Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosali pelottaa ja ahdistaa

Vierailija
01.04.2019 |

Yritän aina mennä treenaamaan mutta alkaa liikaa ahdistamaan jo kotona
Edellisellä salilla mulle naurettiin ja ilkeiltiin henkilökunnan toimesta ja hyvin osoitti etten ole tervetullut
Uudella salilla on alkanut olemaan vähän saman tyylistä meininkiä muiden treenajien osalta kun mulla on mahaa ja takapuolta en ole laiha timmi

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun kotisalille minkä olen rakentanut kerrostaloasuntoon. Voidaan treenin jälkeen mennä kuumaan suihkuun ja sukeltaa sitten lakanoihin yhdessä.

Vierailija
2/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, miksi kuvittelet että sinä olisit jotenkin kaikkien katseiden keskipisteenä? Salilla, jossa minä olen käynyt vuosikausia, käy kaiken näköisiä ja kokoisia treenaajia. Ei siellä kukaan tirsku kenellekään.  Lopeta se liika tarkkailu ja itsesi mollaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh missä salilla näin tapahtui?? Todella törkeää, voitko sanoa nimet että voidaan pysyä kaukana tuollaisesta. Itse olen Easyfitissä ja vip asiakas eli pääsen kaikkiin suomeen Easyfitteihin. En ole treenimimmi enkä laiha saati lihaksikas, olen lievästi ylipainoinen vaikka treenaankin 3 kertaa viikossa on ollut vaikeaa saada se syöminen kuosiin mutta on se paremmalla tolalla kuin ennen.

Kannattaa vaihtaa salia tai sitten etsit itsellesi miellyttävämmän tavan liikkua, esim. hölkkä ulkona, kotona esim. kahvakuula treenit, uinti, koripallo? Mikä tuntuu hyvältä. Yleensä salilla ei pitäisi ihmisten kummeksua että ylipainoinen yrittää treenata, muidenhan pitäisi olla enemmänkin ylpeitä että sinne lähdit! Ja sinunkin pitäisi! On todella vaikeaa saada itsestään irti välillä. Tsemppiä

Vierailija
4/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia saleja teillä päin, jos ylipainosta naureskellaan. Meillä on useitakin saleja, joissa saa ihan samalla tavalla treenata lössykät kuin fitit. Kukin keskittyy vain omaan treeniinsä, jopa teinit.

Vierailija
5/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jännittää salilla koska olen aloittelija enkä tosiaan tiedä mitä teen ihan aina. Mutta ei sitä kukaan huomaa, olen nyt huomannut. Ei niitä kiinnosta. Salaa kurkin muilta mallia ja opettelen sillä tavalla uusia juttuja. Viime käynnillä jännitys unohtuikin jo hetkeksi ja homma rullasi. Kesäkunto here I come!

Vierailija
6/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene stten vaan aivan naurettavana ihrapallerona, mutta treenaa ku hullu niin että hiki valuu ja vaatteet ovat litimärkiä. Sitten uudestaan taas huomenna ja taas litimäräksi. Ja aina vaan joka ikinen päivä treenaamaan lihakset kipeiksi ja läski itkemään hikeä kun kidutat ihtratonneja treenillä.

jossain vaiheessa hoksaat, vahingossa nähdessä itseäsi elistä että kiloja on selkeästi kadonnu jonnekkin. Positiivisiakin kommentteja saattaa tulla kauan ennenkun itse huomaat mitään. Ei siellä salilla loppujen lopuksi arvosteta oikein muuta kuin kovaa treeniä. Ongelmaa aiheuttaa sen sijaan kaiken maailman selfiepellet jotka lähinnä vie vaan tilaa.

Vierailija
7/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhdellä salilla oli tämmöstä eikä oo provo tai mikään Oon huomannu ton

Vierailija
8/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä elät liikaa sun pään sisällä. Kuntoillessa saa keskittyä vain omaan tekemiseen. Ei tarvitse vilkuilla muita. Voi huoletta relata ja jättää aivot narikkaan. Tsemppiä treeneihin! :)

Vierailija
9/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä salilla?

Vierailija
10/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyillä saleilla on tuollaista kuin ap kin kuvasi, todella ilkeää henkilökuntaa ja kävijät niitten kavereita tai jotain. Kuvaavat ja ilkkuvat. Ketjuun kuuluu.

Vierailija
11/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus myös erältä salilta, en näyttänyt mitenkään, että vaikutti mutta se sali suorastaan ajoi asiakkaitaan pois. Inhottava kokemus. Ja koko paikkakunta tietää jo sen huonon ilmapiirin, siellä, seuraava sali minne siirryin siellä olikin juuri samaaa kokeneita useampia.

Vierailija
12/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy virtuaalijumpassa. Koko sali omassa käytössä ja ei haittaa vaikka hengitys puuskuttaa ja hiki virtaa epämiellyttävästi kun on omassa rauhassa. Joskus alla on hikilammikko 😄 Kuntosalilla on jotenkin noloa hikoilla ylenmäärin, laitteet tulee ihan hikisiksi ja pitäisi olla pyyhkimässä kahvoja aina jälkeenpäin.

Vierailija
13/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et ole niin kiinnostava, että muita ihmisiä kiinnostaisi tekemisesi yhtään eli älä välitä muista.

Vierailija
14/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan missään harrastuksessa havainnut kenenkään tirskuvan kellekään joten olisiko mahdollista että olet niin epävarma itsestäsi että näet asioita joita ei tapahdu.

Vierailija
15/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin arvostan ylipainoisia jotka ovat tulleet salille. Jo pelkästään se, että liikkuvat tyyliin esimerkiksi +30kg painon kanssa kehossaan vaatii huimasti enemmän mitä ihan jo pelkästä kävelystä alkaen kuin mitä minulla hoikan lihaksikkaalla liikkuminen vaatii.

Hiljaa mielessäni arvostan ja kunnioitan ylipainoisia, jotka ovat salilla huhkimassa. Saatan myös katsoa heitä ihaillen. Eli älä suinkaan kuvittele, että mollaan sinua kuntosalilla mielessäni.

Ja uskon että suurin osa ajattelee näin.

Kun ajattelee vuosia eteenpäin, niin suuremman pelon ja ahdistuksen saat sillä, jos et käy kuntosalilla ja liikkumassa muutenkin, vaan jäät kotiin piiloon.

Vierailija
16/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin oikeasti ihmisiä kiinnostaa se mitä muut tekee salilla, kun pitää keskittyä omaan treeniin. Itse käyn easyfitillä ja salilla on tosi hyvä ilmapiiri. Käy kaikenikäisiä ja -kokoisia treenaamassa eikä siellä kommentoida muiden tekemisiä ja kyylätä toisia.

Itseä jännitti ensin mennä, koska pelkäsin että ihmiset keskittyy siellä yksittäisiin henkilöihin ennemmän omaan treeniin. Pelko oli turha ja oman pään sisällä. Jos tuntuu ettei laitteet ole tuttuja, ota PT. Monet salit tarjoaa ilmaiseksi tutustumisen saliin.

Jos tuo käytös oli kuitenkin ihan todellista mitä koit, laittaisin sinuna palautetta ja ilmiantaisin salin vaikka Facebookissa tms. Luulisi herättelevän.

Vierailija
17/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kuule huomaa jos salillakäyjää dissataan. Ja tuntee myös, ja sitähän kiusaajat haluavatkin aina.

Vierailija
18/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikot tai muuten rotevat - kaksi ryhmää joita kannattaa varoa jos on siro näyttävä nainen.

Vierailija
19/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä jos tuo on totta! Ehkä kuitenkin nuo on sun omia ajatuksia? Salille on kaikki tervetulleita eikä kokeneet kävijät katso pahalla. Jokainen on kuitenkin joskus ollut ensimmäistä kertaa salilla ja epäröinyt omaa tekemistään 👍 Varmasti apuakin voi pyytää jos neuvoa tarvitset laitteiden/painojen kanssa.

Vierailija
20/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu saman ja en oo ees koulukiusattu ilmapiiri oli ihan sieltä ja syvältä yhdellä ketju salilla eikä niiden pt tä voinut vähempää kiinnostaa neuvoa mua