Olen Demari ja voit kysyä minulta mitä vaan..
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miten riisimurot valmistetaan?
En tiedä,syön vain pikaruokaa ja pekonia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla muita sairauksia?
Toisten varoilla eläminen..
Miksi haluat hoitaa kaikkien asiat byrokraattisen verotuksen kautta. Milloin ihminen saisi vapauden? Miksi säädät ihmisille velvoittetita, mutta itse et ota vastuuta mistään?
Mitä demari tekee paniikkihäiriöisen jihadistin kanssa bussissa?
Milloin hakeudut hoitoon vakavan psykoosisi takia? Ota kädet pois muiden taskuista ja kiiruhda terveyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat hoitaa kaikkien asiat byrokraattisen verotuksen kautta. Milloin ihminen saisi vapauden? Miksi säädät ihmisille velvoittetita, mutta itse et ota vastuuta mistään?
On kiva kiusata yrittäviä ihmisiä,kun itse en saa oikein mitään aikaan..
Vierailija kirjoitti:
Mitä demari tekee paniikkihäiriöisen jihadistin kanssa bussissa?
Heitetään yläfemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva kiusata yrittäviä ihmisiä,kun itse en saa oikein mitään aikaan..
Kiitos vastauksesta ja selitys hyväksytty, sillä ei luonnonvakioille oikein mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin hakeudut hoitoon vakavan psykoosisi takia? Ota kädet pois muiden taskuista ja kiiruhda terveyskeskukseen.
Sitten kun ruusun nuppu ei enää aukea..
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko pekonipasta?[/quoteKyllä!!]Se on herkku meidän sosialistien itseoikeutemme! Muille lihavero tuplana!! Varsinkin maalaisjunteille p...le!!
Kirjoitamme myös yhtä epäselvästi kuin puhumme..
Paljonko vaaditte lisää mùslimeja Suomeen vuosittain?
Taas näitä aprillipiloja: Eihän kukaan oikeasti halua olla demari!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko vaaditte lisää mùslimeja Suomeen vuosittain?
Ei yhtään. Meitä laiskoja on jo ennestäänkin liikaa syömässä toisten tienaamaa leipää. Sitä halpaa leipää kaikille riitä kun ollaan noi maajussitkin jo melkein tuhottu..
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä aprillipiloja: Eihän kukaan oikeasti halua olla demari!
Tää on helppoa tää Demarina olo täällä hyvinvointi valtiossa..miksei halua??
Koska teillä on seuraava mahdollisuus vaihtaa puheenjohtaja? Puolue ok, mutta ei voi äänestää, kun pj ei ole pääministeriainesta.
Miksi demari on oppositiossa bemarin kaa?
Miten riisimurot valmistetaan?