Tunnistatko jonkun ammattiryhmän edustajan, kun tämä ei ole töissä? Minä taksikuskin,
osaa ajaa sujuvasti, ennakoiden ja tuntee kaikki kadut.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hoitsun käsienpesusta
Minäkin.
Vartijan. Vapaallakin ranskanleivät kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Hoitsun käsienpesusta
Eikös hoitajilla ole myös tapana aivastaa paitansa sisään?
Peruskoulun luokanopettajan - kertoo sen itse jo 2. lauseessa.
Minä tunnistan luokanopettajan jo kaukaa. Ulkonäköön, sukupuoleen ja ikään katsomatta heissä on jotain ympäripyöreän neutraalia, josta ei saa otetta. Vähän sellaisia hologrammeja. Yleensä hyvin liikunnallisia mutta eivät järin älykkäitä.
(Olen sekä asunut että opiskellut OKL:n välittömässä läheisyydessä, joten otokseni on laaja.)
Ballerinan ja juristin ja lääkärin useimmiten tunnista, myös taidealan edustajat ei voi erehtyä juuri.
Mun mies on hoitsu, eikä pese kotona käsiä juuri koskaan, ellei sitten vessassakäyntiä lasketa. Silloinkin vain huuhtaisee nopeasti. Töissä on eri juttu, mutta kotonahan ollaan siviilissä eikä toisteta työmaneereja.
Automekaanikko= kädet ja kynnet pinttyneet rasvasta ja liasta
Vierailija kirjoitti:
Automekaanikko= kädet ja kynnet pinttyneet rasvasta ja liasta
Tämän minäkin tunnistan!
Myyntimies. Sliipattu ja huuliaan lipova ns. menevä mies. Pistää aina paremmaksi, siis tarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Vartijan. Vapaallakin ranskanleivät kainalossa.
kuulostaa enemmän myymälävarkaalta.
Opettajat tuntee helposti kun alkavat päteä mistä aiheesta vain :D
Rikospoliisin.....Tutkiva katse, jämäkkä olemus...koko ajan anturit ylhäällä ja vainu päällä
Valtion viraston kohta eläköityvän sihteerin. Se on hän joka istui paikallisjunassa edessäsi koko matkan Helsingistä Keravalle, etkä hänen poistuttuaan saa enää millään päähäsi millainen ihminen siinä istui.
Vierailija kirjoitti:
Hoitsun käsienpesusta
Minä pesen käteni kuin sairaanhoitaja, mutta en ole (koskaan ollut) alalla laisinkaan. Haluan vain pestä käteni huolellisesti. Olen joskus miettinyt siinä pestessäni että luuleekohan joku tämän perusteella mun olevan hoitaja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitsun käsienpesusta
Minä pesen käteni kuin sairaanhoitaja, mutta en ole (koskaan ollut) alalla laisinkaan. Haluan vain pestä käteni huolellisesti. Olen joskus miettinyt siinä pestessäni että luuleekohan joku tämän perusteella mun olevan hoitaja tms.
Saattaa olla
Laiha, näppylänaamainen, kumarassa kävelevä ja ympärilleen pälyilevä naapurini. N. 25 v. yksinelävä mies. Ilmiselvä it-nörtti. Kesäisin valkoinen iho, välttelee kontaktia naapureihin, luikkii pakoon, jos huomaa jonkun tulevan esim. samaan aikaan hissiin/rappukäytävään. Roskakatoksesta juoksee pakoon, jos joku tulee samaan aikaan viemään roskia. Helppo naapuri, ei koskaan aiheuta häiriötä, on vain outo hiippari.
Mies. Mustat samettihousut, musta pikkutakki, Marimekon jokapoikaraitapaita, pyöreät sarvisankaiset silmälasit, hulmuhiukset /ponnari/niskanuttura = Arkkitehti
Olen ollut kyllä taksissa, jossa ajaa liian lähellä edellä ajavaa ja ei aina ihan sääntöjen mukaan.