onko salikissa(erityisesti peppu kuosissa) parempi sängyssä
kertokaa te joilla on vertailukohteena muita taviksia. tarkoitan nyt lähes himotreenajanaista.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
On ne aika petoja, mutta niillä on aika korkea itsetunto kuten terveellä ja kehostaan huolta pitävällä naisella kuuluukin olla, joten niillä on myös aika korkealla se vaatimustaso. Eli jos sulla on joku kaljamaha etc. niin tuskinpa niitä kiinnostaa. Sitäpaitsi ovat aika väkivaltaisia humalassa, kun tiedostavat, että ovat vahvempia kuin moni mies.
Näin tuollaisen himotreenaajan miehenä voisin kommentoida sen verran, että;
-Mulla on semmonen nykytrendin mukainen iskä-maha, en tiedä kiinnostaako juuri se vai joku muu, mutta eipä ainakaan haittaa. Rahan takia se ei ainakaan mua kattele.
-Himotreenaja ei käytä alkoholia. Hän tietää, että ilta humalassa on parin viikon takapakki treeneissä.
-Ei se perse tee petoa sängyssä. Terve itsetunto ja luottamus omaan tekemiseen on eri asia.
- Himotreenaaja (oikein kunnon aktiivi) ei ole peto sängyssä. Se seksi kiinnostaa sitä vähemmän mitä enemmän treenaa tavoitteellisesti.
Mulla oli yks himotreenaaja sängyssä, makasi kuin lahna. Hyvännäköinen ja hyvä kroppa mutta siihen se sitten jäikin.. nykyinen vaimoni on hieman pyöreä ja todellakin peto sängyssä.
Olin kerran 18v yleisurheijatytön kanssa. Se oli ihan peto nymfo sänkyssä. Osasi käyttää tavaraansa.
Koska seksi on enemmän korvien välissä kuin jalkojen välissä, niin pelkästään visuaalinen kiihottavuus ja haluttavuus salikissan kohdalla tekee hänestä paremman sängyssä.
Näin ex-salikissana ja urheilijana sanoisin, että ei voi tietää. Toisaalta itseluottamus voi olla hyvä, jaksaa ratsastaa pitkään, kunto ei lopu kesken jne. mutta toisaalta kova treenaaminen vie haluja, ei jaksa olla niin seksuaalisesti aktiivinen kesken tiukan treenikauden.
Vierailija kirjoitti:
On ne aika petoja, mutta niillä on aika korkea itsetunto kuten terveellä ja kehostaan huolta pitävällä naisella kuuluukin olla, joten niillä on myös aika korkealla se vaatimustaso. Eli jos sulla on joku kaljamaha etc. niin tuskinpa niitä kiinnostaa. Sitäpaitsi ovat aika väkivaltaisia humalassa, kun tiedostavat, että ovat vahvempia kuin moni mies.
ei oo kaljamaha vaan päinvastainen..kutittelee vaan kun oma eukko ei niin hot ole..
että jos on piukat paikat sieltäkin niin onko ihmiset pelkän seksin voimalla yhdes?
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran 18v yleisurheijatytön kanssa. Se oli ihan peto nymfo sänkyssä. Osasi käyttää tavaraansa.
tätä meinaan ett lihakset on kunnossa ja olympilaiset kertoo myös...
Jo se, että se pylly on treenattu kunnolla, tekee seksistä parempaa. Se tuntuu niin mahtavalta kun painaudun sitä vasten, etenkin prone bone asennossa.
No on tottakai ja pilluakin ne osaa paremmin käyttää. Niillä on paljon voimaa käsissä, jollin kun ne ottaa suihin niin jaksavat kunnolla puristaa munan vartta. Joku hento kilttityttö ei tahdo osata ja jaksaa.
Opiskeluaikana pääsin testaamaan uimaria, ja se tyttö osasi kyllä käyttää alavatsalihaksiaan.