Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvittele tilanne, jossa et voisi olla pettämättä. Onko sellaista?

Vierailija
31.03.2019 |

Eihän tällaisia satu kuin fantasioissa, mutta itse en varmaan voisi vastustaa kiusausta jos sattuisin paikalle kun nainen masturboi ja on juuri samassa ja vaatisi minua työntymään paljaalla sisään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi vaimoani missään tapauksessa, ihan jo periaatteesta. Eli ei ole sellaista tilannetta, jossa 'en voisi olla pettämättä.

Vierailija
2/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista tilannetta joss en voisi olla pettämättä. 

M66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt vaikka tilanteita olisi ollut. Eikä ole sellaista tilannetta. Yli 40v yhdessä.

Vierailija
4/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tällä hetkellä ketään naista, jota panisin heti jos mahdollisuus tulisi. Joskus on ollut, parikin yhtä aikaa. Mut en oo pettänyt koskaan.

M41

Vierailija
5/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tilanne, jossa olisi vähänkin saumaa. Heti petän ja olen varmaan 40 kertaa jo pettänytkin.

Vierailija
6/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen nuorempana saanut ihan tarpeeksi erilaisia vehkeitä, jotenka ei enää ole sattunut vastaan sellaista naista jolta pitäisi millään muotoa saada mitään seksiin liittyvää. Vaimo tietää ja osaa kyllä kaikki jutut joista viehätyn, ja on hommassaan niin hyvä ettei jää puuttumaan mitään. Ei siis ole olemassa mitään mystistä tilannetta, kuten pokeleffoissa, joissa vaan ohhoh, satun sattumaan paikalle kun puolalainen 20-vuotiaista kaksosista koostuva lentopallojoukkue onanoi toisiaan pitsipöksyissä. Ap varmaan tosi nuori, ja jaksaa vielä ketkutella päässään höpöfantasioita. Kyllä se siitä ikää myöten laantuu, ja livehommat vetää voiton omista mielikuvista kun kokemus karttuu ja kohhdalle osuu oikea nainen.

Vierailija
7/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No - varmaan sellainen tilanne, jossa minulle täysin vastustamaton mies ehdottaisi seksiä, ja tilanne olisi sellainen, ettei kiinni jäämisen vaaraa olisi. Jos nyt on pakko jotain kuvitella.

Sellaista tilannetta tai miestä ei ole koskaan vastaan tullut enkä usko tulevankaan. Pettäminen on turhanpäiväistä touhua.

Vierailija
8/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhon saunaillassa jäin pukkariin vielä jäähdyttelemään, kun yksi naisjäsen päätti tulla vielä löylyihin. Yllättäen hän vetäisi pyyhkeen lantioltani, meni polvilleen, ja otti suuhun. Tuosssa tilanteessa olisi ollut mahdollisuus siihen, että en olisi voinut olla pettämättä. En kuitenkaan ollut suhteesssa tuolloin.

Vierailija
9/24 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pettäisi vaimoani missään tapauksessa, ihan jo periaatteesta. Eli ei ole sellaista tilannetta, jossa 'en voisi olla pettämättä.

Noin minäkin ajattelin kunnes sattui sellainen nainen jolle ei pystynyt sanomaan ei... eikä se ollut keneltäkään pois. Päin vastoin.

Vierailija
10/24 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos astelisin huoneeseen täynnä Victoria's Secret -malleja, eivätkä he suostuisi päästämään minua ulos ennen kuin olen ollut heidän kaikkien kanssa.

Vierailija
11/24 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ainakin ainut nainen, jonka kanssa olen ollut sängyssä ja jonka vieressä olen nussimatta nukkunut.

Vierailija
12/24 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin ajattelin kunnes sattui sellainen nainen jolle ei pystynyt sanomaan ei... eikä se ollut keneltäkään pois. Päin vastoin.

Naisesi on varmaankin samaa mieltä asiasta ettei se ollut keltään pois?ja vaikka sinä sanotkin ajatelleeai ennen noin niin ero teissä on se että joillain miehillä on selkärankaa ja arvoja joita ei kukaan nainen karkaise.sori!

Vierailija
13/24 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos Janina Frostell tai Tanja Karpela tarjoaisi maidon täyttämää rintaansa imettäväkseni

Vierailija
14/24 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus toisesta ketjusta:

-Sellainen jonka ympärillä pyllyvaossa on vähän tummempi kehä (Saa olla hyvinkin leveä kehä ja mitä tummempi ympäröivään ihoon verrattuna sen parempi)

-Mahdollisimman sileä ja symmetrinen (Ei ylimääräisiä epämääräisiä nahkapoimuja)

-Mieluummin pitkulaisen mallinen kuin pyöreä

-Rento pylly joka vähän aukeaa ja iskee silmää kun pakaroita levittää (Tämä on kiva)

-Mieluummin ei paljon karvaa (Kutittaa kasvoja nuollessa.. :)

-SAA tuoksahtaa vakohieltä

Jos tuollaisen pyllyreiän omaava nainen jossain tilanteessa pyllistäisi ja pyytäisi nauttimaan pyllyseksistä kanssaan niin aika hankala olisi kieltäytyä

Vierailija
15/24 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa, jatkobileissä, tms, oma rakkauselämä riekaleina, ja joku kaunis antaa huomiota. Se on vaikea tilanne.

Vierailija
16/24 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerhon saunaillassa jäin pukkariin vielä jäähdyttelemään, kun yksi naisjäsen päätti tulla vielä löylyihin. Yllättäen hän vetäisi pyyhkeen lantioltani, meni polvilleen, ja otti suuhun. Tuosssa tilanteessa olisi ollut mahdollisuus siihen, että en olisi voinut olla pettämättä. En kuitenkaan ollut suhteesssa tuolloin.

Hyvin lähellä sitä mitä minulle sattui ollessani iltalomalla. Yksi kohtuullisesti humaltunut nainen yritti saada mut lähtemään mukaansa "tuu panee mua" iskulauseella. Kun annoin ymmärtää, että ehkä ei nyt kuitenkaan, nainen kysyi, että voiko edes ottaa suihin. Niinpä sitten päädyttiin tilanteeseen, jossa hän hoiteli mut baarin miesten vessassa.

Vierailija
17/24 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sellainen elokuva ollut olemassa, jossa joku pohatta tarjoaa juuri naimisiin menneelle naiselle miljoonan(!) yhdestä yöstä. Tuollaisessa tilanteessa saattaisi kyllä "pikkuisen" houkuttaa. Elokuvassa tosin aviopari taisi yhdessä hyväksyä tarjouksen, joten pettämisestä ei varsinaisesti ollut kyse.

Vierailija
18/24 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lupaisi minulle kunnon suuhoitoa ilman että minun pitää samalla ottaa suihin.eli jos minä saisin kerrankin vain olla nauttivana osapuolena eikä toisinpäin.

Vierailija
19/24 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies lupaisi minulle kunnon suuhoitoa ilman että minun pitää samalla ottaa suihin.eli jos minä saisin kerrankin vain olla nauttivana osapuolena eikä toisinpäin.

Minne saan tulla nuolemaan sinua ihaNaiseni :)

Vierailija
20/24 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullac ei ole ollut seksiä kotona vuosiin joten onko se pettämistä jos puran paineita toisen naisen kanssa joka haluaa helpottaa oloaan? Eli kynnys pettämiseen, perinteisessä mielessä, on kovin alhainen ja teen sitä säännöllisesti.