Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miranda Kerr ei ole minkään näköinen

Vierailija
01.04.2019 |

https://www.msn.com/fi-fi/viihde/julkkikset/vauvauutisia-huippumalli-mi…

Miranda Kerr on pitkäsäärinen ja hoikka, mutta naamastaan sen näköinen, että jossain Savossa joka toinen vastaantuleva nainen on samaa tasoa. Victoria´s Secret enkeli?

Näyttää toimistosihteeriltä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole minkään näköinen, muuten vain on onnistunut luomaan menestyneen uran kansainvälisenä huippumallina. Nyt on toki tuota ikää jo sen verran että on parhaat päivänsä nähnyt.

Vierailija
2/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sitten kaunis? Ei hän mielestäni vanhan näköinen ole, näyttää ikäistään nuoremmalta. Mutta ei hän tuon paremmalta ole näyttänyt kaksikymppisenäkään. Kertoo vain siitä, että iloisuudella ja armottomalla itseluottamuksella kuka tahansa tavallinen tyttö voi napata snapchat miljardöörin ja Orlando Bloomin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sillä kuitenkin on enemmän keikkaa kuin sinulla?

Vierailija
4/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda oli yksi kauneimmista ja karismaattisimmista VS-malleista.

Vierailija
5/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sitten kaunis? Ei hän mielestäni vanhan näköinen ole, näyttää ikäistään nuoremmalta. Mutta ei hän tuon paremmalta ole näyttänyt kaksikymppisenäkään. Kertoo vain siitä, että iloisuudella ja armottomalla itseluottamuksella kuka tahansa tavallinen tyttö voi napata snapchat miljardöörin ja Orlando Bloomin.

On kaunis. Eikä minusta erityisen tavallisen näköinen vaan aika persoonallisen. Hymykuopat ja syvän siniset silmät varmaan tekee sen, samaan aikaan näyttää babyface teiniltä mutta kuitenkin seksikkäältä ja aikuiselta.

Vierailija
6/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap googlettaa nyt vähän parempia kuvia.

Vierailija
7/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö itse paremmalta?

Vierailija
8/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hän on todella kaunis, erikoiset kasvot mutta erittäin söpöt ja kauniit.

Vierailija
9/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan mikä tämä nainen on naisiaan, mutta jos kyseessä on malli, niin yllättävän hyvän näköinen pärstäkerroin tuossa kuvassa normi malleihin verrattuna, siis ihan ihmisen näköinen. Yleensähän ne on naamaltaan melko kolhon näköisiä ja pahimmillaan jotain Saimi Hoyerin näköisiä hirviöitä. Silti tuokin häviää pärstältään kymppinolla useimmille ihan tavallisille kadulla vastaan tuleville "naapurin tytölle", siis meidän miesten mielestä.

Olen huomannut, että naisilla ja miehillä on kovin erilainen naismaku. Naiset pitää kauneusihanteena hoikkia pitkäsäärisiä naisia, heille kasvot on toisarvoinen asia, kun taas miehille nätit kasvot on kaikki kaikessa ja kroppa toisarvoinen. Miehet eivät myöskään juurikaan pidä pitkistä naisista, pitkäsäärisistä puhumattakaan. Monen miehen mieleen on mieluummin 160 senttinen, kuin 175 senttinen nainen.

M37

Vierailija
10/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan mikä tämä nainen on naisiaan, mutta jos kyseessä on malli, niin yllättävän hyvän näköinen pärstäkerroin tuossa kuvassa normi malleihin verrattuna, siis ihan ihmisen näköinen. Yleensähän ne on naamaltaan melko kolhon näköisiä ja pahimmillaan jotain Saimi Hoyerin näköisiä hirviöitä. Silti tuokin häviää pärstältään kymppinolla useimmille ihan tavallisille kadulla vastaan tuleville "naapurin tytölle", siis meidän miesten mielestä.

Olen huomannut, että naisilla ja miehillä on kovin erilainen naismaku. Naiset pitää kauneusihanteena hoikkia pitkäsäärisiä naisia, heille kasvot on toisarvoinen asia, kun taas miehille nätit kasvot on kaikki kaikessa ja kroppa toisarvoinen. Miehet eivät myöskään juurikaan pidä pitkistä naisista, pitkäsäärisistä puhumattakaan. Monen miehen mieleen on mieluummin 160 senttinen, kuin 175 senttinen nainen.

M37

Höpöhöpö. Uskaltaisin väittää että suurin osa miehistä ottaisi ennemin 175 senttisen kuin 160 senttisen. Tai ehkä tämä on joku sukupolvikysymys, olen itse 24v ja kaveripiirissä kyllä naisista puhuttaessa mainitaan yleensä plussana jos on pitkä. Oletko itse lyhyemmästä päästä, silloib ehkä ymmärrän.

Mitä tulee mallien ulkonäköön niin samaa mieltä, mutta nuo Victoria Secret mallit ja muut alusvaatemallit on kyllä seksikkäitä. Selvä ero catwalk malleihin.

Vierailija
11/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Höpöhöpö. Uskaltaisin väittää että suurin osa miehistä ottaisi ennemin 175 senttisen kuin 160 senttisen. Tai ehkä tämä on joku sukupolvikysymys, olen itse 24v ja kaveripiirissä kyllä naisista puhuttaessa mainitaan yleensä plussana jos on pitkä. Oletko itse lyhyemmästä päästä, silloib ehkä ymmärrän.

Mitä tulee mallien ulkonäköön niin samaa mieltä, mutta nuo Victoria Secret mallit ja muut alusvaatemallit on kyllä seksikkäitä. Selvä ero catwalk malleihin.

Olen 184 senttiä pitkä eli aika keskiverto pituinen mieheksi ja ihannenaisen pituus 155-165 senttinen. 

Voit uskaltaa väittää mitä tahansa, mutta uskoisin että minulla miehenä on asiaan hieman enemmän asiantuntemusta. Asiasta on tullut vuosikymmenten aikana keskusteltua lukemattomien miesten kanssa ja ei muistu mieleeni ainuttakaan miestä, joka olisi pitänyt enemmän pitkistä, kuin lyhemmistä naisista.

Vierailija
12/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis minun mielestä! :)

Pituusasiaan kommentoisin myös kun siitä täällä puhuttiin. Naiselle pituudesta ei patisuhderintamalla yleensä koskaan ole hyötyä - päin vastoin. Mallintöitä tekevillä lienee hyvin kysyntää, mutta noin muuten lyhyemmät naiset tuntuvat olevan enemmän miesten suosiossa.

Vierailija
13/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Miehet ei Suomen talvessa yleensä aluksi näe kuin kasvot.

Vierailija
14/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kaunis minun mielestä! :)

Pituusasiaan kommentoisin myös kun siitä täällä puhuttiin. Naiselle pituudesta ei patisuhderintamalla yleensä koskaan ole hyötyä - päin vastoin. Mallintöitä tekevillä lienee hyvin kysyntää, mutta noin muuten lyhyemmät naiset tuntuvat olevan enemmän miesten suosiossa.

Olet hyvin kartalla asiasta. Harva mies pitää pitkistä naisista. Edes koripalloilijat ei pidä: https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005276874.html

Itse olen 180 senttinen mies ja sellanen 150 senttinen taskuraketti sopis parhaiten meikäläisen kainaloon.

Vierailija
15/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda Kerr lienee raskaana tuossa kuvassa, koskeehan uutinenkin sitä. Yleensä on aika eri näköinen, lähinnä hoikempi siis. Näkyy olevan turvotustakin kasvoissa.

Vierailija
16/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miranda oli yksi kauneimmista ja karismaattisimmista VS malleista.

😂 No ei todellaakaan ole. Pitkä kroppa ja pieni päänuppi, paksut posket ja silmät kaukana toisistaan. Ja karismaa on enemmän mummon vanhassa hai-saappaassa kuin tässä tytössä.

Jos katsoo VS:n runway-showta, niin Miranda on laiha, epävarma, hihittelevä kuin pikkutyttö -- ei voi verratakaan Tyra Banksin karismaan.

Vierailija
17/37 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas Tyra Banks on kolhon näköinen. Tuo Miranda on jotenkin tutun ja turvallisen näköinen, lämpimän ihmisen näköinen.

Vierailija
18/37 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistään nuoremman näköinen ja vartalo mallimainen, mutta ei mielestäni koskaan ollut mikään suuren luokan kaunotar.

Vierailija
19/37 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda Kerr oli nuorempana tyrmäävän hyvän näköinen. Katselkaapa vanhoja kuvia.

On syynsä sille miksi mallit ovat pitkiä. Töpöjalat ei vaan näytä hyvältä, ei kellään. Ei edes huippuluokan balleriinalla. 155 cm balleriina näyttää hassulta.

Vierailija
20/37 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä suomalaisen näköinen, jos hänelle photoshoppaisi kellertävät vinot  hampaat ja  ohuen pikimustan hiirenhännän niin ei herättäisi huomiota HenkkaMaukalla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan