Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koukussa nettideittailuun: "Minulla voi olla kolmet treffit päivässä"

Vierailija
02.04.2019 |

Nettideittailu voi käydä työstä – ainakin, jos etsii tositarkoituksella ulkomaalaista miestä. Tiina, 33, muutti marraskuussa Ateenaan vauhdittaakseen puolison löytymistä.

Colourbox

"Muutin marraskuun alussa kolmeksi kuukaudeksi Kreikkaan.
Virallisesti olen täällä etsimässä töitä, mutta haluaisin myös löytää kreikkalaisen puolison. Miehen etsintä onkin käynyt työstä: viimeisten viikkojen aikana minulla on ollut vähintään yhdet treffit päivässä, joskus jopa kolmet.

Joka aamu täytyy laittautua nätiksi, meikata ja kihartaa hiukset, pukeutua hameeseen ja korkokenkiin. Haluan olla valmiina, jos joku pyytää lähtemään saman tien kahville.

Etsin miestä kansainväliseltä Tagged-deittisivustolta. Chattailen siellä tapaamieni miesten kanssa muutaman tunnin päivässä. Joskus saatan viettää deittisivustolla jopa kymmenen tuntia.

Kokeilin samaa jo syksyllä 2009, kun vietin täällä kaksi viikkoa. Silloin minulla oli joka päivä kahdet treffit, ensimmäiset seitsemältä ja toiset kahden tunnin päästä. Silloin ei vielä tärpännyt, mutta tutustuin moneen kivaan mieheen, joista muutamasta on tullut sen jälkeen kaverini.

Tagged-sivuston profiilissa kerron etsiväni vakavaa suhdetta kreikkalaisen miehen kanssa ja pitäväni arabialaisesta sekä kreikkalaisesta musiikista. Miehen pitää olla kohtelias mutta vilkas, työssäkäyvä ja tykätä samanlaisesta musiikista.

Haluaisin jäädä Kreikkaan. Olen asunut täällä aiemminkin kuusi vuotta.

Kreikkalaiset miehet ovat ihania; he maksavat kaiken, saattavat kotiin asti ja käyttäytyvät herrasmiesmäisesti. Jotkut tuovat myös lahjoja kuten viiniä, ja eräs mies antoi kerran täytekakun. Suomessa minua ei pidetä kummoisenkaan näköisenä, mutta Kreikassa miehet huutelevat kohteliaisuuksia perääni, ihmettelevät vaaleita hiuksiani ja sanovat minua nukeksi.

KAKSI KARIUTUNUTTA LIITTOA
En ole seurustellut kuin kahden suomalaisen kanssa. Suomalaismiehet ovat minun makuuni liian pihejä, hiljaisia ja rauhallisia. Olen ollut kahdesti naimisissa, ensin irakilaisen ja sitten marokkolaisen kanssa.

Toinen liittoni päättyi maaliskuussa. Olin tuntenut miehen kaksi kuukautta, kun hän kosi minua netin viestipalvelun välityksellä 1,5 vuotta sitten. Olimme keskustelleet vain netissä Skypessä, mutta silti minusta tuntui, että tunnen tuon ihmisen. Sovimme häistä, ja varasin lennot Marokkoon.

Päätös avioliitosta alkoi kaduttaa heti, kun näin ensimmäisen kerran tulevan puolisoni lentokentällä. Tajusin saman tien, ettei hän ole minun tyyppiseni mies. En kuitenkaan enää kehdannut perääntyä häistä, kun kaikki paperitkin oli jo tehty, matkat maksettu ja majoituin miehen perheen luona.

Vietimme perinteiset marokkolaiset häät, mutta palasin kahden viikon jälkeen yksin Suomeen. Pari kuukautta häiden jälkeen lensin vielä takaisin Marokkoon katsomaan, voisinko sittenkin rakastua mieheeni. Kahden viikon jälkeen olin varma, etten voi. Nyt tuntuu, että häät tulivat liian pian sen jälkeen, kun ensimmäinen avioliittoni irakilaisen miehen kanssa päättyi kumppanini uskottomuuteen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYMMENENTUHATTA KIINNOSTUNUTTA

Kirjauduin Taggediin uudestaan maaliskuussa, kun eroni ex-miehestä astui voimaan. Profiiliani on käynyt katsomassa jo yli 10 000 ihmistä. Ystäväpyyntöjä ja viestejä tulee päivittäin kymmeniä.

Kaikenlaiseen saa varautua. Lähes joka päivä käy niin, että kun avaan video-yhteyden keskustellakseni mukavalta vaikuttavan miehen kanssa, tämä alkaakin esitellä sukukalleuksiaan. Jos huomaan, että mies on kiinnostunut vain seksistä, katkaisen yhteyden.

Toistaiseksi kiinnostavin kreikkalaismies on ollut eräs komea lääkäri, johon olen vähän jo ehtinyt ihastuakin. Hänen kanssaan olemme vaihdelleet tekstareita jo muutaman kuukauden ajan. Hän olisi aivan unelmamies! Mutta kreikkalaiset miehet eivät ala seurustella ihan helpolla vaan haluavat vain tapailla melko pitkään.

Uskon, että se oikea löytyy vielä. Jos ei netistä, niin ehkä sitten Kreikasta baarista tai kadulta. Miesten kanssa chattailu on joka tapauksessa hyvää ajanvietettä, ja samalla kielitaitokin kehittyy. Mutta katsellaan, enää minulla ei ole kiire naimisiin! Olen oppinut läksyni."

Vierailija
2/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh? Siis tämä nainen meni naimsiin Skype tuttavuuden kanssa, jota ei ollut edes nähnyt? Muutenkin kun tuota juttua lukee, niin tulee mieleen että henkinen tasapaino ei ole ihan kohdallaan. Jättäisi treffipalstat syrjään ja hoitaisi itsensä kuntoon. Psykiatrin luokse mars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh? Siis tämä nainen meni naimsiin Skype tuttavuuden kanssa, jota ei ollut edes nähnyt? Muutenkin kun tuota juttua lukee, niin tulee mieleen että henkinen tasapaino ei ole ihan kohdallaan. Jättäisi treffipalstat syrjään ja hoitaisi itsensä kuntoon. Psykiatrin luokse mars.

Näitä on enenevässä määrin

Vierailija
4/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sanattomaksi vetää Tiinan touhut.touhu tuntuu suorastaan epätoivoisen naisen sekoilulta.

Vierailija
5/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta voi sanoa, että on nämä suomalaiset naiset prkl sekaisin!

Vierailija
6/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativaa on olla kahden kulttuurin  liitossa ,itse olen Marokkolaisen miehen kanssa ,ollut 4 vuotta ja hän on todella mies ,jota rakastan,Näemme toisiamme vain kaksi kertaa viikossa.Mies haluaa pitää oman vapautensa,minä en niinkäån haluaisi.Pikku hiljaa olen oppinut että rakkaus ei aina tarkoita että pitää mennä naimisiin ,ja että pitäisi joka hetki ja joka pvä olla yhdessä.Joten jos joku ottaa ulkomaalaisen miehen ,varaudu siihen että voi tulla asioita vastaan,jotka joku hyväksyt tai sitten lähdet suhteesta.Mutta varmasti haastavaa on ,olla eri kultuurin ihmisen kanssa yhdessä,mutta mitä voi tehdä jos on elämän suuri rakkaus,haluaa jatkaa vaikeuksista huolimatta.

Vierailija
7/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvin. Kuvattu.noin se menee.minä olen ollut17v iranilaismiehen kanssa avoliitossa ja meillä on 13 vuotias lapsi.mies on tullut ja mennyt mutta jos minulla on ollut onkelmia on hän ollut missä mukana ja kantanut minut niiden ylitse.mutta nyt hän teki niin paskamaisen tempun ..hän eno matkallaan Iraniin salaa kihloihin. Kuvat löysin puhelimesta.voikohan ton liiton Suomesta käsin estää? En luovu helpolla en ole 17v. Seissyt turhaan .kun hänellä ei ollut mitään minä olin koti hänelle ja nyt kun hän on hyvin vauras itsenäinen yrittäjä ostaa hän morsiamen iranista

Vierailija
8/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD (sanaton)

Vierailija
9/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD (sanaton)

Niinpä. Sanattomaksi vetää. Ei järjen hiventäkään. Irakilaistenkin jäljiltä tänne jää tukku yksinhuoltajia

Vierailija
10/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa asuin minäkin vuosia, ap älä missään nimessä alkumetreillä rupee kertomaan noista edellisistä liitoista. Kukaan Kreikka mies ei katsele sinua tosissaan, avioliitot marokkolaisen/ irakilaisen kanssa. TIEDÄN SATA VARMASTI, muuhun kyllä kelpaat. Sorry näin se on.

Vierailija
11/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realityohjelmat pitäisi kieltää naisilta.

Vierailija
12/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikassa asuin minäkin vuosia, ap älä missään nimessä alkumetreillä rupee kertomaan noista edellisistä liitoista. Kukaan Kreikka mies ei katsele sinua tosissaan, avioliitot marokkolaisen/ irakilaisen kanssa. TIEDÄN SATA VARMASTI, muuhun kyllä kelpaat. Sorry näin se on.

Ei kait minkäänmaalainen katso jo kahdesti naimisissa olleita hyvällä silmällä puhumattakaan, että vielä miehet noista maista. Huh huh

Vierailija
13/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan höpö höpö juttu....tuollaista juttua ei kannattaisi edes julkaista. On taidettu tuulesta temmata....niin siinä pilkataan suomalaista naista ja miestä....

Vierailija
14/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan usko että ottaa elessään opikseen. Tuskin hänelle sopisi muunkaanlainen tapa elää. Olisi vain kiva saada näille joku hihamerkki että tunnistaisi ja tietäisi pysyä erossa.

Vierailija
15/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh..

Luulin, että Ylìlauta-jonnet ovat hauskoja seurata, mutta tämä on kyllä ihan toisella tasolla!

Vierailija
16/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleareenassa dokumentti Andreaksesta jolla 24 naista yhtäaikaa. Yhden näistä naisista tekemä. Ottaa koville kun nainen alkaa rajoittaa naisten määrää yhteen eli itseensä.

Vierailija
17/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh..

Luulin, että Ylìlauta-jonnet ovat hauskoja seurata, mutta tämä on kyllä ihan toisella tasolla!

Minua taas itkettää. Juttu oli me naisissa. Luulee vaan olevansa hieno ja kansainvälinen nainen. Näyttäisi, että suomi tyttöjä vedetään suo leen joka suunnalta

Vierailija
18/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaillut jopa KAHTA suomalaista ja niiden perusteella haukkuu kaikki. Ja sen jälkeen menee näkemättä naimisiin tuntemattoman kanssa. Tervemenoa vain sinne Kreikkaan, ei kannata tulla takaisin.

Vierailija
19/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaativaa on olla kahden kulttuurin  liitossa ,itse olen Marokkolaisen miehen kanssa ,ollut 4 vuotta ja hän on todella mies ,jota rakastan,Näemme toisiamme vain kaksi kertaa viikossa.Mies haluaa pitää oman vapautensa,minä en niinkäån haluaisi.Pikku hiljaa olen oppinut että rakkaus ei aina tarkoita että pitää mennä naimisiin ,ja että pitäisi joka hetki ja joka pvä olla yhdessä.Joten jos joku ottaa ulkomaalaisen miehen ,varaudu siihen että voi tulla asioita vastaan,jotka joku hyväksyt tai sitten lähdet suhteesta.Mutta varmasti haastavaa on ,olla eri kultuurin ihmisen kanssa yhdessä,mutta mitä voi tehdä jos on elämän suuri rakkaus,haluaa jatkaa vaikeuksista huolimatta.

Ihan kuin joku marokkolaisen suhde ja kulttuuri olisi verrattavissa eurooppalaisiin kristillisiin kulttuureihin.

Ei pahalla, mutta olet tyypillinen suomalainen nainen joka luulee, että noilla muslimeilla on jotain tekemistä tai yhteistä meidän eurooppalaisten kanssa. Ei kannata loukata ketään eurooppalaisia vertaamalla heitä joihinkin muslimeihin. Ollaan niin eri planeetalta.

Vierailija
20/23 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta voi sanoa, että on nämä suomalaiset naiset prkl sekaisin!

Ja suomalaiset miehet vielä enemmän sekaisin, herrasmiehiä ei löydä etsimälläkään.