Kuntosali pelottaa ja ahdistaa
Yritän aina mennä treenaamaan mutta alkaa liikaa ahdistamaan jo kotona
Edellisellä salilla mulle naurettiin ja ilkeiltiin henkilökunnan toimesta ja hyvin osoitti etten ole tervetullut
Uudella salilla on alkanut olemaan vähän saman tyylistä meininkiä muiden treenajien osalta kun mulla on mahaa ja takapuolta en ole laiha timmi
Kommentit (25)
Ehkä ap:n kannattaisi alkaa treenata voimanostoa. Menee salikansa hiljaiseksi, kun joku treenaa kunnolla. Eli kyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto lajeina. Kunnon liikkeitä isoille lihaksille, eikä haittaa mitään vaikka et olisikaan pakkasenn*ussima pulkannaru.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huomannu saman ja en oo ees koulukiusattu ilmapiiri oli ihan sieltä ja syvältä yhdellä ketju salilla eikä niiden pt tä voinut vähempää kiinnostaa neuvoa mua
Juu on tuosta kuuluisa ketju. Se on noille huvia asiakkaitten kiusaaminen juuri. Ihmiset tietävät enemmän tuosta kuin ne itse arvaavatkaan, sitten kiukutellaan kun ihmiset lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla salilla ollessani kaksi pientä poikaa heitteli läskikommentteja, on minulle erään kerran timmi pariskunta naureskellut salilla. Täytyy olla ihan helvetin naiivi, jos kuvittelee ettei fat shamingia tapahdu laisinkaan. Se on yllättävän yleistä. Osa ihmisistä on käytöstavattomia moukkia. Sali on sellainen paikka, jossa liikkuu todella paljon äärimmäisen pinnallista porukkaa. Jos et sovi tiettyyn yleisesti hyväksyttyyn ulkoiseen muottiin, niin saat kuulla siitä.
Joo olen itsekin nuoresta saakka liikkunut, voimaa ja lihasta löytyy. Nykyään myös läskiä siihen päälle. Ei silti ole vienyt voimaani mihinkään enkä ole rapakunnossa. Jaksan tehdä fyysistä työtä.
Olen kuullut joskus kommentin SALILLA puolitutulta, että kato millä painoilla tuokin treenaa ja tossa kunnossa.
Toinen yritti toppuuttaa että vanha tekijä, ei kaikkea päälle päin aina näe.
Tuntuipas kivalta 😅 tässäkin ketjussa huomaa miten tietämättömiä osa on, kun puhutaan ikilaihduttajista JA MUISTA EI NIIN sporttisista itseään ylentävään sävyyn.
Et tiedä tasan mitä kamppailua muut elämässään ovat läpi käyneet ja ette tiedä välttämättä myös miten yllättävän hyvä kunto voi olla myös pyörylällä.
Tähän päälle kateellinen ystävä joka melkein kieltää mua saamasta itseäni kuntoon, kun haluaa itse näyttää paremmalta.
Kieroja on paljon. 👌 Miehetkin voi olla ämmiä. Mut nyt oli kyse naisesta. Itseäni vanhemmasta rapakuntoisesta. Sorry but not sorry.
Meni aiheen vierestä, mut kuka ihminen oikeasti haluaa toisen rypevän huonossa itsetunnossa ja sanoo lihavuuden "olevan sua."
Eri sanoja käyttäen, mut kyllä on taas tullu huomattua, ettei kannata luottaa paljon keneenkään. Muutamaan. Hän ei enää kuulu siihen. Ainon pistää vaan luun kurkkuun.
Itse menin tauon jälkeen eläkeläisvoittoiselle salille, siellä ei kukaan töllää. Kävin siellä vuoden ja vaihdoin normaaliin. Suosittelen.
Viime viikolla salilla ollessani kaksi pientä poikaa heitteli läskikommentteja, on minulle erään kerran timmi pariskunta naureskellut salilla. Täytyy olla ihan helvetin naiivi, jos kuvittelee ettei fat shamingia tapahdu laisinkaan. Se on yllättävän yleistä. Osa ihmisistä on käytöstavattomia moukkia. Sali on sellainen paikka, jossa liikkuu todella paljon äärimmäisen pinnallista porukkaa. Jos et sovi tiettyyn yleisesti hyväksyttyyn ulkoiseen muottiin, niin saat kuulla siitä.