Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talisäikeet, mustapäät & valkopäät!!??

sulkakynä
30.03.2019 |

Miten näistä pääsee EROON!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristamalla itse tai kosmetologilla. Hetkeksi siis.

Vierailija
2/4 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistus on yhä tärkeää kuin ihon kosteutus, tarvitset puhdistusaineen, kasvoveden ja kasvovoiteen, apteekista saa laadukkaampia tuotteita ja nämä kestävät käytössä pidempään kuin markettien vastaavat, sillä eivät ole mitään vedellä jatkettua litkua. Marketeissa on joitakin herkälle iholle sopivia tuotteita esim. Lv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdistus on yhä tärkeää kuin ihon kosteutus, tarvitset puhdistusaineen, kasvoveden ja kasvovoiteen, apteekista saa laadukkaampia tuotteita ja nämä kestävät käytössä pidempään kuin markettien vastaavat, sillä eivät ole mitään vedellä jatkettua litkua. Marketeissa on joitakin herkälle iholle sopivia tuotteita esim. Lv.

Apteekin tuotteet/voiteet eivät välttämättä tarkoita laatua! Moneen voiteeseen on lisätty vaseliinia, joka tukkii ihohuokosia. Iho-ongelmaisen kannattaa tutkia incit jopa siellä apteekissa. T. Farmaseutin lapsi ja iho-ongelmainen

Vierailija
4/4 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjac-sieni auttoi mulla tosi paljon. Samoin sisäisesti syöty kollageeni. Kosteutusta paljon, esim jojobaöljy (ja mulla toimii yhtä hyvin Lidlin vauvaöljy) ja vaseliiniton rasva. Darphinilla on hyvät rasvat.