Miten tunnistaa vapaamuurari kristillisen kirkon sisällä?
Kommentit (16)
Eikös niillä yleensä ole joku kultasormus jne merkki jos ovat ? Tai näin luulin :D
Kysyt siltä, että ehtiikö se tulla muuraamaan sulle uuden takan / saunaan muurin, tms. Jos vastaa kyllä, niin sitten se on vapaa. Ja saat uuden takan!
Vierailija kirjoitti:
Kysyt siltä, että ehtiikö se tulla muuraamaan sulle uuden takan / saunaan muurin, tms. Jos vastaa kyllä, niin sitten se on vapaa. Ja saat uuden takan!
Niin, ja muista kysyä tämä silloin, kun olette molemmat kirkossa sisällä!
Sitä myös pohdin, että Jeesushan tunnisti Juudaksen. Ja opetti että hedelmistään puu tunnetaan. Toisaalta luin että evankelista (?) Billy Graham olisi ollut vapaamuurari ja lupa evankeliointiin oli hänelle annettu hämäykseksi koska sitähän Jumala tahtoo ja kristityt tekevät jotta ihmiset pelastuisivat kuullessaan ja uskoessaan.
Seuraa merkkejä. Kyllä niitä jostain pidemmän päälle tulee.
Toisaalta kaikki jäsenet eivät tiedä järjestön taustoja kunnolla, koska veriuhri suoritetaan vasta ylimmällä tasolla. Jotenkin niin. Moni luulee olevansa aito kristitty. Osa ei välitä.
Eikös Raamatussakin sanota, että väärät profeetat tulevat susina lampaiden vaatteissa... rapautetaan usko ja oikea tie sisältä päin.
Laastikauha kädessä ja huutaa: Mä oon vapaa!
Vierailija kirjoitti:
Seuraa merkkejä. Kyllä niitä jostain pidemmän päälle tulee.
Toisaalta kaikki jäsenet eivät tiedä järjestön taustoja kunnolla, koska veriuhri suoritetaan vasta ylimmällä tasolla. Jotenkin niin. Moni luulee olevansa aito kristitty. Osa ei välitä.
Eikös Raamatussakin sanota, että väärät profeetat tulevat susina lampaiden vaatteissa... rapautetaan usko ja oikea tie sisältä päin.
Ne jotka eivät välitä ovat valintansa tehneet mutta kauhistus niitä jotka luulevat olevansa aitoja kristittyjä:(
Ihan hirveätä jos täysin pommina tulisi tilanne jossa Jeesus sanoo "en tunne teitä, menkää pois".
Mikä on vapaamuurareiden veriuhri?
Uhrataan eläin tai villeimmällä tasolla ihminen. Jotkut väittää, että korkein taso harjoittaa jopa uhrinsa syömistä. Näistä on paljon juttuja netissä. Julkkiksia ja päättäjiä on nimetty maailmalla.
Maailma on hullu. Yllättäisikö se edes, jos tätä tehdään piireissä, joissa mikään ei tunnu miltään ja mistään et joudu vastuuseen...
Olen vapaamuurari eikä minulla ole sormusta tai rintapinssiä. Et voi nähdä sitä mutenkään enkä ymmärrä miksi pitäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaamuurari eikä minulla ole sormusta tai rintapinssiä. Et voi nähdä sitä mutenkään enkä ymmärrä miksi pitäisikään.
Oletko kristitty, aktiivinen sellainen? Tai siis oletko omasta mielestäsi? Miksi olet vapaamuurari ja mitä mieltä olet veriuhrista?
Vierailija kirjoitti:
Uhrataan eläin tai villeimmällä tasolla ihminen. Jotkut väittää, että korkein taso harjoittaa jopa uhrinsa syömistä. Näistä on paljon juttuja netissä. Julkkiksia ja päättäjiä on nimetty maailmalla.
Maailma on hullu. Yllättäisikö se edes, jos tätä tehdään piireissä, joissa mikään ei tunnu miltään ja mistään et joudu vastuuseen...
Onko tuo todellakin totta? Miten kuvottavaa, sairasta. Miten he voivat yhdistää edes päässänsä hyvän edistämisen ja moisen kauheuden!
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä toisestakin porukasta on kerrottu, että salaisissa rituaaleissaan juovat verta ja syövät ihmisen lihaa...
Enpä usko mihinkään veriuhrijuttuihin.
Usein suomalaista vapaamuurariutta tuomitaan ulkomaiseen vapaamuurariuteen liitetyillä käsityksillä.
Harhaoppia se toki on eikä sovi kristitylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo todellakin totta? Miten kuvottavaa, sairasta. Miten he voivat yhdistää edes päässänsä hyvän edistämisen ja moisen kauheuden!
Minä en tiedä onko totta. Näin kerrotaan. Valta ja ahneus ehkä turmelee, niinkin sanotaan. Mistäpä sen tietää. Paitsi ne, ketkä tietää.
Ongi tieto ulos tai sano suoraan tietäväsi mikä sinä oikein olet ja katso reaktiota.