Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö nainen oikeasti helposti seuraa esim. baarista?

Yksinainen
01.04.2019 |

Tilanne seuraava. Olen eronnut joku aika sitten huonosta suhteesta. En kaipaa vielä mitään vakavaa. Läheisyyttä ja seksiäkin kaipaisin. Aina sanotaan, että naisen on helppo löytää sellaista seuraa, mutta onko oikeasti? Ei välttämättä yhden illan juttuja, vaan jos sopiva tyyppi löytyisi, niin ns vakipano.
Onko täällä naisia, joilla näin on? Mistä löydätte seuraa? Netistä (ja mistä sieltä, tinder vai muu vastaava?) Vai ihan vaan baarista?
Netin kautta ois toisaalta helppoa, mutta helppo siellä on myös huijata. Ja en tiedä haluanko omalla naamalla esiintyä noissa yhteyksissä kuitenkaan, kun ei mikään iso kaupunki kyseessä. :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nainen kuin nainen löydä baarista seuraa, tuskin tarvitsee kenenkään yksin kotiin lähteä

Vierailija
2/14 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sitä luulisi. Tai no, varmaan löytää, jos ei yhtään kriteereitä ole. Kokeilemalla se varmaan selviäisi, mutta ois vaan iso kolaus, jos ei kelpaakaan kenellekään. Taustalla kuitenkin ettei ex koskaan kehunut tai kannustanut. Niin tuntuu jo valmiiksi ettei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän minkä ikäinen olet, mutta jos tosiaan yli 35 ja jotain kriteerejä niin harvoin. Tinder toimii paremmin. Sieltä löytää sitä mitä hakee.

Vierailija
4/14 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää, jos kelpaa joku kännisika narikkajonosta pilkun jälkeen. Ei löydä, jos on jotain toiveita kumppanin suhteen , ellei sitten ole kaunis.

Vierailija
5/14 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder käyttöön ap, eikä ole pakko pysyä omassa tuppukylässä jos haluaa seuraa.

Vierailija
6/14 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta.ystäväni saa aina jos vain haluaa ja vieläpä ihan mukavan näköisiä miehiä.minä en ole saanut ikinä.ei siis pientäkään yritystä ole tullut miesten suunnalta.eli jos olet ruma kuin rukkanen niin ei auta.ei heru!neljän kanssa olen seurustellut ja yhden kanssa mennyt naimisiinkin.hyvän näköisiä miehiä kaikki.olen tullut siis siihen tulokseen että kelpaan ilmeisesti "vaimomatsku" katekoriaan mutta en yhden yön hoidoksi.

N34

Vierailija
7/14 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta.ystäväni saa aina jos vain haluaa ja vieläpä ihan mukavan näköisiä miehiä.minä en ole saanut ikinä.ei siis pientäkään yritystä ole tullut miesten suunnalta.eli jos olet ruma kuin rukkanen niin ei auta.ei heru!neljän kanssa olen seurustellut ja yhden kanssa mennyt naimisiinkin.hyvän näköisiä miehiä kaikki.olen tullut siis siihen tulokseen että kelpaan ilmeisesti "vaimomatsku" katekoriaan mutta en yhden yön hoidoksi.

N34

Mulla baarissa riittää aina vientiä ja seksiä saisin 100% varmuudella joka ikinen kerta. Ei yhtään kertaa ole ollut ettei joku olisi perään ruinannut. Harmi vaan jos sattuukin itse olemaan enemmän sitä vaimotyyppiä eikä irtoseksin perässä. Ihmettelen miten äijät eivät tätä älyä, aina vonkumassa. Ei ole baari oikea paikka tällaisille :D

Vierailija
8/14 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Mulla baarissa riittää aina vientiä ja seksiä saisin 100% varmuudella joka ikinen kerta. Ei yhtään kertaa ole ollut ettei joku olisi perään ruinannut. Harmi vaan jos sattuukin itse olemaan enemmän sitä vaimotyyppiä eikä irtoseksin perässä. Ihmettelen miten äijät eivät tätä älyä, aina vonkumassa. Ei ole baari oikea paikka tällaisille :D

Eli tasan ei mene onnen lahjat.itse taas olisin nauttinut suuresti pienistä irtiotoista ennen vakiintumista taas mutta kun ei niin ei..

N34

Vierailija
9/14 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin sinkkuaikana baarissa, en koskaan löytänyt sieltä ketään. Tarkoitan, että kenenkään kanssa ei syntynyt riittävää sutinaa/kiinnostusta.

Treffipalstoilla ja tinderissä sen sijaan kävi kovastikin flaksi, löytyi yhden ja useamman illan juttuja ja lopulta ihan puolisokin. Minulle netti sopi baaria paremmin, kun siellä ehti hieman tutustuakin ja sitten käydä rauhassa treffeillä. Baarin pokaamistempo on ehkä liian nopea, ja lisäksi porukan humalatila on usein turn-off.

T. Nainen

Vierailija
10/14 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävin sinkkuaikana baarissa, en koskaan löytänyt sieltä ketään. Tarkoitan, että kenenkään kanssa ei syntynyt riittävää sutinaa/kiinnostusta.

Treffipalstoilla ja tinderissä sen sijaan kävi kovastikin flaksi, löytyi yhden ja useamman illan juttuja ja lopulta ihan puolisokin. Minulle netti sopi baaria paremmin, kun siellä ehti hieman tutustuakin ja sitten käydä rauhassa treffeillä. Baarin pokaamistempo on ehkä liian nopea, ja lisäksi porukan humalatila on usein turn-off.

T. Nainen

Hei kiva että olet löytänyt kumppanin tuota kautta :) Minulla vähän sama, että mieluummin tutustun rauhassa ja selvin päin. Baarissa meno on tosi pintapuolista, vielä enemmän kuin esim tinderissä. En ole koskaan edes mennyt pokaamismielellä baariin vaan aina vaan viettämään kavereiden kanssa aikaa mutta silti niitä vonkuajia on aina :D

T. 7

Vierailija
11/14 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, eikö nainen voi mennä ajoissa baariin ja _aktiivisesti_ tehdä tuttavuutta ennen kuin väki alkaa humaltua?

Ellei voi niin suotta tänne vauva-lehden keskusteluihin on tulla moista valittamaan kun on itse jättänt vastuun nautsikelualoitteen tekemisestä miehille. : (

Vierailija
12/14 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä naista kohti on 10 miestä ja 10 miestä kohti, ehkä yksi nainen. Ja nämä koskee ihan normaali näköisiä ihmisiä. Komeat, kauniit, rikkaat ja rohkeat voi olla hiukan eri juttu.

Vierailija
13/14 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne vakavastiotettavat kandidaatit löydy ennemmin muualta kuin baarista. Itselle olisi naisen kovin suoraviivainen pyrkimys seksiin varmin tapa tulla torjutuksi, siis minun puolelta. Muutenkin pidän tärkeänä tutustumista ennen seksiin ryhtymistä. Vaatii mulla ainakin vahvaa kiintymystä ja luottamusta. Fuckbuddya et musta saisi, miehen ehkä, jos olisin vapaa.

Vierailija
14/14 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne vakavastiotettavat kandidaatit löydy ennemmin muualta kuin baarista. Itselle olisi naisen kovin suoraviivainen pyrkimys seksiin varmin tapa tulla torjutuksi, siis minun puolelta. Muutenkin pidän tärkeänä tutustumista ennen seksiin ryhtymistä. Vaatii mulla ainakin vahvaa kiintymystä ja luottamusta. Fuckbuddya et musta saisi, miehen ehkä, jos olisin vapaa.

Ei yllätä ettet ole vapaa. Tuolla tavalla miettiviä miehiä ei taida paljoa olla ja ne vähät viedään käsistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi