Lähimaksun alaraja muuttuu 50 euroon !!!!
Mitä järkeä tässä muutoksessa oikein on? Jo nyt on vaikeuksia saada koottua ostokset niin, että summa osuu nykyiseen 25 euroon! Onko tässä taustalla kauppiaiden vaiko pankkien ahneus?
Kommentit (30)
Ai joo, ap siis kirjoitti vahingossa alaraja, kun tarkoitti yläraja. Onpa mulla pitkät piuhat. Mutta hyvä, ettei ap ollut tyhmä. :)
Huono provo, huono aprillivitsi, vai AP ihan aidosti ulalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tänään on aprillipäivä, mutta tätä en ymmärrä kyllä vedätyksenäkään. Selitä, please. :)
Ei ole aprilliä että raja nousee. Siitä on uutisoitu jo aikaisemmin.
Kyllä minä sen tiedän, mutta mitä kummaa tarkoitat tuolla, että on ollut vaikea koota ostoksia johonkin tiettyyn summaan?
Aloittaja, joko luulee että pakko ostaa 25 eurolla nykyään tai vedättää luulevansa. Muutos itsessään hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tänään on aprillipäivä, mutta tätä en ymmärrä kyllä vedätyksenäkään. Selitä, please. :)
Ei ole aprilliä että raja nousee. Siitä on uutisoitu jo aikaisemmin.
Kyllä minä sen tiedän, mutta mitä kummaa tarkoitat tuolla, että on ollut vaikea koota ostoksia johonkin tiettyyn summaan?
Aloittaja, joko luulee että pakko ostaa 25 eurolla nykyään tai vedättää luulevansa. Muutos itsessään hyvä.
Heh, hassua etten ollenkaan tajunnut tuota sanaa alaraja tässä, luulin vain itse tietäväni asian paremmin. Ap, anteeksi että luulin sinua hupsuksi. :D
Mä tajusin aapeen jutun juonen ;)
Mutta itseasiassa ostos voi maksaa enintään 49.99, että se menee lähimaksulla.
Terv. Kassa kaupalta.
Nordean kortista ei saa lähimaksua pois, äitini sai hepulin tämän takia ja käyttää nyt sit vaan käteistä.
Kysyin että entäs jos rahapussi katoaa tai varastetaan, niin käteisiähän ei saa takas. Ei varasteta, hän on sen verran tarkka.
Mutta silti mystisesti pankkikortti voidaan varastaa tosta vaan ja tili tyhjentää.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Kassa kaupalta.
Täh?
Jos lähimaksun yläraja on 50 euroa, niin eikö se tarkoita sitä, että vielä tasan 50 euron ostoksen voi maksaa lähimaksulla?!
Mistä sä revit ton 49,99 summan, kun kerta yläraja on tasan 50?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Kassa kaupalta.Täh?
Jos lähimaksun yläraja on 50 euroa, niin eikö se tarkoita sitä, että vielä tasan 50 euron ostoksen voi maksaa lähimaksulla?!
Siitä, että on sattunut muutaman kerran että ostoksen summa oli tasan 25.00€, eikä lähimaksu onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Kassa kaupalta.Täh?
No jospa se onkin "alle 50e", eikä "50e yläraja".
Jos ostosten loppusumma on välillä 1 sentti - 50 euroa, voit vain vilauttaa korttia lukijaan (ei tarvitse näpytellä pin-koodia).
Mikä tässä siis on niin vaikeaa ap:n ymmärtää?