Päiväni murmelina
Olen koko elämäni ollut ihminen, joka sairaalloisesti miettii tulevaa ja kaikkien tekojen seurauksia. Nyt onkin aika sanoa huihai ja kokeilla, miltä tuntuu, kun ei mieti seurauksia ja tulevaa ollenkaan. Muilla kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (14)
Kommentoikaa nyt! Estot pois ja elämä uusiksi!
Kaikki on ihan kuosissa eivätkä koskaan repäise? Mikä pettymys... Ajattelin panna haisemaan oikein kunnolla.
Minäkin olen pelännyt elää. Eikö sua yhtään pelota luopua estoista ja liiasta varovaisuudesta? Munkin pitäisi rohkaista ja heittäytyä elämåän. Mutta tekisin sen ehkä kuitenkin pienillä harppauksilla kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pelännyt elää. Eikö sua yhtään pelota luopua estoista ja liiasta varovaisuudesta? Munkin pitäisi rohkaista ja heittäytyä elämåän. Mutta tekisin sen ehkä kuitenkin pienillä harppauksilla kerrallaan.
Vttu kun koko elämä on ollut tätä hyvätapaista toisten huomioimista ja odottamista. Pelkkää odottamista! Sainko siitä kunniamerkkejä tai mitään vastineeksi? En ikinä! Nyt riittää! Minä annan piut paut ja katson mitä tapahtuu! Sovin jo treffit paljon nuoremman miehen kanssa ja aion panna haisemaan vielä paljon enemmän! Universumi haistakoon pitkät, kun on antanut niin paljon peetä anoviin käsiini.
Jaa-a, enpä mä nyt tiedä mitä pitäisi tehdä. Viimeksi kun halusin muutosta ostin uuden asunnon.
Onko se muutos?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, enpä mä nyt tiedä mitä pitäisi tehdä. Viimeksi kun halusin muutosta ostin uuden asunnon.
Onko se muutos?
Sinccis
Mistäs minä tiedän? Oliko iso kynnys ostaa? Taivasteliko moni?
Ei vaiskaan. Pitäisi tehdä paljon enemmän. Minä ajattelin lentää raketilla kuuhun ja aloittaa virkkausblogin. Noin esmes.
aapee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muutos?
Sinccis
Ei vaiskaan. Pitäisi tehdä paljon enemmän. Minä ajattelin lentää raketilla kuuhun ja aloittaa virkkausblogin. Noin esmes.
aapee
Eipä juuri, kun ei ollut enää ensiasunto. Sen ostaminen oli paljon isompi kynnys ja piti ottaa velkaakin silloin.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muutos?
Sinccis
aapee
Eipä juuri, kun ei ollut enää ensiasunto. Sen ostaminen oli paljon isompi kynnys ja piti ottaa velkaakin silloin.
Sinccis
Onko nyt hyvä sitten?
aapee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muutos?
Sinccis
aapee
Sinccis
Onko nyt hyvä sitten?
aapee
No enpä sanoisi, mutta mitä se tuohon riskinottoon liittyy?
Sinccis
Eikö sen pointti ole juuri, ettei lopputulemaa tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muutos?
Sinccis
aapee
Sinccis
Onko nyt hyvä sitten?
aapee
No enpä sanoisi, mutta mitä se tuohon riskinottoon liittyy?
Sinccis
Eikö sen pointti ole juuri, ettei lopputulemaa tiedä.
Koko aloitukseni pointti kai oli se, että olen aina tiennyt lopputuleman, kun en ole tiennyt riskejä. Siksi ajattelin heittää ihan kaheliksi nyt ja katsoa mitä tapahtuu!
aapee
Sitten kun ois punanen tupa ja perunamaa ja lähinnä ei tarvitsisi katsella enää kenenkään perseilyä, niin olisin tyytyväinen.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ois punanen tupa ja perunamaa ja lähinnä ei tarvitsisi katsella enää kenenkään perseilyä, niin olisin tyytyväinen.
Sinccis
... Niin sinä oot joku paikallinen julkkis täällä ja sinkkumies tai jotain? Vauvapalstalla. No ei se mitään, täällähän minäkin olen. Kyllä minullekin tupa ja perunat kelpaisi, mutta on aikamoista bingoa ja lottoa, että osuisi sopivan kanssa yhteen. Taidat tietää tämän kyllä.
Ja juuri siksi kaaosta peliin!!!! Planeetat uusiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
... Niin sinä oot joku paikallinen julkkis täällä ja sinkkumies tai jotain? Vauvapalstalla. No ei se mitään, täällähän minäkin olen. Kyllä minullekin tupa ja perunat kelpaisi, mutta on aikamoista bingoa ja lottoa, että osuisi sopivan kanssa yhteen. Taidat tietää tämän kyllä.
Ja juuri siksi kaaosta peliin!!!! Planeetat uusiksi!
Mä olen kaaostellut jo. Nyt aion ottaa rauhallisesti seuraavat 50 vuotta.
Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä.
Sinccis
Hei huihai nyt ja kommenttia kehiin!