Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailen miestä joka kommentoi painoani

1234567
29.03.2019 |

Olen yli 40 vuotias ja urheilen paljon eli lihasta on mutta painan 75 eli en ihan keijukainen. Pituutta on 168cm. Eli mies jota olen tapaillut ja jolla on itselläänkin vatsaa, totesi minulle, että olen ylipainoinen mutta minun tapauksessani hän voi asian hyväksyä, koska olen hänen mielestä kasvoista niin kaunis. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Siis toisella tapaamisella tuollainen kommentti. En edes osannut puolustautua asiaan koska menin niin hämilleni kun en ole tottunut että noin puhutaan puoleksi tuntemattomille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi enää.

Sinä itse tiedät kuinka haluat itsellesi puhuttavan. Itse en sietäisi tuollaista.

Vierailija
2/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on alkusoittoa. En jatkaisi tapailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä itse jatkaisi tapailua. Mies on vailla käytöstapoja, ylimielinen ja ilkeä ja pinnallinen kaksinaismoralisti. Mitä puolia luulet hänestä myöhemmin paljastuvan?

Vierailija
4/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin tilanteisiin pitäisi aina osata vastata nasevasti takaisin. "Ai mun mielestä meillä on hyvin samantasoiset kropat, kaksi plösöä:)" tai "Mäkään en yleensä tykkää lihavista miehistä, mutta aattelin että kai sitä pitää pikkuhiljaa laskea tasoaan jos ei halua jäädä yksin" tms. Mutta aika mulkvistilta kuulostaa kaverisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän