Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin enemmän suihinotosta ja miehen kiihkon tuntemisesta kuin itse suuseksin saamisesta

Vierailija
30.03.2019 |

Onko tämä huono asia?

Haluaisin vain käyttää kaiken aikani miehen ja miehen kalun hyväilyyn. Oma mies tulee kuitenkin kevyellekin kosketuksella nopeasti liian herkäksi, niin en saa :( Pitäisi varmaan olla joku rivi miehiä joilla saisi leikkiä vuorotellen. Nautin kyllä seksistä ja siitä että saan myös hyvää suuseksiä, mutta enemmän kiihottaa se ihana penis ja kuinka sen koskettelu vaikuttaa mieheen. <3

N26

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan positiiviselta, mutta toisaalta huomaavaisena ihmisenä haluaisin, että myös sinä naisena nauttisit ja ainakin tarjoutuisin antamaan vastavuoroisesti aina itsekin suuseksiä naiselle..

Vierailija
2/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllästyy suhun jos koko ajan olet antamassa kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tällainen. Rakastan ottaa suuhun ja seurata toisen kiemurtelua. Tällä hetkellä puuttuu vaan se mies jolle tätä tehdä.

Vierailija
4/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös tällainen. Rakastan ottaa suuhun ja seurata toisen kiemurtelua. Tällä hetkellä puuttuu vaan se mies jolle tätä tehdä.

Täällä olisi vapaaehtoinen 33v mies. Mistä päin Suomea?

Vierailija
5/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomi ja mä oon 41. Seksi ihan pelkästään ilman mitään ihastumista ei toimi. Tarttee vähän muutakin kipinää ;)

6/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä huono asia?

Haluaisin vain käyttää kaiken aikani miehen ja miehen kalun hyväilyyn. Oma mies tulee kuitenkin kevyellekin kosketuksella nopeasti liian herkäksi, niin en saa :( Pitäisi varmaan olla joku rivi miehiä joilla saisi leikkiä vuorotellen. Nautin kyllä seksistä ja siitä että saan myös hyvää suuseksiä, mutta enemmän kiihottaa se ihana penis ja kuinka sen koskettelu vaikuttaa mieheen. <3

N26

ei oo huono asia niin kauan kuin itse siitä pidät ja haluat niin tehdä.niin kuin ootkin huomannut miehesi kyllä tykkää hyväilystäsi ja aika harva mies ei tykkäisikään.pitää parisuhteen virkeenä ja kiihkeenä kun toista välillä omasta halusta hyväilee ja pitää hyvänä.moni mies parisuhteissaan puree kynän päätä kun eivät noin hyvästä naisesta ja hyväilyistä pääse osalliseksi.

Vierailija
7/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kyllästy tuohon koskaan.

Kyllästymisen aiheuttaa ilman seksiä jääminen. Täälläkin olisi suuseksistä pitävä hyvä mies (45, pks), jota saisi imeä paljon, ja mielelläni tekisin vastapalveluksia. Vaimo ei halua mitään.

Vierailija
8/18 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha niinkö luulet? :D no ei kannata ihmetellä jos sulla on paskaa seksiä tai miehet kaikkoaa tolla logiikalla. Naapuristaki löytyy takuulla parempaa terävämpää kynää

Vierailija
9/18 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain käyttää kaiken aikani miehen ja miehen kalun hyväilyyn. Oma mies tulee kuitenkin kevyellekin kosketuksella nopeasti liian herkäksi, niin en saa :( Pitäisi varmaan olla joku rivi miehiä joilla saisi leikkiä vuorotellen.

Ainahan voit jatkaa oman peniksesi hyväilyä.

Vierailija
10/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aprillipilaksikin tuo on huono. Ei varmasti kyllästy, rakastuu vaan enemmmän.

Vierailija
11/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain käyttää kaiken aikani miehen ja miehen kalun hyväilyyn. Oma mies tulee kuitenkin kevyellekin kosketuksella nopeasti liian herkäksi, niin en saa :( Pitäisi varmaan olla joku rivi miehiä joilla saisi leikkiä vuorotellen.

Ainahan voit jatkaa oman peniksesi hyväilyä.

Ahaa, aloittaja olikin ap.

Vierailija
12/18 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon. Olen mies ja pidän myös enemmän suuseksin antamisesta kuin saamisesta. Yksi syy varmaan se että en ole oikein hyvää suihinottoa saanut koskaan. Moni kyllä ottanut mutta sellaista "Tää on parasta ikinä..."-fiilistä ei ole tullut. Lähinnä sellaista ihan kivaa, imeköön nyt hetken tyyppistä enemmän... Mutta nuoleminen, kun saa naisen kiemurtelemaan kielen kärjellä. Kun pienikin hipaisu saa aikaan sähköiskuja. Kiusaaminen ihan orkun reunalle ja sitten lopettaa hetkeksi. Paljon parempaa kun olla ottavana osapuolena suuseksissä. 

13/18 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiihotun jo ajatuksesta et saisin antaa suuseksiä ja pitkän kaavan mukaan mutta mies ei ikinä pyydä ottamaan suihin.

Mies myös haluaa kyllä mulle antaa suuseksiä ja kiihottuu siitä enemmän kuin et olis ottavana osapuolena. Harmi

Vierailija
14/18 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Oikeastaan mulle ei oo kukaan antanut sellaista suuseksiä mistä oikeasti nauttisin, ehkä johtuu siitä etten niin välitä. Mutta miehen penis on ihana!!! Voisin syödä sen!!

N31

Vierailija
15/18 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suonikas ja kova lihanuija kaipais kyllä naista.

Vierailija
16/18 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suonikas ja kova lihanuija kaipais kyllä naista.

Mutta itse et kaipaa?

Vierailija
17/18 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kyllästy, vaan rakastuu koko ajan enemmän ja enemmän

Vierailija
18/18 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, ettei tuohon kyllästy, koska olen joskus oikeasti miettinyt mahtaako miestä tympäistä, kun olen aina vonkaamassa, että saisiko suihin ottaa. Se on mulle sellainen ihan paras fetissinomainen mieltymys. Kaikkein parasta eturauhasorgasmilla höystettynä, saan itse siinä kaikkein helpoiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme