Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään SuomiLOVE:ssa hopeakettu ja häntä 20 vuotta nuorempi kaunis blondi tyttöystävä

Vierailija
30.03.2019 |

Kaunis tarina
kettu58

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sisäistänyt sen asian varsin hyvin etteivät nuoret naiset kaipaa charmantteja vanhoja äijiä. Muutenkin vilkuilen mieluummin kypsempiä naisia. En toki vaimoni seurassa. Enkä tietenkään voi olla huomaamatta kaunista nuorempaa naista, mutten tuijota häntä koska tuntisin itseni noloksi jos niin tekisin. Korkeintaan vähän salaa vilkuilen, kamoon, saahan kaunista kukkaa, maisemaa tai vaikka puuvenettäkin ihailla, miksei sitten kaunista naista? :)

Yhtä asiaa olen kuitenkin ihmetellyt. Kun kaikki nyt ovat samaa mieltä siitä etteivät nuoret naiset välitä vanhoista ukoista, niin mistä johtuu että viime vuosina nimenomaan nuoret naiset lähestyvät meikäläistä yli viisikymppistä miestä kapakoissa (ja jopa kadulla) ja melkein väkisin yrittävät tehdä tuttavuutta? Vaikken mikään susiruma olekaan, niin en pidä itseäni mitenkään naisten miehenä. Pari kertaa olen yrittänyt heitä usuttaa samassa paikassa pyörivien nuorempien kollien kimppuun, vanhahkon ukkomiehen sijaan. Eivät muuten olleet maksullisia, jota ainakin yhdessä tapauksessa epäilin. Tämän tuon vain esille sitä varten ettei aina vain äijiä syyllistettäisi.

Ja sitten heräsit ja veit pizzalaatikot ja kaljatölkit roskiin.

Ja valutit kyyneleen olutlasiin Aihe vapaalla provoillessasi :)

Vierailija
22/24 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu on iätön, älkää takertuko maallisiin ikäeroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ja mukavan näköinen mies.

Vierailija
24/24 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielu on iätön, älkää takertuko maallisiin ikäeroihin.

Tämä. Pidetään nyt kuitenkin se 16 vuoden suojaikäraja mielessä kun nyt täällä Suomessa asutaan