Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun pitäisi tehdä?

Vierailija
29.03.2019 |

Tilanne on nyt se, että töissä työtunteja on vähennetty ja töitä lisätty.
Aiemmin sain työni tehtyä hyvissä ajoin ja kerkesin vielä laittaa alulle uusiakin hommia.
No nyt parin kuukauden ajan tilanne on ollut aivan toivoton, eli en saa päivän aikana kaikkea valmiiksi ja olen omalla ajalla jäänyt töihin tekemään (meille ei makseta ylitöistä) ja muutama viikko sitten kun olin saikulla niin kaksi ihmistä oli tehnyt minun työni (eivätkä neljässä päivässä saaneet siltikään kaikkea tehtyä vaan kun perjantaina palasin niin minulle oli vielä torstain hommia tehtävänä).
Pitäisikö tässä heittää nyt suosiolla ne hanskat tiskiin ja suunnata paremmille vesille seilaamaan vai yrittää vielä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen tuollaisessa firmassa ollut ja sanoisin, että pakene hyvän sään aikana.

Jossain vaiheessa huomaat kuinka esimiehet alkavat painostaa deadlinella.

Vierailija
2/5 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pystyy lähtemään niin anna mennä. Onhan toi nyt huono yhtälö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut työpaikkoja ja olen löytänyt monta potentiaalista paikkaa jonne hakea..

Minulla oli suunnitelmissa tänä kesänä lähteä ulkomaille, mutta kai sitä täytyy nyt kuopata kesäloma ja reissu toiveet.

Ap

Vierailija
4/5 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen tuollaisessa firmassa ollut ja sanoisin, että pakene hyvän sään aikana.

Jossain vaiheessa huomaat kuinka esimiehet alkavat painostaa deadlinella.

Minulla on jo esimiehet niskaan hengittämässä ja painostamassa.

Kirjaimellisesti en kestä tätä stressiä, näen joka yö painajaisia töistä ja olen myös vapaa-ajalla huomannut kuinka ajattelen kokoajan vain seuraavaa työpäivää ja työmäärää.

Vierailija
5/5 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut työpaikkoja ja olen löytänyt monta potentiaalista paikkaa jonne hakea..

Minulla oli suunnitelmissa tänä kesänä lähteä ulkomaille, mutta kai sitä täytyy nyt kuopata kesäloma ja reissu toiveet.

Ap

Se on vaan sitten päätettävä mitä haluat. Voithan sä kitkutella kesän yli ja alkaa hakemaan uutta duunia vasta lähempänä, jos sulla on valinnan varaa. Mikä sua sitten pitää siellä, jos on ollut valinnan varaa? Nykyään tunnollisuudesta ei hyödy mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan