Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä tulee uudelleen ja uudelleen

Vierailija
30.03.2019 |

Sama äijä valittavaksi? En anna sydäntä enkä raksia, vaan lopetan selaamisen häneen ja hups taas seuraavalla kerralla sama äijä jossain vaiheessa on valittavana. En siis uskalla sydäntä antaa. Olishan se nolo jos hän sais tietää, että entiselle koulutyypille sydäntä antaisin... ;)
Neuvokaa pliis! Monesti kyllä olen raksia hänelle antanut aiemmin, mutta koska alkoi tulla usein valittavaksi en ole nyt antanut kumpaakaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on laittanut sydämen sinulle, siksi häntä tarjotaan uudelleen ihan vain sen takia jos sinä vaikka vahingossa laitoit ei hänelle. Samaa olen nähnyt itse tiettyjen naisten kanssa, mutta kyllä minä ei:tä vaan jatkan heille.

Ja joskus koko äpp bugittaa ja ei jostain syystä rekisteröinyt swipejäsi ja seuraavalla kerralla samat tulee uusiksi. Outoa.

Vierailija
2/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on laittanut sydämen sinulle, siksi häntä tarjotaan uudelleen ihan vain sen takia jos sinä vaikka vahingossa laitoit ei hänelle. Samaa olen nähnyt itse tiettyjen naisten kanssa, mutta kyllä minä ei:tä vaan jatkan heille.

Ja joskus koko äpp bugittaa ja ei jostain syystä rekisteröinyt swipejäsi ja seuraavalla kerralla samat tulee uusiksi. Outoa.

Minä testasin tätä. Kun joku tuli uudelleen annoin sydämmen ja samantien match. Joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei, en uskalla laittaa sydäntä... asuu niin lähellä.. kääk!!! :D Näkeekö hän, jos laitan sydämen? Siis vaikka ei tulis mätsiä..

Ap

Vierailija
4/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiei, en uskalla laittaa sydäntä... asuu niin lähellä.. kääk!!! :D Näkeekö hän, jos laitan sydämen? Siis vaikka ei tulis mätsiä..

Ap

Ei näe. Laita vaan, ei se niin vaarallista ole. Ei sydän ole yhtä kuin kosinta. Voi kaveritkin laittaa sydäntä toisilleen ja ties vaikka kaveraatte vielä. Ei tämä ole niin vakavaa kuin annat olettaa.

Vierailija
5/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä testasin tätä. Kun joku tuli uudelleen annoin sydämmen ja samantien match. Joka kerta.

No veikkaampa että se joka tapauksessa tajoaa ensisijaisesti niitä, jotka ovat jo antaneet sydämmen sinulle. Samat kyllä tulevat sarjassa uudelleen joskus (uudelleenyhdistämisen jälkeen?), mutta se että sama naama tulee uudelleen johtuu ehkä kuitenkin todennäköisemmin siitä että jotkut poistavat profiilin ja tekevät uudelleen. Profiilin uudelleen tekemisen luullaan tuovan enemmän ja parempia matchejä, mikä on aivan typerä oletus, koska uudelleen tekemällä profiili tinder näyttää käyttäjän samoille useaan kertaan, minkä vuoksi profiili tavoittaa vähemmän käyttäjiä.

ohis

Vierailija
6/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan niin, voihan sitä tykkäillä, vähemmästäkin joillekin mätsänny.. jne..

Mut hän on kyl super hot. :D että siks varmaan ei tuu sydäntä laitettua.. menen paniikkiin... :D

Vierailija
7/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaaa äpin pitkästä aikaa, ne ekat on tod.näk niitä jotka ovat antaneet sydämen sinulle. Ne tulee pakassa ensimmäisiksi sinulle. Ja ihan sama etäisyydestä riippumatta, vaikka sinulla oli 50km max niin sieltä voi tulla 500km päästä like ja se tulee pakkaasi ykköseksi, minulle käy näin jatkuvasti.

Vierailija
8/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta päivittäin kyl käytän Tinderiä. Ei tule kyllä itse tykkäiltyä. Enemmän annan raksia. silti tämä yks hotttis pyörii joka pvä valittavana. Kuulostan varmasti toosi urpolle, mutta jännittää ja silti kiinnostaa, että missä se loppuelämän mätsi on..... :D

Ap

Vierailija
9/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta päivittäin kyl käytän Tinderiä. Ei tule kyllä itse tykkäiltyä. Enemmän annan raksia. silti tämä yks hotttis pyörii joka pvä valittavana. Kuulostan varmasti toosi urpolle, mutta jännittää ja silti kiinnostaa, että missä se loppuelämän mätsi on..... :D

Ap

Jos et itse paina sydäntä kellekään niin et myöskään ponnahda muille ihmisille kärkeen. Tinder penalisoi sinua jos laitat kaikille X. Aivan samalla tavalla kuin jos laitat kaikille sydämen.

Ei mitään järkeä siis. Laita sydän heille joita haluat, x heille joita et.

Vierailija
10/10 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos laitan sydäntä kaikille partamiehille alkaako Tinder syöttää näitä haluttuja partamiehiä minulle? Eli ohjaako sydämet sitä mitä appi syöttää?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän