Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua pelotti, oikeesti pelotti

Vierailija
01.04.2019 |

Toin takkaan halkoja pärekorissa. Myöhemmin illalla puiden seasta kuului rapinaa. Joo. Kiikuttin loput halot ja koko korin ulos, kippasin nurin ja ei siellä mitään elukkaa näkynyt vilistävän.
Loppuilta menikin sitten lattioilla ryömimiseen, oliko elukka, hiiri tms. jossain piilossa ja yöllä hyökkää naamalle.
En löytänyt mitään mistään.

No aamulla keitin tietty kahvit ja tein voileipiä ja katsoin keittiön kelloa, että en myöhästy töistä. Siis mikä tossa verkossa roikkuu...... musta, pää alaspäin. Lepakko. Siinä oli lepakko mun verhossa.
Hirvee hässäkkä, kauhee paniikki. Tulee tauti kun se puree, yöllä lennelly ja varmaan istunutkin mun naaman päällä.
Naapuri. Äkkiä naapuri hätiin. Sinne juoksin, tuli naapurin mies ja hanskat kädessä otti olion. Vessasta kurkin toimenpidettä, naureskeli näyttäessään sitä minulle. Yäk.

Myöhästyin töistä, kukaan ei uskonut, että lepakon takia myöhästyin. Jääkööt puut halkovajaan, minä en sinne enää mene. Oli hirveetä ja kamalaa. Hiirikin olis ollut parempi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä. Lepakot on ihan söpöjä otuksia. Enemmän se sua pelkäs kuin sä sitä.

Vierailija
2/4 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas aamutohinaa. Sitä aina kuvittelee mitähän yöllä tuo ällötys on tehnyt. Heräsin kerran hämmähälli lytistyneenä tyynylle, ei sen eksoottisempi , mutta kauhua ja ällötystä sai aikaan. Kuvittelin miten se on hiippaillut kasvoilla , kurkkinut ehkä korvaan ja lopulta lytistynyt posken alle sisukset pursuten , yäks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Olisit kyllä varmaan herännyt, jos se olisi räpistellyt sun naamalla.

Vierailija
4/4 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Otan osaa. Uskon että pelotti.

Tuli tästä mieleen taanoin, kun olimme myymässä vuoden vanhaa omakotitaloamme.

Siivosin eteistä ja nostin parit kengät ulos terassille. Esittelijä oli tulossa iltapäivällä näytölle asiakkaan kanssa.

Lähdimme koko perhe pois kotoa, että saavat rauhassa tehdä talokauppoja.

Tulimme hieman etuajassa takaisin ja seisoskelimme siinä ulkosalla odottaen, että ostajaehdokas ja esittelijä poistuvat.

Molemmat tulivat siihen meidän juttusille. ”Teillä on hiiri vaatekomerossa”.

Mitä !

”Joo on. Istui siinä hyllyt päässä ja vilisti kenkään”.

Oli tullut kenkien mukana sisään ja mennyt siitä sitten vaatekomeroon. Mies huitoi harjalla, lapset istuivat lattialla, minä seisoin eteisen puhelinpöydällä. Lapsista oli jännää se touhu.