Meneekö teillä muilla äideillä ikinä hermot perheeseen?
Olenko ainoa, jolle tulee välillä tunne, että pakkaampa kamat ja häivyn?
Kommentit (12)
Kuule menee ja yleensä joka päivä.
Pojat 15 ja 17v.
Yleensä menee hermot mieheen ja sitten kuopukseen. Esikoisen kanssa ei mene.
25vuotta oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muista, että ois koskaan tullut. Asennekysymys.
Nuori liitto ja pienet lapset??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori liitto ja pienet lapset??
On joskus ollut. Nuorin nyt 8v. Liitto 22v.
Vierailija kirjoitti:
Kuule menee ja yleensä joka päivä.
Pojat 15 ja 17v.
Yleensä menee hermot mieheen ja sitten kuopukseen. Esikoisen kanssa ei mene.
25vuotta oltu yhdessä.
Lohduttavaa!
Mulla menee myös hermot mieheen. Ollaan oltu 19 vuotta yhdessä. Lapsi on 8-vuotias. Miehelle on nyt tullut tapa ärsyttää tahallaan, minua ja lasta. Nyt mulla on menkat ja hermot vielä erityisen kireällä ja hän tahallaan ärsyttää.
En ollut aiemmin näin ärtynyt. Olin todella kärsivällinen ja lempeä, enkä hermostunut ikinä. Nyt n. vuoden ajan ollut tällaista. En tiedä onko vaikuttanut oma ikä, lapsen ikä vai mikä. Olen 36-vuotias.
Ap
Ei koskaan perheeseen ja perhe meillä on ollut vähän yli 25 vuoden ajan. Sen sijaan johonkin yksittäiseen perheenjäseneen hermot menevät ajoittain, mutta todennäköisesti heistä jokainen inhoaa samalla tavalla minuakin ajoittain.
Menee. Ajoittain palaa käämi myös työhön, liikenteeseen, harrastuksessa, omaan äitiin jnejnejne. Vastavuoroisesti olen aika varma että kaikilla palaa toisinaan minuun käpy ja pahasti.
Ei koko perheeseen, vaan yhteen lapseen tai mieheen kerrallaan. Koskaan en ole lähtenyt ovet paukkuen. Vaikka ei sekään nyt mikään kauhea juttu ole harvoin harrastettuna.
Esikoisen ja miehen kanssa menee. Kumpikaan ei kuuntele, sitten menee pieleen ja minä saan siivota jäljet.
Kyllä. Semmoisina hetkinä haaveilee että olisi oma, siisti ja viihtyisä yksiö minne voisi mennä nauttimaan yksinolosta kunnes tulee taas perhettä ikävä.
2 teiniä ja mies jotka eivät ole asioista aina samalla aaltopituudella. En jaksaisi sitä draamaa pikkuasioista. Enkä sotkua.