Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissistä tuttipulloon

20.05.2006 |

Morjens,

nyt tarvittais kipeesti hyvin vinkkejä, kuinka saada rintamaitolapsi juomaan tuttipulosta?! Poika yökkii ja työntää tuttia kamalan huudon kera pois suustaan. Ongelma on melkoinen, koska pitäis siirtyä korvikkeeseen allergioiden vuoksi.....Help!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli, että lämmitä maito aavistuksen " liian" kuumaksi.

Tällä palstalla olen törmännyt sellaiseen neuvoon, että joku Aventin leveä tuttipullo olis muodoiltaan eniten kuin rinta ja siksi saattaa kelvata vauvalle.

Vierailija
2/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika identtiset ongelmat molemmilla:) Me tehdään niin, että kun Alma on unen rajamailla (joko ennen tai jälkeen unien), törkätään pulloa suuhun. Ja sit sitä tuttiosaa sinne yläkitalakeen vaan. Toisinaan kyllä herää, mutta useimmiten onnistutaan tällä taktiikalla. Mä kyllä vielä pääasiassa imetän, mutta " iltapullo" annetaan aina vastaisuuden varalle että tottuisi, josko parin viikon päästä pullottelemaan siirrytään kokonaan. Meillä ei ole kukaan kolmesta tyttärestä ikinä huolinut Aventtia, Ainu menee parhaiten, mutta yksilöitähän nämä, saattaa teillä onnistuakin. Mä olen joutunut käyttämään rintakumia ja Ainu muistuttaa sitä enemmän, Avent jotenkin liian kapea. Onnistumisia teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan pyöritään samojen asioiden äärellä =)

Taas yritettiin iltasella pojalle tuttipulloa sillä seurauksella että poika sai totaaliset separit. Kun ei huoli niin ei huoli. Minkäs teet. Hiukan vaan hirvittää, jos joutuu imetyksen lopettamaan, et miten käy...

Vierailija
4/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen oli varsinainen tissityttö, eikä tuttipullo kelvannut alkuunkaan. Kokeilin kaikki markkinoilla olevat tutit, mutta mikään ei tuntunut käyvän. Lopulta kävimme tahtojen taistelun siten, että joka ilta syötin tilkkasen maitoa pullosta tytön istuessa sitterissä. Joskus pullosta meni tippa, joskus ei mitään... Mutta reilun kahden viikon työ tuotti vihdoin tulosta ja tyttö oppi juomaan pullosta. Tutiksi kelpasi vain MAM:in " lättänä" tutti.

Nyt tämän kakkosen kanssa on vähän sama homma - pullo ei oikein tunnu kelpaavan: pyörittelee vain tuttia suussaan. Muutaman kerran olen saanut maidon syötettyä pullosta siten, että tyttö on ihan unen rajamailla ja pötkötteleee sängyssä. Itse olen mennyt pötköttelemään viereen ja siinä antanut pulloa, joka on sitten kelvannut.

Neuvolan tädiltä sain sellaisen vinkin, ettei ainakaan äidin kannata alussa koettaa syöttää tuttipullolla sylissä. Vauva kun haistaa äidin maidon, niin olettaa automaattisesti saavansa rintaa, eikä pullo täten kelpaa.