Koukussa nettideittailuun: "Minulla voi olla kolmet treffit päivässä"
Nettideittailu voi käydä työstä – ainakin, jos etsii tositarkoituksella ulkomaalaista miestä. Tiina, 33, muutti marraskuussa Ateenaan vauhdittaakseen puolison löytymistä.
Colourbox
"Muutin marraskuun alussa kolmeksi kuukaudeksi Kreikkaan.
Virallisesti olen täällä etsimässä töitä, mutta haluaisin myös löytää kreikkalaisen puolison. Miehen etsintä onkin käynyt työstä: viimeisten viikkojen aikana minulla on ollut vähintään yhdet treffit päivässä, joskus jopa kolmet.
Joka aamu täytyy laittautua nätiksi, meikata ja kihartaa hiukset, pukeutua hameeseen ja korkokenkiin. Haluan olla valmiina, jos joku pyytää lähtemään saman tien kahville.
Etsin miestä kansainväliseltä Tagged-deittisivustolta. Chattailen siellä tapaamieni miesten kanssa muutaman tunnin päivässä. Joskus saatan viettää deittisivustolla jopa kymmenen tuntia.
Kokeilin samaa jo syksyllä 2009, kun vietin täällä kaksi viikkoa. Silloin minulla oli joka päivä kahdet treffit, ensimmäiset seitsemältä ja toiset kahden tunnin päästä. Silloin ei vielä tärpännyt, mutta tutustuin moneen kivaan mieheen, joista muutamasta on tullut sen jälkeen kaverini.
Tagged-sivuston profiilissa kerron etsiväni vakavaa suhdetta kreikkalaisen miehen kanssa ja pitäväni arabialaisesta sekä kreikkalaisesta musiikista. Miehen pitää olla kohtelias mutta vilkas, työssäkäyvä ja tykätä samanlaisesta musiikista.
Haluaisin jäädä Kreikkaan. Olen asunut täällä aiemminkin kuusi vuotta.
Kreikkalaiset miehet ovat ihania; he maksavat kaiken, saattavat kotiin asti ja käyttäytyvät herrasmiesmäisesti. Jotkut tuovat myös lahjoja kuten viiniä, ja eräs mies antoi kerran täytekakun. Suomessa minua ei pidetä kummoisenkaan näköisenä, mutta Kreikassa miehet huutelevat kohteliaisuuksia perääni, ihmettelevät vaaleita hiuksiani ja sanovat minua nukeksi.
KAKSI KARIUTUNUTTA LIITTOA
En ole seurustellut kuin kahden suomalaisen kanssa. Suomalaismiehet ovat minun makuuni liian pihejä, hiljaisia ja rauhallisia. Olen ollut kahdesti naimisissa, ensin irakilaisen ja sitten marokkolaisen kanssa.
Toinen liittoni päättyi maaliskuussa. Olin tuntenut miehen kaksi kuukautta, kun hän kosi minua netin viestipalvelun välityksellä 1,5 vuotta sitten. Olimme keskustelleet vain netissä Skypessä, mutta silti minusta tuntui, että tunnen tuon ihmisen. Sovimme häistä, ja varasin lennot Marokkoon.
Päätös avioliitosta alkoi kaduttaa heti, kun näin ensimmäisen kerran tulevan puolisoni lentokentällä. Tajusin saman tien, ettei hän ole minun tyyppiseni mies. En kuitenkaan enää kehdannut perääntyä häistä, kun kaikki paperitkin oli jo tehty, matkat maksettu ja majoituin miehen perheen luona.
Vietimme perinteiset marokkolaiset häät, mutta palasin kahden viikon jälkeen yksin Suomeen. Pari kuukautta häiden jälkeen lensin vielä takaisin Marokkoon katsomaan, voisinko sittenkin rakastua mieheeni. Kahden viikon jälkeen olin varma, etten voi. Nyt tuntuu, että häät tulivat liian pian sen jälkeen, kun ensimmäinen avioliittoni irakilaisen miehen kanssa päättyi kumppanini uskottomuuteen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta voi sanoa, että on nämä suomalaiset naiset prkl sekaisin!
Ja suomalaiset miehet vielä enemmän sekaisin, herrasmiehiä ei löydä etsimälläkään.
Suomalaiset naiset ei kelpuuta herrasmiestä jos sillä on valkoinen iho. Naama venähtää nuorella suomalaisella naisella jos avaat hänelle oven. Hänen päässään valkoinen mies ei saa olla herrasmies vaan nainen on tarpeeksi vahva avatakseen omat ovet. Sanon ihan tämän puoliksi suomalaisena miehenä, että teillä on suomalaisille miehille ihan omat säännöt mitä joillekkin kenellä tummempi nahka :)
Ehdottomasti euroopan tekopyhimmät naiset Suomessa.
Mahtava tuuliviiri tuo Tiina!
Ihmettelen kyllä suuresti, että ei ole kenellekään suomalaiselle miehelle kelvannut. Luulisi että kaikki maailman miehet haluaisivat maksaa tuollaiselle naiselle kaiken mitä vaan hän kehtaa pyytää!
Wuhuuu! Kreikka! Jippiii! Tää on niin mua!