Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonnut ja nuoruuden tuttu haluaa treffeille. Kuinka kehtaan mennä?

Vierailija
01.04.2019 |

Tuttu ei siis tiedä,että olen lihonnut, kun minulla on somessa oikeastaan vaan kasvokuvia. Ahdistaa. Miten saisin itseluottamusta? Vinkkejä hoikentavaan (lisää itsevarmuutta tuovaan) pukeutumiseen? Kuvitteleeko mies,että nainen säilyy saman näköisenä, kuin on ollut kakskymppisenä? Mies itse näyttää kuvissa keski-ikäistyneen ainakin hiusten osalta ja vähän näyttäisi olevan mahaakin. Vaihdan ainakin Facebookiin profiilikuvaksi kokovartalokuvan,että ei ainakaan luule, että olen hoikka.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei tunikoita eikä telttoja". Tämä riippuu painostasi. Jos vyötärö ON tallella, sitä kannattaa esitellä, mutta tunikamalli ja vaikka säärten näyttäminen minarissa voi olla jollakulla mahakkaalla paras ratkaisu. Jos sääret ovat paras kohta.

Pääasia on että on mukava olo ja näytät naiselliselta. Sitä ne miehet nimittäin hakevat. Mieheni on hulluna tähän kukkamekkomuotiin, haluaisi mun pukeutuvan sellaisiin koko ajan. Teen kompromisseja, välillä mekko, ja enimmän osaa sitten naisellinen paita. No, kaikki miehet ei ole noin kukkaröyhelöfaneja, ja joillekin naisille sopii geometrisempi muoti kuin minulle, olen hörselötyyppiä. 

Tsempit treffeille!

Vierailija
22/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräinen on kerääntynyt reisiin ja takapuoleen. Vyötärö on tallella ja rinnat D-kuppi. Päärynämallinen? Ehkä pitäisi joskus mennä kunnon pukeutumisneuvojalle... Kaappi täynnä kulahtaneita rytkyjä.  Nyt vähän jo helpottaa, kun laitoin Facebookiin itsestäni kokovartalokuvan. Ei ainakaan tuu kilot miehelle yllätyksenä.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isot rinnat ja treenattu omppupeppu, olet aivan täydellinen vaikka pehmeyttä olisi.

Vierailija
24/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on isot rinnat ja treenattu omppupeppu, olet aivan täydellinen vaikka pehmeyttä olisi.

Hmm... näistäköhän jatkunut suosioni johtuukin :D

Tosin aika paljon geenit vaikuttaa peppuuni(kin), pientä ylläpitoa vaan kahvakuulalla.

T: 9

Vierailija
25/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen mutta.. että ärsyttää kun jotenkin lähes automaattisesti oletus on ettei nainen voi pysyä samanpainoisena 20 ja 40 v...

Miksei muka voi!?! Minä ainakin olen samoissa mitoissa ollut 14 vuotiaasta tähän päivään.. täytän 37 kk päästä.

Vierailija
26/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi aiheen mutta.. että ärsyttää kun jotenkin lähes automaattisesti oletus on ettei nainen voi pysyä samanpainoisena 20 ja 40 v...

Miksei muka voi!?! Minä ainakin olen samoissa mitoissa ollut 14 vuotiaasta tähän päivään.. täytän 37 kk päästä.

Enemmän ärsyttää kyllä se että vaikka minkämoisen kaljamahan omaavat miehet voivat arvostella naisen esim. lastensaannin myötä muuttunutta vartaloa. Kummalla parempi syy vatsanseudun leviämiseen...

Vierailija
27/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä istaisi uutta mekkoa sen takia että tapaisin jonkun vanhan tutun.

Jos mies itekin lihonut ja kaljuuntunut niin tuskin se paljon vaatii naiseltakaan.

Vierailija
28/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne se, että mies pyysi sinua nuoruudessa treffeille ja silloin annoit pakit? Nyt on uusinta ja pelkäät tilanteen olevan päinvastainen? 😁

Vierailija
29/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihonut.

Eikö yhtään nolota tulla pätemään jostain pilkunviilauksesta, ja olla vieläpä väärässä?

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?ListWord=lihota&SearchWord=lihota&dic=1&page=results&UI=fi80&Opt=1

Vierailija
30/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odotat että olet laihtunnut.

Vierailija
31/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla saa peitettyä kiloja. Kerrospukeutuminen on avain. Osta muotoilevat alushousut, jotka on napaan asti, lisäksi muotoilevat sukkahousut. Niillä saa muutaman kilon pois.

Katso, mikä puoli vartalosta näyttää edustavammalta.  Koita sitten seistä niin, että se puoli on enemmän mieheen päin.

Iso tukka saa vartalon näyttämään pienemmältä. Voisitko harkita käyttäväsi muutaman kympin kampaajalle? Rullat ja kunnon tupeeraus, tukasta saadaan iso. Lisäksi huomiota herättävä meikki, esim. silmät mahdollisimman isoiksi tai kulmakarvat tummiksi viivoiksi. Katseenvangitsijaksi.

Näillä lähtee. Syö myöskin kuin lintu, ja anna ymmärtää, että olet pieniruokainen. Tästä syntyy mielikuva hoikkuudesta.

Tästä saisi loistavan sketsin a'la Siskonpeti...

Vierailija
32/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännitäis kyllä enemmän kuinka paljon se mies on muuttunut ja onko enää mitään kemiaa.... mutta joo, myös korkeavyötäröiset farkut korkkareilla vois toimia.

Vierailija
33/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla saa peitettyä kiloja. Kerrospukeutuminen on avain. Osta muotoilevat alushousut, jotka on napaan asti, lisäksi muotoilevat sukkahousut. Niillä saa muutaman kilon pois.

Katso, mikä puoli vartalosta näyttää edustavammalta.  Koita sitten seistä niin, että se puoli on enemmän mieheen päin.

Iso tukka saa vartalon näyttämään pienemmältä. Voisitko harkita käyttäväsi muutaman kympin kampaajalle? Rullat ja kunnon tupeeraus, tukasta saadaan iso. Lisäksi huomiota herättävä meikki, esim. silmät mahdollisimman isoiksi tai kulmakarvat tummiksi viivoiksi. Katseenvangitsijaksi.

Näillä lähtee. Syö myöskin kuin lintu, ja anna ymmärtää, että olet pieniruokainen. Tästä syntyy mielikuva hoikkuudesta.

Kaikkea sitä kuuleekin. Tuo iso tukka oli ihan niksipirkka tasoa. :D

Vierailija
34/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun kammarin kirstusta päälle uudet raappahousut kukallinen kretonki leninki ja jalkaan kirkko patingat. Sitten rehveille vaan.

Vierailija
35/36 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusteipillä rullaat ylimääräset kilot tiukkaan pakettiin, vatsa sisään ja muista ettet hengitä treffien aikana. 

Vierailija
36/36 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen voi olla hölmö. Sanon siis omista ajatuksistani. Emme malttaneet odottaa treffejä ensi viikkoon, joten kävimme jo eilen syömässä. Kaikki meni hyvin! Ihan turhaan jännitin.Mies kommentoi ulkonäköäni ainoastaan sanomalla " Sä oot edelleen tosi nätti". Ei näyttänyt haittaavan kertyneet kilot.  Ja itsekin olin ihan positiivisesti yllättynyt siitä,että miten samanlainen ja mukava mies on edelleen. Uudet treffit tiedossa. -AP