Vesimiehet
Minkä horoskooppimerkin edustajan kanssa sinulla on ollut säpinää viimeisen 3 kuukauden aikana? Onko ollut kolmiodraamaa?
Kommentit (8)
Ei mitään tietoa yi tytöistä. Exä oli joulukuussa syntyny. Mikä lie merkki onkaan sitten
Mies50v
Nyt vaan luin aikakauslehdestä, että minä olenkin kauris. Maapallo on kuulemma nyt sillä tavoin kallellaan, että entiset horoskooppimerkit eivät pidäkään paikkaansa. Ja vuosikymmeniä olen tuntenut itseni vesimieheksi, mitä horoskooppia minun nyt pitäisi lukea? Ja pitävätkö kiinalainen ja tiibettiläinen horoskooppikaan enää paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan luin aikakauslehdestä, että minä olenkin kauris. Maapallo on kuulemma nyt sillä tavoin kallellaan, että entiset horoskooppimerkit eivät pidäkään paikkaansa. Ja vuosikymmeniä olen tuntenut itseni vesimieheksi, mitä horoskooppia minun nyt pitäisi lukea? Ja pitävätkö kiinalainen ja tiibettiläinen horoskooppikaan enää paikkaansa?
Jostain myös luin samasta asiasta. Tosin tunnistan itsessäni enemmän vesimiehen luonteenpiirteitä kuin kauriin.
Jos uskoo horoskooppeihin, löytää itsensä joka merkistä varmasti.
Mutta totta on että entiset tähtimerkit ovat vaihtaneet paikkaa
prekession takia. Itse en usko astrologiaan.
Olen seurannut youtubesta eri tarot-tulkitsijoiden katselmuksia horoskooppimerkkeihin liittyen ja yllättävän monen eri tulkitsijan korteista nousee samankaltaiset viestit tietylle ajanjaksolle.
Leijonan kanssa oli parhaimmat anaalipanot eva neva.
Oinaan. Pantu on ja sellasta.