Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superdieetti kokemuksia?

Vierailija
31.03.2019 |

Huomenna alkaisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noudattaa ohjeita orjallisesti, toimii.

Jos olet ”voiko 200g rahkaa korvata esim suklaapatukalla ja onko tunnin juoksulenkki sama kuin koiran kusetus pihalla?”- tyyppi, niin ei toimi.

Mutta muista että se on nimenomaan dieetti. Sillä saadaan paino nopeasti alas, mutta sen jälkeen tarvitset pysyvät elintapa/ruokavaliomuutoksen jos haluat pysyviä tuloksia.

Superdietillä ei kannata vetää lopun ikääsi..

Vierailija
2/7 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin muutama vuosi sitten tuolla superdietillä, laihdutin normaalipainon sisällä. Lähdin siihen mukaan ihan hetken mielijohteesta nähtyäni mainoksen netissä. Sain kuuden (vai oliko se kahdeksan?) viikon aikana pois noin 5 kg eli yhden vaatekoon verran. Noudatin ohjeita täysin sekä ruoan että liikunnan suhteen. Nälkä ei ollut kuin ehkä parin vikan viikon aikana, jolloin ruokamäärät oli pienimmillään. Mutta hyvin olisin laihtunut silti, vaikka olisin ollut pidemmän aikaa esim viikon 4 ruokavaliolla.

Parhasta mulle superdietissä oli uskaltautuminen salille. Superdietissä tuli hyvät saliohjelmat sisältäen treenivideot. Ekat viikot jouduin pakottamaan itseni salille, olin epävarma salilla ja mietin, mitä muut ajattelevat minusta. Superdietin jälkeen otin jatkovalmennuksen (olisko ollut joku sd+, en tiedä vieläköhän sitä enää on) ja siinä otin laihdutuksen sijaan tavoitteeksi lihasmassan kasvatuksen. Siinä tuli uudet salitreenit ja siinä vaiheessa jo olin koukussa treeniin. En olisi oikeasti ikinä uskonut, sillä aloitin superdietin liikuntaa vihaavansa plösönä. Nyt olen saman firman eräällä toisella nettivalmennuksella ollut vuoden kerran, jossa kasvatetaan lihasmassaa ja treenataan lujaa. Nykyään syön 90%:sesti valmennuksen ohjeiden mukaan, ja hyvässä kunnossa olen satunnaisista lipsumisista huolimatta.

Mutta joo, uskallan suositella superdieettiä, joksikin kannattaa muistaa, että sen jälkeen on ylläpidettävä dieetillä opittuja ruokavaliokäytäntöjä. Ei auta, jos sinnittelee sen jakson verran ja sitten palaa täysin vanhaan. Pikkuisen voi toki dieetin jälkeen joustaa, mutta perusasiat kannattaa pitää ennallaan. Muuten superdietissä syödään ihan perusruokaa: kasviksia, marjoja, puuroa, pastaa, riisiä, lihaa, kalaa, vähärasvaisia maitotuotteita, hyviä öljyä. Isoin rajoittava tekijä on, ettei ole kermaa yms rasvaisia maitotuotteita. Sokeri on myös minimissä, vain marjojen yms luontainen sokeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vuosia sitten Bikini challenge 10vko dieetillä. Se oli tosi rankka, mutta laihduin n. 5kg (lähtöpaino 70kg). Sen jälkeen ruokavaliooni on jäänyt munakkaat ja rahka marjoilla, kaurapuuro marjoilla, raejuustolka ja kookosöljyllä

Vierailija
4/7 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää, että pudotettavaa on useita kymmeniä kiloja. 

Vierailija
5/7 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kysy itseltäsi, oletko valmis pitkäkestoiseen elämäntapamuutokseen? Ei niin, että sinnittelet superdieetin ja se oli sitten siinä? Superdietissä syödään 5 kertaa päivässä, ei rasvaisia juustoja, ei kermaa, ei sipsejä, ei karkkeja, ei kakkua jne? Oletko valmis siihen? Ja loppuelämä niin, että noita herkkuja ja sattumia kohtuudella ja pääosin 5 kertaa viikossa sitä tavallisen tylsää arkiruokaa? Oletko valmis sd:n ajan punnitsemaan ruokasi, jotta esim. opit, paljonko on 50g puurohiutaleita tai 40g riisiä? Ravintolassa valitset ranskalaisten sijasta kasvikset ja kermakastikkeen jätät pois tai korvaat rasvattomalla tomaattikastikkeella? Jos olet valmis noihin, niin ei muuta kuin sd:lle, tsemppiä! Toivottavasti olet ylipainosta huolimatta valmis kokeilemaan myös superdieettiin kuuluvia treenejä (kävelylenkkejä, sali- tai kotitreenit).

Vierailija
6/7 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kysy itseltäsi, oletko valmis pitkäkestoiseen elämäntapamuutokseen? Ei niin, että sinnittelet superdieetin ja se oli sitten siinä? Superdietissä syödään 5 kertaa päivässä, ei rasvaisia juustoja, ei kermaa, ei sipsejä, ei karkkeja, ei kakkua jne? Oletko valmis siihen? Ja loppuelämä niin, että noita herkkuja ja sattumia kohtuudella ja pääosin 5 kertaa *viikossa* sitä tavallisen tylsää arkiruokaa? Oletko valmis sd:n ajan punnitsemaan ruokasi, jotta esim. opit, paljonko on 50g puurohiutaleita tai 40g riisiä? Ravintolassa valitset ranskalaisten sijasta kasvikset ja kermakastikkeen jätät pois tai korvaat rasvattomalla tomaattikastikkeella? Jos olet valmis noihin, niin ei muuta kuin sd:lle, tsemppiä! Toivottavasti olet ylipainosta huolimatta valmis kokeilemaan myös superdieettiin kuuluvia treenejä (kävelylenkkejä, sali- tai kotitreenit).

Ups, tarkoitin siis 5 kertaa *päivässä* sitä terveellistä tylsää kotiruokaa, ei sentään vaan 5 kertaa viikossa.

Vierailija
7/7 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kysy itseltäsi, oletko valmis pitkäkestoiseen elämäntapamuutokseen? Ei niin, että sinnittelet superdieetin ja se oli sitten siinä? Superdietissä syödään 5 kertaa päivässä, ei rasvaisia juustoja, ei kermaa, ei sipsejä, ei karkkeja, ei kakkua jne? Oletko valmis siihen? Ja loppuelämä niin, että noita herkkuja ja sattumia kohtuudella ja pääosin 5 kertaa viikossa sitä tavallisen tylsää arkiruokaa? Oletko valmis sd:n ajan punnitsemaan ruokasi, jotta esim. opit, paljonko on 50g puurohiutaleita tai 40g riisiä? Ravintolassa valitset ranskalaisten sijasta kasvikset ja kermakastikkeen jätät pois tai korvaat rasvattomalla tomaattikastikkeella? Jos olet valmis noihin, niin ei muuta kuin sd:lle, tsemppiä! Toivottavasti olet ylipainosta huolimatta valmis kokeilemaan myös superdieettiin kuuluvia treenejä (kävelylenkkejä, sali- tai kotitreenit).

Mitä ihmettä? Pidätkö sinä lihavia ihmisiä noin lähtökohtaisesti jotenkin yksinkertaisena? Minä kysyin millaisia kokemuksia ihmisillä on ollut en sitä, että ymmärränkö minä mikä on dieetti noin peruslähtökohtaisesti. T: ap, joka on tohtoritutkinnon suorittanut keski-ikäinen ihminen jo