Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä ei näköjään saa puhua poikien ja miesten kokemasta...

Vierailija
01.04.2019 |

hyväksikäytöstä kun ketju katosi bittiavaruuteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai, kun meni sekin ketju hirveäksi vänkäämiseksi ja vääntämiseksi. Jos joskus ihmiset osaisivat keskustella asiallisesti, niin tiedä vaikka joku ei katoaisikaan.

Vierailija
2/5 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aihe mikä hyvänsä, niin se kääntyy aina miehet vs. naiset asetelmaksi ja tulee aivan turhaa vääntämistä millä ei ole edes mitään tekoa itse asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopputulema oli vissiin se että miesten mielestä mistään ei tarvikkaan puhua, ja loppuratkaisuna itsemurha on hieno ja tavoiteltava.

Vierailija
4/5 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No lopputulema oli vissiin se että miesten mielestäni mistään ei tarvikkaan puhua, ja loppuratkaisuna itsemurha on hieno ja tavoiteltava."

Korjattu*

Vierailija
5/5 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No lopputulema oli vissiin se että miesten mielestäni mistään ei tarvikkaan puhua, ja loppuratkaisuna itsemurha on hieno ja tavoiteltava."

Korjattu*

Minä aloitin tuon keskusten, joten luulen tietäväni että halusin puhua aloittamastani aiheesta. Siellä oli kuitenkin useita kommentteja joissa tarve puhua tällaisista kokemuksista tyrmättiin. Loppujen lopuksi joku alkoi glorifioimaan itsemurhissa onnistuneita. Tämän jälkeen ketju oli kadonnut, en tiedä tuliko siihen vielä jotain. Toivon että hyväksikäyttöä kokeneet miehet löytävät netistä paikan jossa voivat leimautumatta puhua kokemuksistaan ilman että heitä neuvotaan riistämään henkensä.