alkoi sitten huutamaan minulle, omalle äidilleen, että enkö ymmärrä suomea ja että olen hänen kattonsa alla, joten minun kuulemma pitäisi kunnioittaa, kun hän sanoo etten vielä saa avata ovea. Tietenkin puolustauduin sanallisesta ja näytin vähän nyrkkiäkin, kun toinen ei kunnioita auktoriteettiani. Repi minut sitten väkisin rappukäytävään ja huusi, että hänen kotonaan kukaan ei ala määräilemään häntä tai nyrkkiä näyttämään ja että minun on turha enää odottaa yhteydenottoa. Haukkui myös sekopääksi ja sanoi, että jos enää yritän tulla nii soittaa poliisit. Mitä teen? Raamatussakin lukee, että vanhempia pitää kunnioittaa.
Kommentit (12)
Ihan paska provo, yrittäisit edes.
Tää on narsisti isäni kirjoitus. Isä on kahdesti tullut pahoinpitelemään minua, yli 30v ”lasta” omaan kotiini. Kokee että on oikeus näyttää nyrkkiä ja alistaa lapsi aikuisenakin. Sillälailla.
Ei kuulu normaalin ihmisen tapoihin näyttää nyrkkiä kenellekään, varsinkaan omalle lapselleen. Ilmankos mainostamasi auktoriteetti on murentunut, kun et sitä ole ansainnut. Olisit myös onnellinen siitä ettet selvästikään ole mitään kynnysmattoa ole kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Tää on narsisti isäni kirjoitus. Isä on kahdesti tullut pahoinpitelemään minua, yli 30v ”lasta” omaan kotiini. Kokee että on oikeus näyttää nyrkkiä ja alistaa lapsi aikuisenakin. Sillälailla.
Kai olet tehnyt rikosilmoituksen?
Siis miksi AIKUISELLE lapselle pitäisikään olla mikään auktoriteetti? Ja on lapsi ihan oikeassa, kun sanoo että sinun pitäisi osoittaa hänen kotonaan kunnioitusta hänen sääntöjään kohtaan.
Näin heikot provot ovat vain ajan haaskausta! Vaadimme parempia provoja! HETI!
0/1000000
Tarkoittaako nyrkin näyttäminen lyömistä? Vai ihanko vaan näytetään "kato, nyrkki!"?
Vierailija kirjoitti:
Olisit hakannut äijästä paskat pihalle ja heittänyt niskapersotteella ulos. Näin olisin itse toiminut.
että alennuin tämänkin lukemaan. Tosi HUONO.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako nyrkin näyttäminen lyömistä? Vai ihanko vaan näytetään "kato, nyrkki!"?
Heilutti varmaan nyrkkiä pahaenteisesti siinä naaman edessä. Tosi törkeetä😠
0/5