Onko mies suuttunut teidän aikana exälleen?
Ollaan tapailtu vasta vähän aikaa ja tuli tällainen tilanne eteen. En oikein tiedä mitä ajatella. Mahtaakohan ensihuuman haihduttua suuttua samalla tavalla minullekin.
Kommentit (16)
Vai voiko kyse olla siitä, että mies halusi näyttää minulle, ettei ole läheisissä väleissä exän kanssa? Tosin kuulosti kyllä oikeasti vihaiselta. Tuli sitä kuunnellessa erittäin epämiellyttävä tunne, vaikka ei mitään loukkaavaa sanonutkaan exälleen. Jotenkin en vain kestä riitelyä ja toisen suuttumista. Sitä olen saanut kestää ihan riittävästi aikaisemmassa elämässäni. ap
Ei ole, koska eivät ole missää tekemisissä. Ei ole myöskään haukkunut häntä millään tavoin. On kuulemma ok tyyppi.
Kertokaa nyt joku, millaiset välit kumppaneillanne on exään. Onko ollut riitoja? ap
Miksi ihmeessä se edes roikottaa exää mukanaan?
Mun ex puhui erityisesti yhdestä eksästään todella rumasti. Välillä ottivat yhteen kunnolla. Ihmettelin tuota tunteiden paloa kun mua itseä ei eksien asiat kiinnosta enkä vaivautuisi edes ärsyyntymään mistään heihin liittyvästä, ne ajat on ohi ja käsitelty ja saatettu loppuun.
No tuo mun ex, joka niin raivokkaasti suuttui li eksälleen päätyi sänkyyn hänen kanssa.
Olisin varuillani. Miksi ihmeessä riitelevät vielä? Mitä on jäänyt käsittelemättä ja mitä salataan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska eivät ole missää tekemisissä. Ei ole myöskään haukkunut häntä millään tavoin. On kuulemma ok tyyppi.
Ilmeisestä näillä ei ole yhteisiä lapsia, muuten olisi pakko olla tekemisissä. ap
Vierailija kirjoitti:
Mun ex puhui erityisesti yhdestä eksästään todella rumasti. Välillä ottivat yhteen kunnolla. Ihmettelin tuota tunteiden paloa kun mua itseä ei eksien asiat kiinnosta enkä vaivautuisi edes ärsyyntymään mistään heihin liittyvästä, ne ajat on ohi ja käsitelty ja saatettu loppuun.
No tuo mun ex, joka niin raivokkaasti suuttui li eksälleen päätyi sänkyyn hänen kanssa.
Olisin varuillani. Miksi ihmeessä riitelevät vielä? Mitä on jäänyt käsittelemättä ja mitä salataan?
Ei roikota mukana, mutta lasten takia on pakko pitää yhteyttä ja lapsista nämä riidat johtuvatkin. Ilmeisesti heillä on melkoisia mielipide-eroja kasvatuksen suhteen. ap
Onko miehen ex löytänyt uuden ja mies on nyt mustasukkainen?
Kuulostaa siltä että niiden juttu ei ole ohi. Ei normaalit ihmiset riitele menneisyyden ihmisten kanssa, elleivät ottaisi niin tunteella.
Siis onko yhteisiä lapsia vai ei?
Sä oot ihan sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko yhteisiä lapsia vai ei?
Sä oot ihan sekasin.
Miehellä ja exällä on yhteisiä lapsia ja riita koski lasten kasvatusta. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen ex löytänyt uuden ja mies on nyt mustasukkainen?
Kuulostaa siltä että niiden juttu ei ole ohi. Ei normaalit ihmiset riitele menneisyyden ihmisten kanssa, elleivät ottaisi niin tunteella.
Lasten asioista riitelivät. Ilmeisesti erokin on aikoinaan tullut, kun ovat niin erilaisia. ap
On riidellyt lapsen tapaamisista.
On suuttunut ja ihan syystä (lapsia koski myös).
Vierailija kirjoitti:
Story of my ex. Exälläni ja hänen exällään (lastensa äidillä) oli kovia riitoja eron jälkeen, viestejä sinkoili, ex-vaimo oli ”hullu” ja ”pimee” ja ukko piti yhteyttä ”vain lasten takia”. No päätyi sänkyyn exänsä kanssa meidän suhteen aikana. Viime viikolla näin Prismassa koko perheen yhdessä söpösti ostoksilla!
Eli kokemuksesta sanon, että voi meinata sitä että vielä kytee tai jopa lieskat lyövät.
Mulla on kokemusta sellaisesta tapauksesta, joka eksäännyttyään (oli ollut jättäjä) kuitenkin koki, että hänellä on edelleen jokin "omistussuhde" entiseen mieheensä.
No, kun mies löysi uuden naisystävän, eli minut, niin eksä aktivoitui ja alkoi venkoilu. Välit olivat olleet siis siistit siihen asti. Hassuahan tuossa oli vielä se, että eksällä oli jo uusi mies ja perheenlisäystä. Minä lie varakappaleena oli ex-miestään pitänyt.
Arvatenkin ex on nyt katkassut välit täysin. Minun tuloon välit olivat olleet aikuisen kypsän kaverilliset, helvetti repesi siinä vaiheessa kun entiselle tulikin vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta sellaisesta tapauksesta, joka eksäännyttyään (oli ollut jättäjä) kuitenkin koki, että hänellä on edelleen jokin "omistussuhde" entiseen mieheensä.
No, kun mies löysi uuden naisystävän, eli minut, niin eksä aktivoitui ja alkoi venkoilu. Välit olivat olleet siis siistit siihen asti. Hassuahan tuossa oli vielä se, että eksällä oli jo uusi mies ja perheenlisäystä. Minä lie varakappaleena oli ex-miestään pitänyt.
Arvatenkin ex on nyt katkassut välit täysin. Minun tuloon välit olivat olleet aikuisen kypsän kaverilliset, helvetti repesi siinä vaiheessa kun entiselle tulikin vientiä.
Luulen, ettei meillä ole tästä kyse, sillä ex tuskin vielä tietää, että uusi nainen on kuvioissa. Muuten kyllä olen kuullut tuollaista tapahtuvan ennenkin. ap
Jäi mietityttämään, onko mies kovinkin ärhäkkä ja herkkä suuttumaan vai onkohan taustalla vain pitkään jatkunut huono parisuhde. Erosta on aikaa jo useampi vuosi, joten luulisi, että tilanne olisi jo tasaantunut, eikä enää tarvitsisi riidellä. Vai onko tällainen yleistäkin? ap