Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 130 euron kevättakki sun mielestä kallis?

Vierailija
31.03.2019 |

Mitä mieltä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 euron takki on kallis. 130 euron takki on järjettömän kallis. Voi sen ostaa, jos on tarpeeksi varakas ja pitää takista tarpeeksi paljon. Ja jos on tarvetta uudelle kevättakille.

Vierailija
22/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo aika normaalihintainen ole. Rahakkaammalle väelle suunnatuissa vaateliikkeissä, kuten esim. Stockmannilla, Sokoksissa ja muissa merkkivaateliikkeissä on rekit väärällään 400-600 euron takkeja, joten niihin nähden tuo on jopa edullinen. Tosin vieläkin halvempia löytyy henkkamaukoista ja muista vastaavista ketjuliikkeistä, ja kaikkein halvimmat saa kirppareilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei paino jojoile, malli on riittävän ajaton ja takki on laadukas, niin ei se ole paha hinta, mikäli tulotaso on edes kohtalainen. Jos taas olet ostamassa takkia vain täksi kevääksi, niin sitten se on aivan ylihintainen.

Vierailija
24/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskihintainen.

Vierailija
25/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengistä voin maksaa tuon verran sillä edellytyksellä että on laadukkaat ja kestää monta vuotta. Kevättakki on taas turhuus jota tarvitaan lyhyen aikaa, maksiasin korkeintaan kolme kymppiä.

Toisaalta ne kengät kuitenkin kuluu nopeammin kuin takki, joka menee vuosikausia.

Vierailija
26/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kallis, mutta voisin ostaa jos takki olisi laadukas, hyvän näköinen ja todennäköisesti sopiva ainakin muutamaksi vuodeksi.

Vierailija
27/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytäisin mieleisen tuolla hinnalla, niin ostaisin ja olen ostanutkin. Ostan itselleni enää vain ja ainoastaan mieleistä ja jos löydän jonkun hyvän, niin miksi jättäisin sen kauppaan? Miksi edes menisin vaatekauppaan katsomaan takkeja ja varsinkin tuon hintaisia, ellei minulla olisi ajatusta ostaa? En keksi yhtään syytä miksi minun pitäisi kiusata itseäni katselemalla liian kalliita vaatteita, joten jos tuon hintaiseen kelpo takkiin törmäisin, kokeilisin sitä päälleni ja se olisi just eikä melkein, niin se lähtisi mukaani. Jätän mielummin ne 'aika hyvät' ja 'ehkä tämä on ihan kiva' -vaatteet ostamatta. N44

Vierailija
28/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin tuloilla- joo

Kolmen tonnin-ei

Vierailija
29/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi noin paljon. Talvitakista se olisi vielä kuviteltavissa, jos se olisi erityisen lämmin, laadukas ja hyvän näköinen.

Vierailija
30/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi yli 100 euroa yhdestäkään takista.

Vierailija
31/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joku muotirytky, niin on kallis mutta jos on laadukas ja ajaton malli niin hinta on ihan ok.

Vierailija
32/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä rajoilla. Jos olisin aivan rakastunut takkiin niin voisin kuitenkin maksaa tuon vielä.

Itse heitin juuri päälle kevättakin josta olin maksanut muistaakseni noin viitisen kymppiä ja alkaa olla siinä rajoilla että voiko vielä käyttää. Kulutuskohdista kangas alkaa olla tosi kulunut eli hihansuut ja nappilista nepoareiden päältä. Elloksen maihari ja ollut minulla viitisen vuotta.

Varmaan tämän kevään jälkeen en enää pidä ja nytkin vaan ns pihatakkina. Ärsyttää kun tykkäsin takista muuten. Toisaalta nyt voin ostaa uuden! On toinenkin Elloksen maihari mulla ja se oli sellaista materiaalia ettei vettä pidä ja siinä on väri vähän haalistunut. Saman hintaluokan takki. Tai saattoi olla kalliimpi mutta alen kanssa nelisen kymppiä. Takki on ollut minulla kaksi tai kolme vuotta.

Ehkä panostan itsekin takkiin tänä keväänä.

Vierailija
33/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tai nahkatakista voisin maksaa jos olisi aitoa nahkaa. Tosin en ikinä ostaisi aitonahkaista nahkatakkia. Itsellä on kolme kevättakkia. Noin 5 vuotta vanha urheilullisempi takki, joka on edelleen kuin uusi. Hinta taisi olla alennuksessa joku 50e. Sitten uusi 25e alesta ostettu farkkutakki. Sen lisäksi 2 vuotta vanha tekonahkatakki joka olisi hyvässä kunnossa ellei olisi joutunut kissan kynsiin. Se menee siis vaihtoon. Maksan todennököisesti 30-60€ uudesta nahkatakista. Mutta mä olenkin opiskelija.... Aika paljon vaatteiden kestävyyteen vaikuttaa sekin kuinka niitä pitää. Kaikkia takkeja ei vain ole tarkoitettu vesisateeseen.

Vierailija
34/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Omani löysin kierrätyskeskuksen ilmaisrekistä.

M 45

Vierailija
35/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa kannata ostaa kevättakkia, kun sitä tarvitsee ehkä viikon vuodessa.

Vierailija
36/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
37/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Omani löysin kierrätyskeskuksen ilmaisrekistä.

M 45

Olet varmasti alelaarimiehen näköinenkin. Ilmaisrekkien rievut ovat todella riepuja ja karmeita haisevia alunperinkin rumia ja halpoja lumppuja.

En muuten tunne yhden yhtä miestä, joka kävisi jossakin kirpputorilla miten kuin viemässä sinne jotain vanhoja vaatteitaan.

Miksi haet kirppikseltä vaatteesi?

Vierailija
38/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi noin paljon. Talvitakista se olisi vielä kuviteltavissa, jos se olisi erityisen lämmin, laadukas ja hyvän näköinen.

130e talvitakki on halpa.

Minulla on varmaan viisi talvitakkia ja yksikään niistä ei ole ollut alta satasen. Kevättakiksi käyviä on varmaan kolme tai neljä, kesätakkeja useampi. Tykkään ostaa takkeja.

Vierailija
39/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kallis, mutta minä olenkin köyhä työtön. Hyvätuloiselle työssäkäyvälle tuo on ihan normi hinta tai jopa edullinen.

Vierailija
40/46 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kallis jos käyttövuosia tulee joku 5-10.

Just kattelin villakangastakkiani, se on vuodelta 2003 ja maksoi 85€, hinta tuntui silloin järkyttävän kalliille (500mk), mutta se on nämä 16 vuotta ollut se talvitakki jonka aina valitsen päälleni. Nyt pitää investoida siihen uusi vetoketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme