Uskotteko karman lakiin?
Minäpäs uskon. Olen nähnyt niin paljon. Uskon että jos umpitunnelissa vallitsee pimeys, kannattaa etsiä katkaisinhoitoa.
Mukavaa iltaa.
Kommentit (14)
Kyllä se siltä vaikuttaisi, että jonkinlainen karma kiduttaa minua nyt aiemmasta äänekkäästä elämäntavastani vuokra-asunnossa, koska nyt itse eläessäni hiljaa ja vaatiessani hiljaisuutta, karma hoitaa aina naapuriin jonkun mölyapinan asumaan ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siltä vaikuttaisi, että jonkinlainen karma kiduttaa minua nyt aiemmasta äänekkäästä elämäntavastani vuokra-asunnossa, koska nyt itse eläessäni hiljaa ja vaatiessani hiljaisuutta, karma hoitaa aina naapuriin jonkun mölyapinan asumaan ennemmin tai myöhemmin.
Entisenä äänekkäänä asukkaana tunnet huonoa omatuntoa ja kiinnität huomiota meluun.
En usko. Tai sitten minulla on täysin eri käsitys itsestäni kuin mitä oikeasti olen. Pienestä lähtien perheväkivaltaa, perhepäivähoidossa laiminlyöntiä, koulussa kiusaamista, vanhemman menettäminen lapsuudessa, oikeuskäsittelyt, stalkkaajanaapuri, aikuisena työttömyyttä ja en päässyt unelma-alalleni. Mietin vain miksi ansaitsen tämän kaiken? Olenko niin paha ihminen? Eikö karman pitäisi toimia eri tavalla?
Uni unta antaa. Positiivinen, tasapainoinen, iloinen ja vapaa energia vetävät puoleensa. On niitä kaikenlaisia iskuja mutta pitää oppia reagoimaan. Jos tuleen jää maate niin voi tulla kuuma.
On kaksi koiraa. Ärjy ja Kiva. Kumpaa ruokit?
Periaateessa en usko, mutta on kyllä muutamia oudon sopivia ns. karma-tapauksia tiedossa. Ihmisille on tapahtunut ikävää juuri sellaisella tavalla, mikä varmasti koskee juuri häneen eniten. Esim materiaa haaliva ja sitä eniten arvostava menettää kaiken tulipalossa. Tai pettävä pelimies mies ei saa lopulta koskaan omia lapsia. En tiedä. Joskus tuntuu osuvan liiankin hyvin.
En usko karmaan, koska olen kristitty - en hindu enkä buddhalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä äänekkäänä asukkaana tunnet huonoa omatuntoa ja kiinnität huomiota meluun.
Ei vaan jos on itse hiljaa, niin kuulee muiden äänet ja ne häiritsee. Jos itse mölyää, niin vastaavat äänet naapurista ei häiritse yhtään.
En usko mihinkään karmaan, enkä myöskään johdatukseen.
Elämä etenee sattumasta toiseen ja ihminen tekee valintoja tietoisesti tai tietämättään, eikä niitä ohjaa mikään ylempi voima (jos ystäviä ja vanhempia yms. ei lasketa sellaiseksi)
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tai sitten minulla on täysin eri käsitys itsestäni kuin mitä oikeasti olen. Pienestä lähtien perheväkivaltaa, perhepäivähoidossa laiminlyöntiä, koulussa kiusaamista, vanhemman menettäminen lapsuudessa, oikeuskäsittelyt, stalkkaajanaapuri, aikuisena työttömyyttä ja en päässyt unelma-alalleni. Mietin vain miksi ansaitsen tämän kaiken? Olenko niin paha ihminen? Eikö karman pitäisi toimia eri tavalla?
Ei. Kenelle tahansa voi tapahtua mitä tahansa, kyse on siitä, miten suhtaudut siihen.
Katkeroidutko elämän vaikeuksissa???
Se on turhaa, koska kaikilla on omat vaikeutensa, joista muilla ei ole ehkä aavistustakaan.
Elämä ei ole helppoa kenellekään, niin se vain on. Mitään karmaa ei ole olemassakaan.
Elämä on sitä että jos on ylämälo, niin kohta tulee alamäki jne. Jos on pahaa, niin ei se kestä ikuisesti. Samalla tavalla kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kenelle tahansa voi tapahtua mitä tahansa, kyse on siitä, miten suhtaudut siihen.
Katkeroidutko elämän vaikeuksissa???
Se on turhaa, koska kaikilla on omat vaikeutensa, joista muilla ei ole ehkä aavistustakaan.
Elämä ei ole helppoa kenellekään, niin se vain on. Mitään karmaa ei ole olemassakaan.
En edes ymmärrä mitä tällä kommentilla haettiin. Sanoinhan etten usko karmaan. Selitinkin siksi nuo tapshtumat. En ole katkeroitunut. En silti valehtele menneisyydestäni itselleni. Enkä varmasti ole ainoa, joka on kokenut vastoinkäymisiä. Ne kuuluvat elämään, mutta todellakaan ne eivät kohtele tasapuolisesti kaikkia. Ja hei, se dttä jollakin menee vielä huonommin ei ainakaan itseäni lohduta.
Uskon. Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Sitä sietäisi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä asunnoissa on alkuun ollut hyvinkin mukavaa ja hiljaista, kunnes se möykkääjä on muuttanut naapuriin joten mistään tuollaisesta ei pelkästään ole kyse. Vaan kuten tuossa mainittiinkin, onni ei kestä ikuisesti.
En