Millainen välikausihaalari on paras?
Kyseessä esikoinen, 11 kk ikäinen, joka kulkee vielä vain rattaissa, välillä voi istuskella keinussa tai hiekkalaatikolla. Nukkuu rattaissa päiväunet. Kevääksi pitäisi saada hyvä vk-haalari, mutta millainen on paras? Kuorihaalari? Windfleece? Softcell? Pelkkä Fleece? Vai mikä? Valikoimaa on niin paljon, että on vaikea valita.
Kommentit (5)
Kannattaa ostaa joku ohuempi (Lassie, reima, Jonatan, molo...) eli alle erillinen villa tai fleece haalari.
Kenkiä ei vielä kannata käyttää, todella epämiellyttävä nukkua kengissä ja tippuu pienistä jaloista helposti, stonz on hyvä valinta, näillä voi vaikka kävellä.
Minä tykkäsin nuorimmaisella olleesta lindexin välikausihaalarista. Muilla lapsilla on ollut Reima, lassie, name it, didriksons jne. Mutta 1v:lla tuo Lindexin puku oli kyllä tosi hyvä. Piti tuulta, kosteutta, kuraa eikä myöskään hiostuttanut kuten esim.reimassa usein vaunuissa hikoili.
Name itin softshell haalari on myös ollut hyvä isompana.
Kannattaa katsoa sellainen malli missä vetoketju ylettyy lahkeeseen asti, näitä voi olla myös kaksi, helpottaa pukemista.
Täältä itse löysin hyvät vinkit, https://hippulifestyle.fi/mika-on-paras-valikausihaalari-vauvalle/
Oon tykänny Popin kuorihaalarista eniten, sen alle helppo lisätä villaa tai fleeceä ja ei haittaa vaikka kesken kaiken tulis vesileikkejä.
Neuvokaa joku!