Vauva sfääreissä
Toista pukkaa .. yli seitsemän kuukauden kuluttua. Aika aikaisin kerrottu. 😆
Kommentit (33)
Eikö yleensä ole tapana odottaa sentään hieman kauemmin julkistusten kanssa? Ihan vaan varmuuden vuoksi 🤔
Meinasin kysyä ensin että kuka. Olin vallan unohtanut koko kyseisen bloggaajan. Mutta ilmeiseti hänen blogiaan jaksaa vielä jotkut lukea ja kiinnostua näistä asioista.
"julistus" jo 4 päivää sitten ja onnitteluja ei tuon enempää. Tavisinstoissakin näkee enemmän kommentteja raskausuutisiin. Kieltämättä yllättää, että kiinnostus on jo noinkin vähäistä.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kysyä ensin että kuka. Olin vallan unohtanut koko kyseisen bloggaajan. Mutta ilmeiseti hänen blogiaan jaksaa vielä jotkut lukea ja kiinnostua näistä asioista.
No eipä juuri kukaan enää näytä häntä muistavan.
Ei kai tuo nyt erikoisen aikaisin välttämättä ole? Jos laskettu aika on vaikka 1.10. niin eihän siihen ole kuin puolisen vuotta. Vai lukiko jossain jotain tarkemmin? Katsoin vain instakuvan.
Jospa tuolla uutisella koetetaan saada tekohengitettyä elotonta blogia. Mitä olen ymmärtänyt, useimmat hänen ikäisensä aikuiset bloggaajat kyllä yleensä odottelevat siihen asti kunnes raskaus jo todella näkyy, varmistuksen varmistukseksi ehkäpä juuri. Kun ikinä ei tiedä mitä alkuraskaudessa voi tapahtua, nimi.kokemusta on. :/
Vierailija kirjoitti:
Jospa tuolla uutisella koetetaan saada tekohengitettyä elotonta blogia. Mitä olen ymmärtänyt, useimmat hänen ikäisensä aikuiset bloggaajat kyllä yleensä odottelevat siihen asti kunnes raskaus jo todella näkyy, varmistuksen varmistukseksi ehkäpä juuri. Kun ikinä ei tiedä mitä alkuraskaudessa voi tapahtua, nimi.kokemusta on. :/
Tämä oli jo aika ilkeä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo nyt erikoisen aikaisin välttämättä ole? Jos laskettu aika on vaikka 1.10. niin eihän siihen ole kuin puolisen vuotta. Vai lukiko jossain jotain tarkemmin? Katsoin vain instakuvan.
Aika tasan kuusi kuukautta tuohon on. Ap:n ongelma taitaa olla joko huono matikkapää tai sitten vain ilkeys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tasan kuusi kuukautta tuohon on. Ap:n ongelma taitaa olla joko huono matikkapää tai sitten vain ilkeys.
Kenellä huono matikkapää? Seitsemän kuukauttakin voi hyvin olla kun sanoo vaan että lokakuussa. Ilmoitusaikanahan siis kun mennään maaliskuuta.
Minustakin pelottavan aikaisin jakaa noin yksityisen tiedon! :-O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jo aika ilkeä kommentti.
Ei vaan aivan realistinen, ottaen huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä huono matikkapää? Seitsemän kuukauttakin voi hyvin olla kun sanoo vaan että lokakuussa. Ilmoitusaikanahan siis kun mennään maaliskuuta.
Hänhän kertoi silloin, että ovat käyneet jo nt-ultrassa ja ensimmäinen kolmannes alkaa olla takanapäin. Joten eiköhän tuo kuusi kuukautta ole kuitenkin lähempänä.
Turha toivo, että se oppisi koskaan ikinä milloinkaan TIIVISTÄMÄÄN. Ei, kun pitää päästä tekstiripuloimaan. Rakastaa ilmeisesti omia ainutkertaisen ihmeellisiä aivoituksiaan niin megalomaanisesti ettei välimerkkiäkään voi poistaa. Miten ei käsitä, kuinka paljon kiinnostavampia saati lukijaystävällisempiä niistä siten tulisi.🙄 Palkkaisi jonkun editoimaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Raskauspostauksilla ja uskomattomasti (tai toisaalta, klassista tasotonta Bingoa!🤣) Leaving Neverland -dokkarin ja uhrit NÄKEMÄTTÄ dissaamalla. Niillä saadaan blogi nousuun. Koska hänessä on Taivaallinen Totuus. Kääk.🤥🤡🙈
Miten tulee hänestä heti Trumputtajat mieleen? Kaikki maailman asiat on mutu-asioita, aivan jokaikinen. "Tiede on valemediaa, kyllä minä tiedän kun olen asunut Ulkomailla, matkustellut Ulkomailla ja puhun Ulkomaan kieliä, koska vanhempanikin ovat Ulkomailta!"
Onhan tää bingoemäntä dissannut ilmastomuutoksenkin. No, toivottavasti häntä naurattaa kaikki lentomatkat ja p***krääsän keräilynsä siinä vaiheessa kun oma jälkikasvu jää kekkaloimaan maailmaan polviaan myöten muoviroskassa ja kun hyönteiset on kadonneet jne jne jne...
Mautonta jatkuvasti korostaa, että raskaus alkoi helposti. Varsinkin tekstinpätkässä, jonka on suunnannut tahattomasti lapsettomille.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo jo selvästi näkyy.
Anna on jotenkin reppana, loppuviimein. Ikään kuin huutelisi jostain kuopasta Kuulkaa mua, täällä mä oon edelleen! Ja kun kukaan ei kiinnitä mitään huomiota, pitää tarttua johonkin provosoivaan. Voi häntä. Ei selvästikään tajua niittaavansa itseään noilla ulostuloilla pysyvästi asemaan jossa vakavasti otettavuus ns.oikeasti aikuisten maailmassa on heikoilla. Miten sellaisen ihmisen kanssa sitten tehdään töitä tai liiketoimintaa? Tai jotain muuta kanssakäymistä, kun tuosta dokumenttivöyhäämisestä jälleen käy selväksi että epäempaattisempaa ihmistä saa hakea, kauan.
Oho, jännän äärellä siis. Senkin kanssa että kuinka Barbamammaksi ääriviivat kehittyy, kun katsoo jo tätä hetkeä. Mutta hienoa jos ja kun on kovasti toivottu tapahtuma.