Siskon mies on käyttänyt hyväksi
Nyt mä sen vasta tajusin. Siskon ex on käyttänyt mua seksuaalisesti hyväksi. Se rotta alkoi puristella mun tissejä ku olin 13- vuotias. Ja sai asua meillä monta vuotta. Äiti ei tehnyt mitään, vaikka mä huusin etten voi asua siellä. Mut oltiin jopa laittamassa isän luokse asumaan ku olin "ongelmalapsi". Nyt mä sain sen sanottua. Ja olen täynnä vihaa.
Kommentit (38)
Nyt en voi varmaan enää tehdä asialle mitään. Suututtaa vaan näin jälkeenpäin, ettei kukaan puolustanut mua, vaikka olin vasta lapsi.
Anna vihan tulla ulos! Älä missään nimessä jätä sitä sisällesi. Mene vaikka yksin metsään ja huuda siellä vihaa ulos. Todellakin saat vihata. Ja muista, että sinussa ei ole mitään vikaa etkä ole millään tavalla syypää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en voi varmaan enää tehdä asialle mitään. Suututtaa vaan näin jälkeenpäin, ettei kukaan puolustanut mua, vaikka olin vasta lapsi.
Eli vanhempasi tiesivät mitä oli tapahtunut?
Tee rikosilmoitus. Kerro luotettavalle ihmiselle.
Saitko äidillesi koskaan kerrottua, mikset voi asua siellä?
Ja nyt sitten monen vuoden (vuosikymmenen?) jälkeen tajusit.
Ettet vain käy vähän hitaalla?
Olit 13-vuotias ja et osannut sanoa vastaan tai kertoa äidillesi tapahtuneesta? Kuulostaa vähän epäuskottavalta. Joko trolli, tai keksit valemuistoja huomion takia.
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus. Kerro luotettavalle ihmiselle.
Kerroin miehelleni, ja hän suuttui ja huusi että olen keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Olit 13-vuotias ja et osannut sanoa vastaan tai kertoa äidillesi tapahtuneesta? Kuulostaa vähän epäuskottavalta. Joko trolli, tai keksit valemuistoja huomion takia.
Kerroin äidille, joka ei uskonut. Sanoin ja huusin vastaan.
Miksi et halunnut isäsi luo. Olisit kertonut hänelle ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on todella inhottavaa että sinua ei puolustettu kun olit lapsi.
Mutta muista, että aina voit kostaa! Tee sellainen kosto, että syyllinen ei unohda sitä koskaan!
Tukinainen on auttava puhelin, sieltä saa keskusteluapua juuri seksuaaliseen kaltoinkohteluun liittyen, myös lainopillista neuvontaa. Sieltä voit ainakin aloittaa.
minunkin tissejä puristeli siskon mies ja siskonmiehen siskon mieskin, julkisesti kun kaikki olivat meillä kylässä.
Sellainen kiusottelu kuului sen ajan kulttuuriin, sanottiin että "tissit kasvaa paremmin kun niitä vähän puristellaan" ja sitten joukkonaurua päälle.
Kyllähän se vähän ärsytti 13 vuotiaana, mutta ei siitä traumoja tullut. Ehkä minusta tuli vähän joustavampi luonne, kun sain tuommoista luonnekasvatusta.
Hyviä kavereita ollaan kaikkien puristelijoiden kanssa. Puristelu loppui, kun osasin sanoa jotain takaisin.
Suosittelen terapiaan hakeutumista, jos tämä on totta niin siskosi mies teki väärin ahdistellessaan sinua! Äläkä välitä näistä trolleista täällä, varmaan yksi ja sama tyyppi joka hokee samoja juttuja joka toisessa ketjussa...
Mun äidin siskon mies puristeli kaikkien nähden mun äidin tissejä kun olin lapsi.. Äiti vain nauroi ja työnsi ukon loitommalle,, ja me lapset hämmästeltiin.
Se joka tässä ketjussa trollaa...Oletko sattumoisin sama yli.lauta.lainen joka hokee "sikamiessatua" ties kuinka monessa ketjussa. Kiinni jäit ;)
Vierailija kirjoitti:
minunkin tissejä puristeli siskon mies ja siskonmiehen siskon mieskin, julkisesti kun kaikki olivat meillä kylässä.
Sellainen kiusottelu kuului sen ajan kulttuuriin, sanottiin että "tissit kasvaa paremmin kun niitä vähän puristellaan" ja sitten joukkonaurua päälle.
Kyllähän se vähän ärsytti 13 vuotiaana, mutta ei siitä traumoja tullut. Ehkä minusta tuli vähän joustavampi luonne, kun sain tuommoista luonnekasvatusta.
Hyviä kavereita ollaan kaikkien puristelijoiden kanssa. Puristelu loppui, kun osasin sanoa jotain takaisin.
Minkä ajan kulttuuriin? Ei tuollainen kuulu kuin suvaitsevaisuuteen.
Ja mitä ajattelit tehdä asialle?