Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, etten ole älykäs ja ahkera

Vierailija
02.04.2019 |

Olisi kiinnostavaa alkaa vaikka lääkäriksi. Harmi, että matikassa olen niin keskinkertainen ja esim.päässälaskujen tekeminen aiheuttaa ikävästi ärtymistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, maailmaa pyörittävät paljolti ihan tavalliset ihmiset, eivät ne muutamat yksilöt jotka painavat koko elämänsä "narut kireällä" kiivetäkseen yhteiskunnan rappusia.

Hyvin sä vedät.

Vierailija
2/9 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyhmä ja ahkera tekee enemän vahinkoa kuin älykäs ja laiska. Itseä kyllä harmittaa välillä, että olen fiksu, mutta saamaton enkä esimerkiksi viitsi olla yhteiskunnassa enemmän hyödyksi, koska taloudellisesti pärjään nykyiselläänkin (ikuisuusopiskelijana). Pääsisin lääkäriksi (itse asiassa en, sillä sisäelinmössö saa minut voimaan pahoin, mutta matemaattisilta kyvyiltä kyllä), mutta minulle riittää minimi, koska loppujen lopuksi omalla panoksellani tai sen puutteella ei ole suurta merkitystä tässä maailmassa. Kunhan olen itse onnellinen, ja sitä olen, kun saan nauttia jokapäiväisestä kiireettömyydestä ja kirjoittaa ja lukea rauhassa. En ole ikinä löytänyt sitä kiinnostavaa ammattia, mikä vähän harmittaa. Tällä hetkellä olen kirjoilla oikeustieteellisessä, ja tämä on opintoalana kiintoisa ja tykkään käydä kahvilla proffien kanssa ja analysoida alan filosofista kirjallisuutta ja dilemmoja, mutta kyllä täällä rakennuksessa välillä pyörivät valmistuneet pukumiehet tuovat kylmiä väreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tyhmä ja ahkera tekee enemän vahinkoa kuin älykäs ja laiska. Itseä kyllä harmittaa välillä, että olen fiksu, mutta saamaton enkä esimerkiksi viitsi olla yhteiskunnassa enemmän hyödyksi, koska taloudellisesti pärjään nykyiselläänkin (ikuisuusopiskelijana). Pääsisin lääkäriksi (itse asiassa en, sillä sisäelinmössö saa minut voimaan pahoin, mutta matemaattisilta kyvyiltä kyllä), mutta minulle riittää minimi, koska loppujen lopuksi omalla panoksellani tai sen puutteella ei ole suurta merkitystä tässä maailmassa. Kunhan olen itse onnellinen, ja sitä olen, kun saan nauttia jokapäiväisestä kiireettömyydestä ja kirjoittaa ja lukea rauhassa. En ole ikinä löytänyt sitä kiinnostavaa ammattia, mikä vähän harmittaa. Tällä hetkellä olen kirjoilla oikeustieteellisessä, ja tämä on opintoalana kiintoisa ja tykkään käydä kahvilla proffien kanssa ja analysoida alan filosofista kirjallisuutta ja dilemmoja, mutta kyllä täällä rakennuksessa välillä pyörivät valmistuneet pukumiehet tuovat kylmiä väreitä.

Et nyt kauhean älykkäältä edes vaikuta. Sisäelinmössöön siedättyy aika nopsasti, ja monissa erikoistumisaloissa sellaisen kanssa ei tarvitse olla tekemisissä paljon ollenkaan. Mutta kivahan se on uskotella, että pystyisi kyllä muuten lääkäriksi, mutta yököttää.

Vierailija
4/9 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää oma stressiherkkyys. Kuormitun jo aika vähäisestä määrästä mitä tahansa henkistä rasitusta. Varmaan synnäinen ominaisuus. En ole sinänsä laiska mutta ahkeruus johtaa nopeasti totaaliseen ylikuormittumiseen ja tavallaan asialle ei vain voi mitään. Jotakin neurogista pohjimmiltaan ja sitä ei voi muuttaa.

Vierailija
5/9 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt kauhean älykkäältä edes vaikuta. Sisäelinmössöön siedättyy aika nopsasti, ja monissa erikoistumisaloissa sellaisen kanssa ei tarvitse olla tekemisissä paljon ollenkaan. Mutta kivahan se on uskotella, että pystyisi kyllä muuten lääkäriksi, mutta yököttää.

Älykäs myös tajuaa aika nopsaan että inhottavinta ja vaarallisinta on terveyskeskuksissa influenssineen ja noroviruksineen ramppaavat mummot ja pikkulapset jotka levittävät inhoja pisaroitaan kaikkialle. Tai oksentelevat ja tautista vertaan avohaavoista ja ysköksistä roiskivat väkivaltaiset ja todellisuudesta irtaantuneet päihdeongelmaiset. Sisäelinhommat ovat siistiä sisätyötä, ei ruoanlaittoa kummempaa.

Vierailija
6/9 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset harjoittele sitä matikkaa? Päätät vain että oot huono ja se siitä?

Vierailija
7/9 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset harjoittele sitä matikkaa? Päätät vain että oot huono ja se siitä?

Niin, ehkä sitä voisi kokeilla. Vaikka iltalukiossa pari kurssia kokeilun vuoksi. Lukiossa en keskittynyt matikkaan, koska olin kielistä kiinnostunut enkä jaksanut panostaa koulunkäyntiin kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
8/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

432

Vierailija kirjoitti:

No etpä vaikuta sinäkään.

Vierailija
9/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksityisopettajia nykyään paljonkin liikenteessä, kun se voisi olla todella tehokas tapa oppia? Siinähän olisi tienestimahdollisuuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi