Miksi puhutaan vain prisma perheistä, mitä vikaa on citymarket perheessä?
Kommentit (18)
Citymarket-perheet haukkuvat prismalaisia. Prismalaiset eivät tätä harrasta. Heille kyse on vain kaupassa käynnistä.
Perheen perustaminen kuulostaa jokseenkin vaivalloiselta, kun pitäisi kaikkien mammojen mukaan hankkia auto, muuttaa pois keskustasta ja alkaa käymään kaksi kertaa viikossa Prismassa.
Totta. Itse en käy Prismassa kovin usein, vaan jos pitää valita, niin menen Citymarkettiin. Ainakin tuossa meidän lähellä sieltä löytyy ihan kaikki mitä tarvitsee ja joka kerran aika paljon enemmänkin mitä olisi oikeasti tarvinnut, joten menen sinne. Ehkä siellä tosiaan ei esiinny ihmisten rahvaslinja niin yleisesti kuin Prismassa?
Vierailija kirjoitti:
Perheen perustaminen kuulostaa jokseenkin vaivalloiselta, kun pitäisi kaikkien mammojen mukaan hankkia auto, muuttaa pois keskustasta ja alkaa käymään kaksi kertaa viikossa Prismassa.
Ota tuo 'kaikkien mammojen mukaan' pois. Vai emmekö kuulu tähän luokitteluun, kun meidän perheessä on kaksi autoa, kohta kolmekin.
Naurattaaa nämä, jotka itse kuvittelevat kuuluvansa eliittiin ja muut ovat rahvasta. Herätkäää tälle aikakaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen ihan vaan bussilla ja lasten kanssa nyt ei kannata ihan missään keskuta-alueella asua. Kuitenkin jos asut niin ihan vaan vinkkinä niistä isoista marketeista saa paljon monipuolisemmin ruokaa niin ettei tarvitse useasti viikkossa käydä kaupassa.
Me ollaan mun miehen kaa Citymarket perhe. :)
Toiset on cityihmisiä ja toiset toljottavia maalaisia.
Mikkelissä on molemmat samassa rakennuksessa. Mikä perhe sitä sitten on jos käy molemmissa
Vierailija kirjoitti:
Me käydään molemmissa.
Ohoh! Että ihan molemmissa ;D
Jep jep. Voitko ap kuvitella näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käydään molemmissa.
Ohoh! Että ihan molemmissa ;D
Kyllä, kaikkia tuotteita kun ei löydy molemmista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen ihan vaan bussilla ja lasten kanssa nyt ei kannata ihan missään keskuta-alueella asua. Kuitenkin jos asut niin ihan vaan vinkkinä niistä isoista marketeista saa paljon monipuolisemmin ruokaa niin ettei tarvitse useasti viikkossa käydä kaupassa.
Mun täytyy sanoa että saan meidän lähisupermarketista ihan tarpeeksi kattavasti tarvikkeet. Ei tarvi mennä prismaan eikä cittariin.
Mä oon kävellen Lidlissä käyvä sinkkumies, koska asun keskusta-alueella ihan kaupan vieressä. Nautin elämästä :D
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä karmea kohtalo joutua muuttamaan pois keskustasta. Ite en aio muuttaa ikinä, kaikki on tämmöselle keskustajonnelle niin paljon helpompaa kun palvelut lähellä :)
Citymarketissa käy kokoomus, Prismassa rahvas.