Vitsit, taas edessä nyhjää tyhjästä-viikko
Minä kotona ja mies opiskelee. Mitähän keksis taas ruuaksi?
Kommentit (11)
Perkasin pakastimen, tein ruokalistan siellä olevista ruoista ja kaupasta täytyy vain hakea maitoa ja tuoretta leipää...Uskon että selvitään ja tuleepa pakastin tyhjättyä.
aina mietin, että miks ei tuu leivottua useammin. Niin helppoo,
5dl vettä + kaikkia jauhoja, siemeniä, hiutaleita jne mitä kaapista löytyy ja pussi kuivahiivaa.
Lopuksi lorautan tilkan öljyä.
Ja minä teen taikinan aina sähkövatkaimella taikinakoukuilla. Ei tarvi vaivata käsin. Nopeeta, siistiä, helppoa ja kätevää.
Tälle kuulle rahaa 1,20e. Ei oikeestaan naurata.
Pakko kai joku vippi ottaa, että saa vauvalle maitoa.
Kootaan tähän ketjuun suosikkireseptejä (halpoja ja helppoja)
Meillä ainakin tuo 6 euroa menis kyllä jo maitoon kokonaan..
Minä tuntisin jo hirveätä itseinhoa jos viikoksi olis perheen taloudessa enää vain 6 euroa käytettävissä (Ei sillä että sun tarvitsisi missään nimessä tuntea samoin). Meillä 200 euroa 2 viikoksi ja sekin tuntuu jo pieneltä summalta ja että pitää tarkemmin syynätä mitä ostaa...
1,2 euroa rahaa kuukauden menoihin? Paljonko tienaat kuussa nettona?
Miellä menee ihan sairaasti rahaa ruokakauppaan. Tosin ostetaan samaan kärryyn myös olutta (ulkomaisia), cd/dvd-levyjä ja lehtiä ja kirjoja. Viime kuussa meni cittariin 952 euroa, laskin tiliotteesta. Ei helvetti, pitää ryhdistäytyä.
ja hyvää on tomaatikeitto, kasvissosekeitto, kaalilaatikko..joutuu käyttämään mielikuvitusta..:)
Ja 10: Vuokran jälkeen jää kuussa 300e käteen, oiskohan netto sit jotain 850e?
-7
En siis ryyppää rahojani, sellaseenkaan ei ole mahdollisuutta :D
Tee kasvissosekeittoa. Lisäks leivot vaikka sämpylöitä. Halpaa ku mikä ja ihan hyvää.