Voinko ostaa miehelleni konserttilipun minun Edenred (virike/kulttuuri etu) kortilla?
Tulostuuko lippuun nimi? Kyseessä Edenred:in Ticket Duo kortista. En ole onnistunut löytämään vastausta tähän mistään.
Kommentit (13)
Ennen kuin tuhlaa kaikkia virike-etuja kannattaa tarkistaa mikä osa niistä vanhenee vuodenvaihteessa. Se näkyy tapahtumat/vanhenevat -kohdasta mobiilisovelluksessa tai netissä. Ainakin meillä nuo ovat voimassa kaksi vuotta myöntämispäivästä eli mulla ei vanhene vielä mikään.
Et voi ainakaan, jos käytät niitä oikein. Meiltä vietiin koko etu väärinkäytösten takia.
Virike-etu on tarkoitettu henkilökohtaiseen käyttöön.
Minulla vanhenee satanen parin kk päästä ja 120 e siitä vuoden päästä ja kohta on taas joku uusi 150 e tulossa kortille.
Ostelen kyllä kaiken aikaa erilaisia teatteri-ja konserttilippuja. Mitään näistä en osaltani saa maksettua ko kortilla. Joko se ei käy ollenkaan eikä ainakaan netissä. Hyvin hankalaa on löytää netistä tietoa, mihin konserttiin se oikeastaan kävisi.
Todella ärsyttävä tukimuoto.
Osta lippuja ja lahjoita hyväntekeväisyyteen
Minulla kuluu etu nopsaan, kun harrastan ratsastusta. Miehen Edenred etu käytetään yleensä keilailuun esim. kylpyläreissun yhteydessä. Ainoa laji varmaan, josta hyötyy molemmat, kun siinä varataan vain yksi rata. Puoliso saa myös kenkävuokran kortillaan. Pitää kyllä olla tarkkana, ettei lataa liikaa etua vuoden aikana. Kerran meni hukkaan 200,-, kun alussa ei tiedetty että ne vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Et voi ainakaan, jos käytät niitä oikein. Meiltä vietiin koko etu väärinkäytösten takia.
Vanha ketju, mutta olisiko kellään tuoreempaa kokemusta - kuinka edun väärinkäyttöä valvotaan työpaikoilla?
Ostamme yleensä omilla rahoilla sarjalippuja leffaan, mutta olen virike-edulla maksanut myös puolison upgreidauksen kalliimpaan lipputyyppiin näytöslippujen lunastusvaiheessa.
Kuinka paljon tietoa ostoksesta menee työnantajalle/myedenredille?
Näkevätkö millaisen hieronnan olen ottanut tai monta sarjalippua olen ostanut ja mihin tarkoitukseen? Vai onko näkymä sama kuin työntekijällä; näkyy pelkkä kokonaissumma ja paikka?
Kannattaa ostaa niillä saldoilla tiketistä tai vastaavalta lipunmyyjältöä lahjakortteja. Onnistuu ja niitä ei kukaan kytsi mihin sen käyttää. Näin oon tehny monena vuotena kun on meinannut mennä vanhaksi 👍
Verottaja on se osapuoli joka on kiinnostunut siitä, että etu menee oikealle henkilölle. Valvonta on kai lähinnä palvelun myyjän harteilla.
Kävin just ostamassa itselleni kahteen eri keikkaan liput. Maksoin liput Edenredin kortilla
Lipuissa ei ole nimeäni, joten periaatteessa nämä liput voisi hyödyntää kuka vain. Tiedän tietysti, että etu on henkilökohtainen.
Onhan netistä rahallakin ostetuissa pdf-tulosteissa ostajan nimi, jokaisessa sama.
Sinänsä minuakin kiinnostaisi, mihin saisi kulutettua Edenred-kortin saldon, kun sen käytöstä on tehty niin vaikeaa. Netissä ei ilmeisesti voi maksaa mitään. Jos ostaa perheelle teatteriliput', pitää mennä paikan päälle ja toivoa, että ko kortti käy maksuksi yhteen lippuun. Sama ralli sitten 3-4 kertaa että saa saldon kulutettua. Elokuvista pitää myös maksaa kalliimpi hinta kuin jos ostaisi sarjalippuja ja joo, en ehdi käydä 10-12 kertaa vuodessa elokuvissa.