Juha Sipilä keskittyi Oulun Kalevan tentissa tekemään vaalityötä perussuomalaisten hyväksi
Aina kun Juha avaa suunsa siltä pompahtaa esiin sammakko.
Kiitos Juha.
Ja nyt niiden jalkojesi kanssa polille, harvoin näkee puolueen puheenjohtajaa ampumassa jatimaticit molemmissa käsissä itseään jalkoihin.
Kommentit (3)
Kristiina xx kirjoitti:
Sipilä itse on nolo, kun olisi voinut vaikka puoli vuotta myöhemmin eli keväällä 2016 ilmoittaa, että hän on tarjonnut kotinsa tur vapai kan hakijoiden käyttöön, eikä kailottaa sitä ympäri maailmaa ennakkoon
Tai olisi voinut jättää ilmoittamatta yhtään mitään koska on ilmiselvää ettei pääministerin koti ole mikä tahansa koti ja turvallisuusasiat ovat aina tapetilla.
Tosin todennäköisesti laskelmoikun tämän varaan, että sai vain kailottaa sädekehä päänsä päällä vailla pelkoa että oikeasti sinne kempeleelle tulisi ketään elättiä nurkkiin.
Kristiina xx kirjoitti:
Sipilä itse on nolo, kun olisi voinut vaikka puoli vuotta myöhemmin eli keväällä 2016 ilmoittaa, että hän on tarjonnut kotinsa tur vapai kan hakijoiden käyttöön, eikä kailottaa sitä ympäri maailmaa ennakkoon
Noihin aikoihin Sipilä oli imagoltaan vähän ressukka miljonääri-inssi, joka ei monenkaan mielestä voinut tehdä mitään väärin tai ei ainakaan halunnut tehdä. Vähemmästäkin nousee päähän, ja niin nousi Sipilän pariskunnallakin. Varmaan oli jumalakin ilmoittanut, että kartanon lainaaminen toisi vielä paremmat istumapaikat aikanaan taivaassa.