Jos menettäisit hiuksesi
Käyttäisitkö peruukkia?
Jos itse menettäisin hiukset esim syöpähoitojen takia, en luultavasti käyttäisi peruukkia. Ne ei koskaan ole luonnollisen näköisiä. Laittaisin varmaan myssyn päähän.
Kommentit (18)
Oon muutamaan otteeseen ajanut kaljun ihan itse. Aluksi kylmäsi ja käytin huivia tai pipoa niin pitkään kunnes sänki kasvoi. En ole kokenut ikinä tarvetta piilottaa kaljua, sitä ei ole kommentoitu ikinä pahasti.
Pari peruukkia omistan kyllä, mutta ne on vaaleanpunainen ja valkea enkä usko että kukaan ottaisi niitä todesta.
Tyypillinen harhaluulo, että peruukit eivät voi olla luonnollisen näköisiä. Laadukkaat peruukit ovat aivan eri asia kuin vapputorilla myytävät.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen harhaluulo, että peruukit eivät voi olla luonnollisen näköisiä. Laadukkaat peruukit ovat aivan eri asia kuin vapputorilla myytävät.
Syöpää saiastavalla ystävällä on kaksi kaunista peruukkia, kalliita ja laadukkaita ovat. Kyllä sen näkee, että ovat peruukkeja.
Kyllä käyttäisin. Mutta laadukasta, oikeasta ihmishiuksesta tehtyä joka olisi lähellä omaa luonnollista hiustenväriä.
En viitsisi pitää peruukkia, pitäisin jotain hauskaa kirjavaa myssyä. Ehkä virkkaisin siihen reunaan sellaisia turvalonkero-spiraaleja.
Yläkouluiässä jouduin sairauden takia tahtomattani kaljuksi enkä silloin peittänyt kaljuani millään.
Mutta nyt hankkisin jonkun upean peruukin ja käyttäisin sitä häpeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpää saiastavalla ystävällä on kaksi kaunista peruukkia, kalliita ja laadukkaita ovat. Kyllä sen näkee, että ovat peruukkeja.
Niin minunkin ystävälläni eikä yhdestäkään näe, että ovat peruukkeja.
Menisin varmaan fiiliksen mukaan. Hankkisin luultavasti useita erilaisia peruukkeja ja niitä vois vaihdella. Välillä sit ilman.
Itse joskus jopa lievästi haaveilin että kävisi näin ... Tai ei nyt voi sanoa että haaveilin, mutta kuitenkin. Hankkisin useamman eri värisen ja mallisen peruukin ja sitten voisin vaihdella niitä mieleni mukaan :)
Kyllä ja kävisin ostamassa sen samasta paikasta kuin Maurikin
Lähipiirissä on henkilö, jolla on jo vuosia ollut peruukki käytössä. Harvoin edes muistan, että on peruukki, on ihan samannäköinen kuin hiuksensa olivat silloin kun vielä olivat päässä.
Peruukkia käyttäisin. Saattaa olla että vetäisin ainakin vapaa-ajalla överiksi ja olisi pinkkiä, oranssia, kirahaa ja ihan kaikkea mitä omalla tukalla ei saa tehtyä. Töissä hillitympi. Nykyaikana monien kauneusihanne ei ole luonnollinen vaan melkein sen vastakohta.
Hunger games tyyliin olisi mun peruukit. Niitä olisi yhtä monta kuin minulla nyt on hattuja. Joka päivä voisin olla erillainen.
Katselin peruukkien hintoja ja se oli jo arvattavissakin, että suurinpiirtein saman pituiset hiukset kuin minulla nyt ovat, olivat kalliita yli 400 e maksavia.
Jos nyt siis oma kuontaloni lähtisi, niin ostaisin luultavasti yhden samantapaisen peruukin ja kun omat hiukset olisivat edes jonkun mittaiset, niin pärjäisin niillä.
Minulla on aina ollut pitkät hiukset, mutta toisaalta en ole kauhean kiinnostunut ulkonäöstäni. Varmaan pitäisin myssyä ja virallisissa tilaisuuksissa kalju. Toki jos tukka pysyvästi katoaisi voisin peruukinkin ostaa.
Menetin, enkä hommannut peruukkia. Mulla on hyvänmuotoinen pää ja kaunis kasvojen luusto, näytin ihan hyvältä kaljuna.
Miksi peruukin pitäisi näyttää luonnolliselta? Näyttääkö luonnolliselta pitää koko ajan myssyä päässä?