Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö nykyisessänne exäänne?

Vierailija
01.04.2019 |

Luin transferenssista ja kuulemma on yleistä, että uudesta kumppanista tiedostamatta haetaan samoja piirteitä, joita exässäkin oli.
Onko exäsi ja nykyisesi aivan eri maata?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri maata, ja hyvä niin.

Vierailija
2/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä lihos plus 30kg ja nykyinen on edelleen samoissa mitoissa 4v jälkeen 165cm pitkä ja 58kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin (luojan kiitos) on aivan eri maata nyksä kuin exä.

Vierailija
4/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä huono huumorintaju

Vierailija
5/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko erilaiset ovat. Sen sijaan eksä ja sitä edeltävä eksä olivat joltain osin samanlaiset.

Vierailija
6/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi en nähnyt hänessä mitään samaa, mutta nyt valitettavasti on ilmennyt pari sellaista piirrettä, joita exässäni vihasin. Mutta toisaalta nykyisessä miesystävässäni on niin paljon sellaisia hyviä asioita, joita ei ollut exässäni lainkaan. 

Vierailija
7/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin opettaa yliopistossa ja kumpikin on hyvä piirtämään. Muita yhteisiä ominaisuuksia ei taida olla. Nyksä muistuttaa luonteeltaan paremminkin minua kuin eksää.

Vierailija
8/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun miehissä ollut samaa. Kaikki täysin eri näköisiä (siinä mulla ei ole tyyppiä), mutta tasan tarkkaan ihan omannäköisen tien kulkijoita jotka on kilttejä ja hyviä ihmisiä mutta ei ole sopeutunut tämän yhteiskunnan normeihin.

Vierailija
9/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tiedostamatta?Mä en edes ala suhteeseen, koska ei ole kukaan kuin rakast exäni. Hautaan asti yksin!

Vierailija
10/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli lasteni isä. Ei ole ollut muita eikä tule. En halua ketään  muuta enää. Hän jätti ja nyt ostan kissan tai vastaavaa...

Vierailija
11/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin lasten äiti lihoi. Uusi nainen on hoikka. Painoindeksi alle 20!   Exällä oli jotain 23!!

Vierailija
12/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yhdestä oli tullut isona insinööri, yhdestä hyvä myyjä, yhdestä isännöitsijä ja yhdestä sosiaalityöntekijä niin kaikki on olleet nuorina katutappelijoita. Oma ja toisten päät veressä on menty ja isosti, ja tuuria ettei kelleen käynyt oikeasti huonosti. Aikuisina niistä oli tullut kunnollisia.

Vierailija
13/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin erilaiset. Onneks!!

Vierailija
14/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aivan vastakohdat luonteeltaan ja ulkonäöltään. Ainoastaan omalla tavallaan todella fiksuja molemmat. Eksä oli akateeminen ja matemaattinen, nyksä amiksesta valmistunut eikä hallitse edes lukion lyhyen matikan tietoja. Eksä oli vetäytyvä ja aseksuaalinen eikä puhunut tunteista, nykyinen tykkää läheisyydestä ja tulevaisuuden suunnittelusta ja seksistä. Eksä oli minua lyhyempi, siro ja vaalea ja lyhyttukkainen ja tatuoimaton, nykyinen on pidempi, tatuoitu, ruskeatukkainen ja hänellä on poninhäntä. Eksä ei ymmärtänyt autoista, nykyinen harrastaa autourheilua. Eksä oli ikäiseni ja opiskelija, nykyinen on vanhempi ja esimies toimistotyössä. Eksä oli ehjästä ja mallikelpoisesta perheestä, nyksän vanhemmat eronneet ja veli ollut vankilassa. 

Oltiin eksän kanssa toistemme ensimmäiset, ja jälkiviisaana sanoisin, että hypättiin suhteeseen tutustumatta, ihastumisen perusteella, ja oltiin täysin vääränlaisia toisillemme. Sitä ihastuksen kohdehenkilöä ei oikeasti ollut olemassa. Eksä ei taida vieläkään oikein olla varma, mitä suhteelta hakee, on sillä tavalla vähän "mielipiteetön" ihminen eikä arvosta keskustelemista ennen kuin viimeisenä oljenkortena, monta suhdetta kariutunut minun jälkeenikin. Näin hyvänpäiväntuttuina tullaan mutkattomasti toimeen, suhteessa ei ikinä.

Vierailija
15/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vastakohta, hyvä niin

Vierailija
16/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisethan nuo on. Molemmat on naisia.

Vierailija
17/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transferenssi viittaa lapsuuden kokemuksiin. Ja kyllä sen saa katkaistuakin.

Minun oli yhdessä asiassa samanlainen kuin isäni: hän tiesi miten pitää elää ja hän oli se, joka oli oikeassa. Nyksäni ei ole tällainen, koska tietoisesti hain toisenlaista miestä.

Kysymys kuuluukin, että missä nyksä ja isäni ovat samanlaisia...?

Vierailija
18/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tullut ajatelleeksi, mutta nyt kun kysyt, tajuan että nyxä ja exä ovat niin toistensa vastakohtia, ettei oikeastaan ole mitään muuta yhteistä kuin sukupuoli. Niin, ja tietenkin hyvä miesmaku. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä